Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

snip

Var det du som sa at du ikke hadde Liverpool-briller?

Nei. Jeg sa at dere hadde enda større anti-liverpoolbriller enn jeg hadde liverpoolbriller, men jeg skjønner det kan virke forvirrende med den sviktende logiske sansen som er vist i denne tråden.

Hvis han er så notorisk filmer som dere hevder må det da være mange bedre situasjoner.

http://www.youtube.com/results?search_type...d+dive&aq=f

Take your pick.

Der ja. I disse videoene ser vi da filmingen mot Andorra, som var en filming, og filmingen mot Birmingham (eller hva det nå enn var), som også var en filming. Disse vises 10 ganger, sammen med en del repriser fra straffesituasjonen i CL2005 (som ikke var filming i det hele tatt). I tillegg vises mistenkeligvis kun fallet av en annen situasjon, uten å vise kontakten først. I tillegg dras det fram en situasjon mot Sheffield United der han faktisk prøver å avslutte selv om han mister balansen. Disse Gerrard-divefilmene er en vits.

Igjen denne fanatiske besettelsen av å kalle han hykler. Jeg kan være enig til en viss grad, ettersom han har filmet et par ganger (under 5 i løpet av 10 år), men det er likevel mindre enn den jevne offensive fotballspiller.

Ja da er vi enig, hele poenget er at han er en hykler.

En hykler gjør kontinuerlig én ting, mens han kontinuerlig sier en annen. Gerrard har sagt det én gang, og vært hyklersk mot dette utsagnet to-tre ganger (i kampens hete som du kaller det). Da er han en hykler for resten av livet?

For øvrig blir dette hyklerbegrepet plutselig mindre viktig når det er snakk om Alex Ferguson og diverse utspill i media.

Hva Sir Alex har blåst ut av seg i aggresjon etter kamp er en ting, men han har ikke skrevet bok om det. At Sir Alex har noen svin på skogen etter 20år er vel ikke å stikke under en stol.

Gerrard har heller ikke skrevet en bok om det. Han har et avsnitt om det i boken sin. Og Sir Alex sine utspill kommer ikke i kampens hete. Det har vært høylydt klaging over Real Madrid sine metoder i media (rettmessig dog), når hans egne metoder har vært akkurat like ille.

Endret av Slikape
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En hykler gjør kontinuerlig én ting, mens han kontinuerlig sier en annen. Gerrard har sagt det én gang, og vært hyklersk mot dette utsagnet to-tre ganger. Da er han en hykler for resten av livet?

Meinar du heilt ærleg at Gerrard har filma to-tre gongar? Enten er du eit troll, eller så er du blind.

Lenke til kommentar
Gerrard har heller ikke skrevet en bok om det. Han har et avsnitt om det i boken sin. Og Sir Alex sine utspill kommer ikke i kampens hete. Det har vært høylydt klaging over Real Madrid sine metoder i media (rettmessig dog), når hans egne metoder har vært akkurat like ille.

Prøver igjen. Såg aldri svaret forrige gang.

Kan du utdype?

Lenke til kommentar
Igjen denne fanatiske besettelsen av å kalle han hykler. Jeg kan være enig til en viss grad, ettersom han har filmet et par ganger (under 5 i løpet av 10 år), men det er likevel mindre enn den jevne offensive fotballspiller.

Ja da er vi enig, hele poenget er at han er en hykler.

En hykler gjør kontinuerlig én ting, mens han kontinuerlig sier en annen. Gerrard har sagt det én gang, og vært hyklersk mot dette utsagnet to-tre ganger. Da er han en hykler for resten av livet?

"To-tre" ganger du, spar meg. Greit at du prøver å legge en demper på inntrykket folk flest har av Gerrard, men det får da være grenser.

Lenke til kommentar

Meinar du heilt ærleg at Gerrard har filma to-tre gongar? Enten er du eit troll, eller så er du blind.

True words. Ingen nevner vel den "liten" filmingen som, hvis dommeren hadde gjort jobben sin, skulle vært utvisning etter en stygg takling han skulle fått gult for tidligere i kampen i kampen mot Chelsea på Anfield et par uker siden? Neida, den lar vi gå. Hadde bare vært 10 på banen like lenge som Chelsea var 10, som fikk forresten et feilaktig rødt kort. Men nei, den skal vi glemme vet du. Det var ikke flaks, det var ren dyktighet.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Gøy at du nevner det med topp 25, merkelig at flere av Pool supportere var der + at Kjetil lå på 1.plass med over 100-150 innlegg per dag. Han har nå skjerpet seg da.

Jeg ble jo utestengt for spam, og har lært. :) Det er jo fire måneder siden. Nå er det Latias som er øverst med 150-200 innlegg per dag. Faktisk over 260 en dag her :p

Lenke til kommentar

En hykler gjør kontinuerlig én ting, mens han kontinuerlig sier en annen. Gerrard har sagt det én gang, og vært hyklersk mot dette utsagnet to-tre ganger (i kampens hete som du kaller det). Da er han en hykler for resten av livet?

