Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man overser.

 

Hvis midtbanen holder seg, får man isåfall sikkert enda flere rotasjoner i laget til neste år, det er sikkert.

8590678[/snapback]

 

Vi får hvertfall bra dekning på den sentrale midtbanen neste år. Jeg mener det er viktig om vi skal kjempe om gullet. Jeg mener vi kanskje kan bli det laget med den sterkeste sentrale midtbanen.

Lenke til kommentar

Trenger en spiller som kan utrette de helt store tingene fremover på egenhånd. Bare se hvor godt United har nytt av Ronaldos helt vanvittige sesong.

 

Når det er sagt så har United vært mye flinkere enn oss til å fylle på med folk når de har angrepet i år, Liverpool har ofte stått med bare et par mann i boksen når innleggene har kommet.

Endret av wipy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg mener vi trenger en klassespiss noe som Torres, Villa eller Eto. Jeg tror nok Bellamy forsvinner. Jeg tror at Kuyt vil bli og få en viktig rolle. Jeg tror Kuyt og en annen spiss vi kjøper vil danne spissparet neste sesong.

8595430[/snapback]

 

Du har nok rett.

 

At Torres kommer er nok for godt til å være sant. Jeg tipper Eto'o, håper på Villa og ber for Torres.

Lenke til kommentar
Håper ikke at Alonso forlater liverpool.

 

Leste også en plass at spissen Alexander Pato er linket til liverpool, av den nette sum £18M, Noe som er en syk pris for en 17 åring :o

 

Med tanke på kjøp av Lucas, og interesse for Pato, har jeg en liten tro på at Rafa sitter å spille FM om kveldene :)

8597347[/snapback]

 

 

slenger inn litt ot. er de spillerene veldig gode på fm?

Lenke til kommentar
Prisen på Pato var forresten 18mill euro, noe som er 12M pund ca.. Rafa bygger lag for fremtiden.

8597712[/snapback]

Det gjør han, om fem år har vi nok et helt psyko-bra lag... Med spillere som ikke er mer en 30 år gamle, borsett fra en viss Steven... Vi kommer til å få et kallsterkt lag hvis Rafa styrer skuta i et par år til, og det tror jeg han gjør. Han er 47 år gammel, og han er god...

 

Som en fyr sa:

Hvert år gjør Rafa rare kjøp vi ikke forstår, men så viser det seg at disse spillerene har et godt talent, og Rafa viser sin mesterlige dyktighet...

 

La oss hylle mannen; han er jo den beste fotballtaktikeren i PL og kanskje Europa!

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...