Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg stikker til dama og tar ut min frustrasjon der.

Og jeg imotsetning til Kuyt scorer

 

Ta det med ro da, vil ikke lese "Trønder anmeldt for brutal voldtekt" i VG imorgen.

That's how she likes it.

Lenke til kommentar
Haha, guttorm hadde jo perfekt lag utenom Bønna for Babel. Lykke til med kampen, altså, ikke at dere får flaks men ellers.

 

På ingen måte, hverken Bønna, Insua eller Riera var med fra start! Og hvem fucker opp i feltet? Jo AURELIO! Ble vell ikke mål, men uff den var stygg.

Er Riera skadet?

 

Eneste antydning av glede er at El-Zhar viser innsatss på kant og kommer fint igjennom flere ganger, gutten er rask! Bommer grovt ja, men jeg kan sikkert finne 100 bommer som er verre, bla Keane sine 8 på åpen mål og Babel sin på åpent mål.

 

Jeg legger meg flat, tragisk! Dog har jeg hatt større skuffelser i år, takke faen for at vi ikke lå A poeng med United når denne kom, det hadde vert sårt det.

Stakkars Skrtel får gjennomgå, men han er jo faen ikke høyreback heller. Verste er at Alonso er fullstendig en skygge av seg selv, og da tenker jeg først og fremst ikke på selvmålet.

 

Gz med Ligagull tc47.

 

 

Tror dere keane hadde scora der?

Not a snowballs chance in hell.

Lenke til kommentar

Hvis vi tar utgangspunkt da i at vi ikke taper noen kamper: vi må faktisk spille uavgjort halvparten av de resterende 12 kampene og Chelsea eller Liverpool må ta 3 poeng i alle resterende kamper.

 

Aint gonna happen. Men jeg liker allikevel ikke å ta noe på forskudd. :p

 

EDIT: Jeg trodde jeg skrev i United-tråden. Og nå kødder jeg ikke engang.

Endret av Points
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...