Gerrrard har sagt og skrevet det flere ganger. Både før og etter sine filminger.

For øvrig blir dette hyklerbegrepet plutselig mindre viktig når det er snakk om Alex Ferguson og diverse utspill i media.

Hva Sir Alex har blåst ut av seg i aggresjon etter kamp er en ting, men han har ikke skrevet bok om det. At Sir Alex har noen svin på skogen etter 20år er vel ikke å stikke under en stol.

Takk for at du retter på meg. Et avsnitt. Likefullt skrevet det i en bok. Sir Alex nevnte aldri Berbatov med navn, det var ærede United.no som skrev intervjuet og fylte selv i hva Sir Alex mente. Det var de som skapte hysteriet i England. Men Ja United var trassig å var mye i media i den saken. Men Real MAdrid var ti ganger verre. Å dere ærede Rafa gjorde akkurat det samme med Barry, ikke at jeg ser noe galt i å si det alle vet på forhånd.

Lenke til kommentar

Ja, det mener jeg. Og siden jeg da er blind, så får du vise meg hvilke andre situasjoner enn de to nevnte.

Lenke til kommentar

Gerrrard har sagt og skrevet det flere ganger. Både før og etter sine filminger.

Takk for at du retter på meg. Et avsnitt. Likefullt skrevet det i en bok. Sir Alex nevnte aldri Berbatov med navn, det var ærede United.no som skrev intervjuet og fylte selv i hva Sir Alex mente. Det var de som skapte hysteriet i England. Men Ja United var trassig å var mye i media i den saken. Men Real MAdrid var ti ganger verre. Å dere ærede Rafa gjorde akkurat det samme med Barry, ikke at jeg ser noe galt i å si det alle vet på forhånd.

Rafa Benitez har ikke klaget på andre klubbers fremgangsmåter. Det var hykler-begrepet vi diskuterte her. Allikevel enig i at Real var værre. Jeg mener ikke Ferguson er en hykler (av samme grunn som Gerrard ikke er en hykler), så jeg modererer meg på den, men han har vist hyklerske tendenser på samme måte som Gerrard.

Liverpool har slått Real Madrid på bortebane i Champions League, noe vi fikk høre på forhånd var omtrent umulig. Hvorfor bry seg om Gerrard eller latterlige utsagn i denne stund?

Fordi United-folket er besatt av å rope rundt om "Captain Dive", "Dive-ard" "hykler Diver" osv.

Jeg vil bare legge til at jeg mener Ronaldo heller ikke er en notorisk diver, at han faller fordi han i fart ofte får kontakt med motspillere og naturligvis mister balansen. Igjen, hvis dommeren feilaktig blåser frispark til Ronaldo betyr det ikke at han diver. Alikevel har han endel flere situasjoner på samvittigheten der det ikke har vært kontakt i det hele tatt.

Endret av Slikape
Lenke til kommentar

Det er jo også ein diskusjon som på mange måtar er nødt til å ende med frustrasjon på begge sider. Avstanden mellom meiningane til dei forskjellige leirane er såpass stor at det for det aller meste ender med at dei samme argumenta kjem opp gong på gong, og blir glatt ignorert av den andre part. Eg veit ikkje kor mange slike diskusjonar eg har lest eller delteke i, men det er ytterst sjeldent at det kjem noko positivt eller konstruktivt utav det. Det er som å stå på kvar si side av ein betongvegg og sjå kven som først klarar å rive den ned med å skalle til den.

Enig Hewitt, de fikk eit veldig sterkt resultat i går, som eg heller ikkje hadde forventa, men de fortjente det. Var samtidig forferdelig skuffa over kor tafatte og lite kreative eit lag som Real kan vere. Merkar at det er litt for mange stjerner og litt for lite lag.

Lenke til kommentar

Ja, det mener jeg. Og siden jeg da er blind, så får du vise meg hvilke andre situasjoner enn de to nevnte.

Du kan jo sjå første filmen på linken Hyrlen kom med. Berre der er jo sju forskjellige situasjonar. Eg kan forsåvidt forstå at du forsvarar f.eks. den i CL-finala, den mot Sheffield Utd. og den mot Portugal, sjølv om eg ikkje kunne vore meir uenig i at det ikkje er filming. I tillegg til dei situasjonane er der jo filmingar mot Bolton, Blackburn og Marsielle som ikkje kan diskuterast ein gong. Ser du fleire filmar finn du endå fleire eksempel. Eller du kan berre sjå Liverpool-kampar utan det tjukkaste paret med Gerrard-briller du finn.

Lenke til kommentar

Herregud så latterlige noen Liverpool-supportere er.

Jeg har ikke engang telling på hvor mange ganger dere syter over Ronaldo, og andre såkalte divere.

Men at dere lukker øynene hver eneste gang Gerrard diver, blir bare latterlig.

Jeg sier ikke at Gerrard diver kontinuerlig, men han diver definitivt fra tid til annen.

Face it.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...