Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

TRor Gillette og co vil ha Alonso vekk, men håper heller på momo jeg også, kanskej også zenden, og bellamy tror jeg forsvinenr fra anfield

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Zenden vil neppe få mange kampene sentralt til neste sesong. Bellamy forsvinner.

 

Som sagt, det er virkelig leit hvis Alonso forsvinner fra klubben. Klassespiller med sine beste år foran seg.. Men inntill videre er det nok best å ikke ta noen ting for gitt før det er sikkert.

 

Kanskje Lucas blir lånt ut til neste sesong også, hvem vet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
TRor Gillette og co vil ha Alonso vekk

8589423[/snapback]

 

Hva baserer du dette på?

 

Tror Zenden får fornyet..

8589440[/snapback]

 

 

 

antagelser og tiligere nyheter om diskusjoner med Benitez og de nye eierene angående alonsos fremtid..

Lenke til kommentar
TRor Gillette og co vil ha Alonso vekk

8589423[/snapback]

 

Hva baserer du dette på?

 

Tror Zenden får fornyet..

8589440[/snapback]

 

 

 

antagelser og tiligere nyheter om diskusjoner med Benitez og de nye eierene angående alonsos fremtid..

8589450[/snapback]

 

Ahaa.. Nei, men har det ikke nettopp vært snakk om at de fire nøkkelspillerne skulle fornye kontrakt. Mulig Alonso selv er fristet til spill i Spania og har drøyet litt?

Lenke til kommentar

Føler meg rimelig sikker på at Zenden også forsvinner, og det er bare bra.

 

Bellamy er også et "hot" transferobjekt. Tror han må gå også.

 

Samt Dudek og Fowler som vi allerede vet, og dessverre tror jeg også Sami forsvinner :(

 

Hvem som isåfall forsvinner av midtbanespillerne vil jeg ikke tippe...men hvis jeg måtte velge vil jeg solgt Mascherano.

Lenke til kommentar
TRor Gillette og co vil ha Alonso vekk, men håper heller på momo jeg også, kanskej også zenden, og bellamy tror jeg forsvinenr fra anfield

8589423[/snapback]

 

Liverpool har vel tenkt til å gi Alonso ny kontrakt, han har også sagt seg villig til å forlenge.

8589963[/snapback]

 

 

Kan vi ikke bytte hele laget? Crappy season. Vi lucker oss til CL finale, men er jo røv i England :no::nei:

Lenke til kommentar
Kan vi ikke bytte hele laget?  Crappy season. Vi lucker oss til CL finale, men er jo røv i England :no:  :nei:

8589996[/snapback]

Så hvor har du vært i år?

Vi har kommet oss fra en dårlig start og klart å komme oss opp på 3. plass.

Noe som ikke er dårlig. Og tror du virkelig det er mulig å flakse seg til Champions

league finale? :roll:

Lenke til kommentar
Kan vi ikke bytte hele laget?  Crappy season. Vi lucker oss til CL finale, men er jo røv i England :no:  :nei:

8589996[/snapback]

Så hvor har du vært i år?

Vi har kommet oss fra en dårlig start og klart å komme oss opp på 3. plass.

Noe som ikke er dårlig. Og tror du virkelig det er mulig å flakse seg til Champions

league finale? :roll:

8590022[/snapback]

 

 

mHm :yes:

 

Noe må gjøres og Benitez kastes på hue og ræva ut...

Lenke til kommentar
Makan til patetisk fyr...

 

Benitez har skaffet oss gode spillere for mindre penger enn de andre managerene... Hvert år har vi vunnet noe med ham. PL er tøft, men det skal vi klare om et par år. Du kan ikke kalle deg selv supporter...

8590583[/snapback]

 

Helt enig. I første sesongen vant vi CL og så i fjor FA- Cupen. I år kan det CL. Benitez har gjort en jobb som trenrer. Han har kjøpt inn spillere som har tilpasset seg laget perfekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...