Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

jo, men det er strengt tatt ikke en midtstopper vi mangler, men Høyreback. Litt usikker på om Aurelio passer der, ja faktisk så er han ikke med på laget mitt en gang :p

 

Håper du får en knall kamp Hewitt, Liverbirds-Stavanger melder om flere lokale ringside i kveld, så du får se etter kjentfolk :p

 

Håper vi reiser kjerringa nå, største presset er vell av så da begynner vell seiersrekka.

Nå får Gerrard ta litt ansvar og vise hva han er god for. Ikke slenge med leppa til medspillerene sånn som i sist kamp.

 

 

:D

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bytte ut Agger med en eldre spanjol? Why? Den eneste grunnen til jeg tror Rafa har beholdt Agger i det hele tatt (og sagt at han skal få ny kontrakt i pressen) er jo fordi han mener Carra/Skrtel er et bedre stopperpar. Skal han plutselig kjøpe en ny midtstopper for å sette på benken, eller skal han plutselig begynne å benke Skrtel/Carra nå? Herregud, jeg skjønner meg ikke på den mannen.

 

----

 

Tipper nok Bønna spiller idag, samt Kuyt - noen som igjen vil si at Kuyt kommer til å spille spiss, noe som NOK en gang betyr 0 mål fra den kanten. Kuyt er 10X bedre som ving enn som spiss, siden han oser av defensive kvaliteter og utholdenhet. Som spiss får han ikke mye nytte av det, tvert imot.

 

Hadde vært morsomt om Rafa tok en råsjangs på Babel - N'Gog/El Zhar fremme idag. Eller forsåvidt Pacheco/Nemeth, ville vært fantastisk :D

 

Og det er jo tydelig at vi trenger en høyreback, når vi faen ikke klarer å stille med en høyreback på høyreback, men en midtstopper (hver eneste gang). Ganske trist. Tipper nok Carra spiller høyre idag, og Insua får spille venstre.

 

Tipper:

Carra - Skrtel - Hyypia - Insua

Bønna - Masche- Alonso - Riera

Gerrard

Kuyt

 

Håper:

Kuyt - Skrtel - Hyypia - Insua

Bønna - Masche - Alonso - Riera

Gerrard

Nemeth/El Zhar

Endret av CCola
Lenke til kommentar
Ey, jeg glemte Gerrard ja! Gledelig overraskelse. :D

 

 

Kuyt som høyreback hadde nok funket mer enn bra, jeg tror han kunne blitt en god back. Han er nok defensiv, jobber bra, og er flink til å ta ball.

Stakars Kuyt. Var en habil spiss i Nederland og blir bare flytta mer og mer defensivt. :)

Lenke til kommentar

Vi hadde kamper 6, 9, 13, 21, 26, 28 i jula. Ikke særlig mye å klage for, i forhold til andre lag (Man Utd.).

 

Ey, jeg glemte Gerrard ja! Gledelig overraskelse. :D

 

 

Kuyt som høyreback hadde nok funket mer enn bra, jeg tror han kunne blitt en god back. Han er nok defensiv, jobber bra, og er flink til å ta ball.

Stakars Kuyt. Var en habil spiss i Nederland og blir bare flytta mer og mer defensivt. :)

For å si det sånn, blir neppe back av Kuyt, men jeg tror det hadde fungert bra. Og det at han var en god spiss i Nederland tror jeg sier mer om hvilken forskjell det er på Nederland og England, fotballmessig.

Lenke til kommentar
Vi hadde kamper 6, 9, 13, 21, 26, 28 i jula. Ikke særlig mye å klage for, i forhold til andre lag (Man Utd.).

Nei, for United var ikke i Japan for å spille to kamper, og de slet ikke med jetlag. Uansett hadde de bare 9 kamper (Soton, Derby, Chelsea, Wigan, Bolton, Derby, Tottenham, WBA og Everton) på 27 dager i januar, så jeg skjønner ikke hvorfor United-supporterne klager...

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Hva med Van Nistelrooy da? :)

Hva med Van Basten? Hva med Bergkamp? Hva med Overmars? Ditt og hva med datt?

 

Har ikke sagt annet en det er annen fotballstil i Nederland enn det er i England, og det er flere som har feilet der.

 

Nei, for United var ikke i Japan for å spille to kamper, og de slet ikke med jetlag. Uansett hadde de bare 9 kamper (Soton, Derby, Chelsea, Wigan, Bolton, Derby, Tottenham, WBA og Everton) på 27 dager i januar, så jeg skjønner ikke hvorfor United-supporterne klager...

Jeg sa DE hadde grunn til å klage. Det har ikke vi. Les postene først.

 

:)

Lenke til kommentar

Jaja CCola, men Kuyt kunne sikkert blitt en god spiss hvis han hade fått 100% tillitt fra en manager i PL på topp og ikke "nedgradert" til ving osv. Men det vet ingen, men det vil alltid være en mulighet for at det er sant.

 

Latias, bare glem det, vi klarte oss fordi vi har troppen. Og det er sånn det er når man vinner så mye. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...