Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, morsomt, kamptråden under CL bragden 05;

 

 

Fra kamptråden AC Milan - Liverpool:

 

Slik startet det:

”f**n INNI h*****te” Lød det fra Lava

 

Brukeren del piero, ikke mye glad han heller - ” f... maldini scorte”

 

Noen kikker oppover, bokstavelig talt;

” la oss be:

Gud la Liverpool vinne denne CL-finale

Amen” – Lave

 

Musa – ” kommer til å begynne på igjen å røyke i kveld. dette her er ekkelt”

 

Tiger ser seg leg av Rafa, allerede – ” Ja ja Rafa, rydd pulten din !”

 

Sethpistol, var uten tv (hele kvelden) –

” like greit at tv'n ikke funker...j**** dritt a$!!er det mulig da?!”

 

Stigum sier det fint selv–

”Dette blir for mye for meg...

Jeg sitter faktisk her og gråter.

Ikke umulig at jeg får nedsatt i oppførsel pga. vold mot ACMilan"supporter" på skolen i morgen”

 

2. omgang Sheva dundrer: Del piero –

”bra dudek for en gangs skyld”

Gerrard

Stigum –”Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!”

 

De magiske seks minuttene:

 

Svensken –

” KAPTEN GERRARD

KAPTEN GERRARD

KAPTEN GERRARD”

 

Del piero –

” smice! no way dude”

Sebastian – ” JJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Før h*****te dette er ikke sant kom igjen nå før h*****te”

 

En angrende Tiger –

” Unnskyld Raffa for min svære kjeft.......

Nå knekker vi Dem....... COME ON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”

 

Rafaldo –

” DETTE ER HELT SYYYYYYkT :))))) ALOOOOOOOOOOOOOONNNNNNSOOOOOOOOOOO

HVA F GJØR JEG HER”

 

Stakkars Sethpistol, uten TV...

Sethpistol – ” ikke til å tro........kjører l'pool?har ikk tv”

 

Sethpistol –

” noen som tar opp kampen?denne vil jeg se etterhvert uansett resultat, bittert å sitte her uten tv nå assa”

 

Stigum – ” Jeg elsker Carra <3”

 

Zealot frykter for livet –

” Er redd denne kampen kan ta livet av meg... Håper det ikke blir straffer -da har vi ikke sjanse.”

 

Eirik – ” herregud så bra av Dudek!!”

 

Det ble lite skriving under straffekonkurransen, naturlig nok.

 

Liverpool er CL-mester:

Kawshu – ” JJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

vi klarte det det er så fortjent!!!!!!!!!!!!!!!!!!1”

 

Cebbe – ” Gratulerer alle sammen. Er målløs. Jeg er 45 og sitter å griner av glede. Fy f---- dette fortjente vi”

 

Yngve – ” JEG TAR ALDRI AV MEG DRAKTA! HØRER DERE !! HØRER DERE!!!

 

LIVERPOOL !!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! åÅÅÅÅÅÅåÅÅåååÅ”

 

Tiger – ” 25 mai 2005. Merkedag.” - Jepp, helt rett!

 

Tommyred31 – ” Da Gerrard fikk straffe og Alonso skulle sette den, hadde jeg store problemer med å se på, men heldigvis gikk den i mål til slutt!

Vi hadde scoret tre ganger på 10 min og stillingen var 3-3. Heeeeerlig følelse.”

 

Den beste kommentaren, av en ukjent bruker:

” FY f**n JEG ER HELT 10000000000. fatter ikke.... herregud, ØL ØL ØL LFC LFC

Y N W A"

 

 

 

 

Funnet på KF.

 

Jævlig mye morsomt å lese gjennom den tråden der etter kamp, noen som finner igjen kamptråden? :D

Lenke til kommentar

Morsomt å lese ja veldigsaklig.

 

 

Får håpe at Hewitt blir vitne til en seier i kveld.

 

 

Reina

Carra - Skrtel - Agger - Insua

El Zhar - Alonso - Masch - Riera

Gerrard - Kuyt/Babel

 

 

Vi kan starte noe sånt i kveld. Om Agger blir klar så starter han. Har også litt lyst å sette Babel på topp, men tror det blir Kuyt.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Liverpool følger Raul Albiol

Ifølge skysports.com er Liverpool interessert i Valencias forsvarspiller Raul Albiol. La Liga-klubben sliter med det økonomiske, og kan være villig til å selge. 24-åringen er kontraktsbundet i ytterligere to år og har ne utkjøpsklausul på nesten £50M. rapporter fra Spania tyder på at Valencia kan akseptere en pris på £13M.

