Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Ræva Real Madrid? Vi gjorde de ræva, enkelt og greit.

Så kan logikken utvides, Real Madrid hindret dere ikke i å gjøre dem dårlige. Slik kan vi holde på i evigheter. Å si at Liverpool, United, Inter ja whatever kan spilles dårlige å dermed kan unnskylde en dårlig prestasjon på at det andre laget gjorde dem dårlige holder ikke. Et så godt lag som Real Madrid skal kunne gjøre de taktiske disposisjoner som skal til for å matche et høyt press. Nei de sugde til Real Madrid å være, uansett så er det en prestasjon å slå dem på Bernabeu. Så det prøver jeg heller ikke ta fra dere, selv om det var Rafa-fotball.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja jeg syns Inter var helt jævlig. Var oppriktig skuffet over Serie A's beste.

Da har du ikke sett altfor mye av Inter i Serie A ;)

Jeg skjønte du skulle poppe ut av esken din snart. Ja jeg var skuffet over hva Inter presterte i den kampen? Serie A sakker enda mer akterut for hvert år som går.

Lenke til kommentar

Inter er noe ala Pool er i Premiership, svært defensivt orientert (Både under Mancini og Mourinho) og kampene deres avgjøres som oftest via enkeltprestasjoner, kampene er ofte også et stort gjesp.

 

At Inter er det totalt overlegne laget i Italia er det ingen tvil om, ingen har slik stabilitet, men i storoppgjørene mot utfordrerne (Juve, Roma og til dels Milan) så taper de ofte poeng (Riktignok ikke dette året pga en elendig start av både Juve og Roma).

 

At Roma sugde på Emirates er et faktum, utrolig tamt og lite kreativt, men hvis du ser litt på start-oppstillinga så kan du også antyde det. Bikjene Perrotta og Taddei er to talentløse idioter som ikke eier kreativitet for fem øre, itillegg velger Spalletti å bruke både Totti og Baptista sammen, som tilsier to bevegelsesløse spisser. Lagoppstillinga er forsåvidt grei, men at en mann som Vucinic som ofte viser verdensklasse-takter, ikke er en lagoppstilling er en giga tabbe fra Spalletti.

 

Når det er sagt, Arsenal var overhode ikke imponerende, "Alle" de sjansene, er svært få mener jeg.

Noe mer enn 2-0 ville tilsagt at laget skulle vært Jævla effektivt, forbanna effektiv, noe svært få lag er ;)

Lenke til kommentar
Roma var jo helt utrolig elendig på Emirates, burde seriøst tapt med stygge sifre der. Hadde de spilt mot Chelsea/Utd på bortebane, hadde det vært 3+ mål imot de, det er jeg rimelig sikker på og det kan du nesten ikke være uenig i Giallo.

Føler vi beveger oss i off-topic land nå, men et Arsenal uten alle skadene hadde nok også scoret 3 mot Roma.

Lenke til kommentar
Roma var jo helt utrolig elendig på Emirates, burde seriøst tapt med stygge sifre der. Hadde de spilt mot Chelsea/Utd på bortebane, hadde det vært 3+ mål imot de, det er jeg rimelig sikker på og det kan du nesten ikke være uenig i Giallo.

Føler vi beveger oss i off-topic land nå, men et Arsenal uten alle skadene hadde nok også scoret 3 mot Roma.

 

Siste om dette, men ja, jeg tror det jeg og.

Lenke til kommentar
Føler vi beveger oss i off-topic land nå, men et Arsenal uten alle skadene hadde nok også scoret 3 mot Roma.

Det gjør vi absolutt (men jeg klarer ikke la en slik diskusjon gå). Roma hadde også en rekke skadet, Juan og Menez var uaktuelle for kampen, men spillere som Vuci, Cicinho, Aqui og Tonetto hadde ikke fått en trening i beina etter skadene sine. Itillegg har vi Totti som sliter med å komme skikkelig tilbake fra Ankel/alderdommen ( :p).

Uansett, vi fikk skader hvor vi er mest sårbare, i midtforsvare og på kantene. Som om vi ikke er dårlig nok defensivt, hjelper ikke det å få en skadet Juan.

 

Det som feilet oss var en utrolig slapp holdning/innsats fra våre spillere (Hovedgrunnen), men slike skader/ikke tilgjengelige spillere hjalp heller ikke ;)

 

Edit: Helt enig med de sjansene Tc, men nå hadde vel Bendtner to-tre store sjanser. Foran den ene sjansen begynte jeg faktisk å le før han i det hele tatt hadde skutt, jeg viste bare at den ikke kom til å gå inn pga spilleren bak ballen :p

 

3-4 100 prosent sjanser blir jævla sjeldent 3-4 mål ;)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...