Smågal Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Tror dere keane hadde scora der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Blir nok 2.plass ja. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Gi dem et par årslønner i straff for slapp innstilling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg stikker til dama og tar ut min frustrasjon der. Og jeg imotsetning til Kuyt scorer Ta det med ro da, vil ikke lese "Trønder anmeldt for brutal voldtekt" i VG imorgen. That's how she likes it. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Synd folkens, gleder meg til 14. mars ihvertfall. Deres "last chance". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Go out with a bang! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Innlegg slettes litt her og der, til info. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Haha, guttorm hadde jo perfekt lag utenom Bønna for Babel. Lykke til med kampen, altså, ikke at dere får flaks men ellers. På ingen måte, hverken Bønna, Insua eller Riera var med fra start! Og hvem fucker opp i feltet? Jo AURELIO! Ble vell ikke mål, men uff den var stygg. Er Riera skadet? Eneste antydning av glede er at El-Zhar viser innsatss på kant og kommer fint igjennom flere ganger, gutten er rask! Bommer grovt ja, men jeg kan sikkert finne 100 bommer som er verre, bla Keane sine 8 på åpen mål og Babel sin på åpent mål. Jeg legger meg flat, tragisk! Dog har jeg hatt større skuffelser i år, takke faen for at vi ikke lå A poeng med United når denne kom, det hadde vert sårt det. Stakkars Skrtel får gjennomgå, men han er jo faen ikke høyreback heller. Verste er at Alonso er fullstendig en skygge av seg selv, og da tenker jeg først og fremst ikke på selvmålet. Gz med Ligagull tc47. Tror dere keane hadde scora der? Not a snowballs chance in hell. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Vinner ikke idag så hopper jeg i elva Føler denne bør dras frem igjen. Bare å begynne å planlegge. Hadde jo vært sporty om du drog denne i Nidelven før utgangen av Mars. På film selvsagt til vår forlystelse Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 hohoho, der kom den daniel. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Hvis vi tar utgangspunkt da i at vi ikke taper noen kamper: vi må faktisk spille uavgjort halvparten av de resterende 12 kampene og Chelsea eller Liverpool må ta 3 poeng i alle resterende kamper. Aint gonna happen. Men jeg liker allikevel ikke å ta noe på forskudd. EDIT: Jeg trodde jeg skrev i United-tråden. Og nå kødder jeg ikke engang. Endret 28. februar 2009 av Points Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Er ivertfall ikke slik at jeg gidder å sitte håpe på det. Ut å drekke meir! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Vil ikke ha en ny 1-1 resultat, tar faktisk heller tap enn det. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ut å drekke meir! Skål! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg kjenner jeg blir bare en liten dose irritert. Jeg tyr til brennvin ikveld. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Det blir brennvinen jah, hoho^^ Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Er det motivasjonen som svikter eller? CL mot Real og dere gjør det bra, og så dette. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Virker som det er motivasjonen som svikter. Slår Real på Bernabeu, taper på Riverside. Hvilke andre lag gjør slikt? Så jævlig frustrerende å være 'pool supporter nå om dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Vi=supporterne eller Vi=liverpool? Om du mente førstnevnte så tar du feil(i mitt tilfelde) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå