Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså. Det er ikke snakk om å ødelegge en konto du har f.eks. fra før. Men jeg vet at mange av dere her inne ikke bruker kontoene deres på KopForum, og derfor vil vi gjerne låne en. Vi har ikke planer om å lage et helvete, vi vil bare være en nøytral Liverpool-supporter som kjemper for det vi tror på. Dvs. at vi vil diskutere med gjengen inne på KopForum, uten å lage noe bråk.

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg har allerede fått en "vanlig" konto, men mod konto høres fantastisk ut gitt. Bare send PM med user/pass du, så skal jeg gjøre KopForum enda bedre.

 

:)

Du har et spennende liv. :)

 

Anyways: Sunderland neste.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Herregud, det god øl, peis og Metallica på narchspiele ikke kan fixe, vi toppa jo hele dritten ved å dra til en fyr jeg ikke kjente, 3 gubb og 2 kvinnfolk i ett boblebad. Jada, 2 kvinnfolk er ivertfall bedre en bare gubb. (en hel del bedre og faktisk) (The game)

Skal ikke gå innpå hvor hånda mi havna, jeg pingla ut. For flaut og får den "hva holder du på med" i trynet der og da, selv om jeg tror HUN var klar :p

 

Dette har alt med Liverpool å gjøre, det kalles restutisjon.

 

Jeg sier bare: Real Madrid, do not underestimate the power of Anfield!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

By the power of greyskull!

Herre fred mann drakk igårkveld. Fikk nok pumpet ut all frustasjon etter gårsdagens kamp ja. Tror faktisk jeg snøbadet naken(ikke alene)

 

Nå ser jeg framover, gullkampen ser slim ut,men den er jo der enda.

Lenke til kommentar

Gullkampen er kjørt. Vi er 7 poeng bak United, som har en kamp mindre spilt, så da mest sannsynlig 10 poeng bak. United skal fucke noe jævlig opp om vi skal klare dette, vi må gå for en 2.plass og direkte kval til CL. Evt. drite i ligaen og vinne CL så vi er direkte kvalifisert uansett. :D 2.plass kan vi klare, Chelsea har vist like store svakhetstegn som oss, om ikke større.

Lenke til kommentar
Fin lagoppstilling, utenom Kuyt alene på topp. Når skal Rafa lære?

Kuyt skorer ALDRI når han spiller spiss! (ikke at han skorer så mye ellers)

 

Har du fulgt med på den samme sesongen som jeg har sett?

 

Kuyt scorer ikke så mange mål som ving?

 

I ligaen har Gerrard scoret 9 mål, Kuyt 7, neste midtbanespiller på listen er Alonso med 3, Babel, Benay og Babel har alle 2 hver. Kuyt har spilt 93% på midten av årets spilleminutter.

 

Ser vi på noen andre top-lag så ser vi fölgende statistikk for den midtbanespilleren som har scoret nest flest mål:

 

Liverpool - Kuyt 7 mål.

Chelsea - Kalou 5 mål.

Man Utd - Fletcher 3 mål.

Arsenal - Denilson 3 mål

 

Kuyt scorer altså lite med sine 7 mål ifölge deg. Hvem scorer egentlig da mye mål som er sammenlignbare fra andre klubber?

 

Det å si at Kuyt sjelden scorer er vel å ta litt hardt i. I tillegg er han jo den beste vingen man kan ha i töffe kamper mot toppen i Premier League eller i Champions League. Han löper jo så mye at motstanderen tror de spiller mot 12 röde når de möter Liverpool med Kyut på vingen.

 

dirk-kuyt.jpg

 

¤ Dirk Kuyt

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Hvorfor er ikke Ronaldo med på den listen? Du er vel klar over at han bare har spilt som ving i år? (Pluss at han er rett og sletten ving først og fremst.)

Les hva han skriver da:

 

Ser vi på noen andre top-lag så ser vi fölgende statistikk for den midtbanespilleren som har scoret nest flest mål:

 

Man Utd - Fletcher 3 mål.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...