 

 

Flere anntydninger på at Agger er på vei bort.

Lenke til kommentar

Kan ikke forstå hvorfor vi skal kjøpe flere midstoppere. Idag har vi Carra, Skertl, Agger. Hyypia, alle disse er gode nok for spill på førstelaget. I tilleg har vi Kelly, som kanskje kan bli god nok for førstelaget om 1, 2 sessonger? . Vi må heller ikke glemme Hobbs som er på utlan ut sessongen, som etter min mening fortjener å få sjangser på førstelaget neste sessong.

 

Pluss at hvis vi skulle selge noen midstopper så må jo ikke Rafa selge Agger, han er jo bedre enn Skertl. Bare Agger blir skade fri nå, så vi får se hva han er god for!

Lenke til kommentar

Problemet deres er jo at dere ikke har et tydelig stopperpar i ypperste verdensklasse, f.eks Vidic-Ferdinand og Terry-Carvalho. Begge disse stopperparene har spillere som utfyller hverandre, noe som ikke kan sies om parene dere veksler mellom. Carragher, Hyypia og Skrtel er alle lettvekterutgaver av Vidic, dessuten er alle forumbarns favoritt, Agger, tydeligvis i unåde hos Benitez.

Lenke til kommentar

Velger å ikke bekymre meg så for mye om det defansive, strengt tatt har vi ikke store problemene med vår sterkeste forsvarsrekke, sett bortifra dødballer ja.

 

Noe av det jeg virkelig savner er at når vi angriper er at vi må tørre å trykke på litt mer, vi har 2mann i boksen når det kommer innlegg, (selvom 90% av innleggene går skeis..) og det jeg har sett av man utd vi burde ta lærdom er at de ofte presser på med flere inni 16, som ofte resulterer i mål. Vi har Torres der, og kuyt/gerrard.

Lenke til kommentar
Velger å ikke bekymre meg så for mye om det defansive, strengt tatt har vi ikke store problemene med vår sterkeste forsvarsrekke, sett bortifra dødballer ja.

 

Noe av det jeg virkelig savner er at når vi angriper er at vi må tørre å trykke på litt mer, vi har 2mann i boksen når det kommer innlegg, (selvom 90% av innleggene går skeis..) og det jeg har sett av man utd vi burde ta lærdom er at de ofte presser på med flere inni 16, som ofte resulterer i mål. Vi har Torres der, og kuyt/gerrard.

Grunnen til at dere ikke har store defensive problemer er jo akkurat det du nevner nedenfor. Dere har backer nesten uten offensive oppgaver utover det å stå i støtte for vingene. Dere har vinger med store defensive oppgaver. Å dere har en Mascherano med nesten utelukkende defensive oppgaver. Hvordan kan man trykke på med flere da? Benitez er en feiging offensivt.

Lenke til kommentar
Morsomt å lese ja veldigsaklig.

 

 

Får håpe at Hewitt blir vitne til en seier i kveld.

 

 

Reina

Carra - Skrtel - Agger - Insua

El Zhar - Alonso - Masch - Riera

Gerrard - Kuyt/Babel

 

 

Vi kan starte noe sånt i kveld. Om Agger blir klar så starter han. Har også litt lyst å sette Babel på topp, men tror det blir Kuyt.

 

Ikke verst, men jeg ville dratt Gerrard ned på Masche sin plass, bytta inn Bønna på høyre og El-Zhar på spiss plass. Slik jeg ser det er han flinkere til å bruke farten sin en Babel ATM, Gerrard hengene rett bak selvsagt.

 

+1

Oppfordrer de som ikke har donert noen grunker i innsamlingsaksjonen til Anne Williams til å gjøre det, føles godt.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Carra-Skrtel-Hyypia-Insua

Bønna-Alonso-Gerrard-Riera

El-Zhar-Kuyt

 

Både Agger og Abreloa er skada folkens. Eaven Darby...

 

Edit: Kunne sikkert brukt Masche på høyre back, like god som midstopperene bakover og bedre fremover. Bare Benke Hyypia i såfall.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...