Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enkelte vil vel ikke innse det. Filmene som har blitt posta her har 3 - kanskje 4 dives, resten av "divesa" kan jo forsvares. Så spar meg for at han filmer omtrent hver kamp som det skulle virke som noen her vil ha det til.

Og de 3-4 er de som vises i samtlige videoer.

Lenke til kommentar
Ja, det ble litt dumt. Men jeg mener allikevel at det er såpass mange Liverpool-supportere som opptrer så utrolig dumt til tider. At det nesten kan forsvares å gre alle under en kam. Selv om det selvfølgelig er flere oppegående Liverpool-supportere her inne.

Jeg tror følelsene er gjensidige.

Lenke til kommentar

Supporterar som enten velger eller ikkje maktar å sjå klubben sin, eller spelarane som spelar for klubben sin gjennom anna enn sine tjukkaste briller, fins det overalt. Det er likevel eit problem her at det ofte blir lagt for mykje vekt på supporterane som ei homogen masse i staden for å sjå alle dei forskjellige meiningane som fins i supportergruppa.

Samtidig så er det ofte dei som har mest motstridande ståstad i forhold til ein sjølv, ein lettast legger merke til.

Lenke til kommentar
Ja, det ble litt dumt. Men jeg mener allikevel at det er såpass mange Liverpool-supportere som opptrer så utrolig dumt til tider. At det nesten kan forsvares å gre alle under en kam. Selv om det selvfølgelig er flere oppegående Liverpool-supportere her inne.

Gjensidige? Jeg antar at du selvfølgelig går ut ifra at alle som kritiserer Liverpool-supportere er United-supportere.

Noe som igjen er fantastisk trangsynt. Iallefall da jeg aldri har gitt noe som helst uttrykk for at jeg er United-fan. Annet enn at jeg kritiserer opptredenen til mange Liverpool-supportere.

Lenke til kommentar

Gjensidige? Jeg antar at du selvfølgelig går ut ifra at alle som kritiserer Liverpool-supportere er United-supportere.

Noe som igjen er fantastisk trangsynt. Iallefall da jeg aldri har gitt noe som helst uttrykk for at jeg er United-fan. Annet enn at jeg kritiserer opptredenen til mange Liverpool-supportere.

Hvor har jeg gått ut i fra at alle som kritiserer Liverpool-supportere er United-supportere? Jeg bare sier at man kan bytte ut "Liverpool" med "United" i innlegget ditt, og så få det mange føler om United-supportere.

Lenke til kommentar
Liverpool har slått Real Madrid på bortebane i Champions League, noe vi fikk høre på forhånd var omtrent umulig. Hvorfor bry seg om Gerrard eller latterlige utsagn i denne stund?

+1

Noen er veldig bitre imo... Pleier å sette på /ignore brillene jeg da :)

Det hele startet da faktisk med en diskusjon mellom to Liverpool-fans. Å hva i all verden har vi å være bitre over? Vi leder ligaen, har vunnet alt hittil, med i alle cuper, å på god vei til kvartfinale i CL etter å ha tidvis utklasset Inter. Ser ikke hvor "bitter" kommer inn. Men jeg kan godt være litt bitter, dere slo et RÆVA Real Madri igår. All heder til dere for det, men all skam på Real Madrid. Men Premier League er blitt milevis bedre enn de andre ligaene, bare nok et bevis.

Lenke til kommentar

Tydeligvis etter eller annet som stikker dypt ivertfall. For å gjøre deg litt i bedre humør, jeg kan ikke fordra Gerrards falle lett situasjoner. Men da skal jeg ikke engang gå innpå hva jeg mener om visse spillere filming.

Dere gjorde en meget god kamp mot Inter ja, bor ikke en dritt i Zlatan når han møter et vellorganisert forsvar, forøvrig deilig å ser frustrasjonen hans. Deres innefektivitet fremfor mål hindret seier.

Vi gjorde Real Madrid til et dritt lag, hverken mer eller mindre. De var ikke dårlige de første 10 min, men etterhvert når vi flytta laget høyere og la press.

Lenke til kommentar
Dere gjorde en meget god kamp mot Inter ja, bor ikke en dritt i Zlatan når han møter et vellorganisert forsvar, forøvrig deilig å ser frustrasjonen hans. Deres innefektivitet fremfor mål hindret seier.

Så du når han prøvde å runde Evans på midtbanen og faila så sinnsykt og ble sittende på bakken å sippe? :D Hahaha, la oss være enige og kose oss sammen fotballelskere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...