Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Enig i at det skal være frispark til Athletico, men det betyr da ikke at mannen filmer. Hva skjedde med den logikken? Det er dommeren som gjør en feil.

 

1. Han roper ikke etter straffe og slår ikke armene opp i været.

2. Ansiktsutrykket og fallet kommer av at han kolliderer med en annen i 50km/t (en kollisjon Gerrard har skyld i).

 

Og ja, han filmet mot Andorra, men herre, på dere høres han jo ut som en notorisk diver. Dere slenger rundt med "Captain Dive" "Dive-Gerrard". Det er jo en vits når antall ganger han har divet kan telles på én hånd. Hadde det vært Benayoun det var snakk om så hadde vi ikke hørt et pip fra dere engang.

Å joda Gerrard ropte etter straffe der. Å han søker mann, hiver seg som om han skulle vært skutt. Å tar sin berømte starfish. "Det er dommeren som gjør feil", hvordan kan du prøve å rettferdigjøre filmingen med at dommeren gjør feil?

 

Hadde ikke Gerrard gått ut i media med at han hater filming o.l. Vel da hadde ikke dette vært en så stor sak. Å Jailard, Bailard, Dive-ard aka the Starfish ville ikke fått så mye oppmerksomhet rundt sine potetsekk-rutiner. Han er en hykler.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han har vel (uten å prøve å provosere alt for mye) også filmet seg til et CL-trofé, men den diskusjonen kan vi ta en annen gang.

 

:)

Jeg skjønner virkelig ikke at du gidder Points. Du virker som en drittonge som ikke har bedre å gjøre om dagene.

 

-----

 

Herlig kamp generelt av Bønna igår og nå er det viktig at han klarer å holde formen oppe. Han er helt veldig god når han er i form, men helt elendig "til vanlig". Bra om han har ifunnet godformen nå, det blir bra. I tillegg viser Masche og Alonso klasse igår, fantastisk. Og nok en gang viser vi at vi ikke trenger Gerrard og delvis Torres på banen for å vinne. Herlig! Anfield awaits.

Lenke til kommentar
Han har vel (uten å prøve å provosere alt for mye) også filmet seg til et CL-trofé, men den diskusjonen kan vi ta en annen gang.

 

:)

Vi kan ta den nå?

 

Elsker diskusjoner med Liverpool supportere, dem kommer alltid med de tåpeligste argumenter. Er jo så gøy å se dem tape diskusjoner :D

 

Obs, denne skulle vist i United tråden. Beklager, dette innlegget skal ikke virke provoserende for dere Liverpool folk :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Elsker diskusjoner med Liverpool supportere, dem kommer alltid med de tåpeligste argumenter. Er jo så gøy å se dem tape diskusjoner :D

Det som er så morsomt å diskutere med enkelte United-supportere her inne er at UANSETT om Liverpool vinner, spiller uavgjort så er det flaks, dommerhjelp, filming eller Gudshjelp. Så at vi argumenterer dårlig tror jeg neppe. Enkelte av dere, ja.

 

Hyrlen, NightKeeper og en til er vel nokså saklig og flink til å diskutere iallfall. De kommer med saklige og gode argumenter, og mange ganger er det lærerikt å diskutere med dem også. Dere "top 25 postere" er ikke morsom engang å diskutere, det eneste noen av dere kommer med er en setning med "Captain Hypocrite"/"Divard" og noe annet bullshit, og det ender 90% av gangene med rapporter-knappen.

Lenke til kommentar
Elsker diskusjoner med Liverpool supportere, dem kommer alltid med de tåpeligste argumenter. Er jo så gøy å se dem tape diskusjoner :D

Det som er så morsomt å diskutere med enkelte United-supportere her inne er at UANSETT om Liverpool vinner, spiller uavgjort så er det flaks, dommerhjelp, filming eller Gudshjelp. Så at vi argumenterer dårlig tror jeg neppe. Enkelte av dere, ja.

 

 

Nå er det dessverre sånn det vil være. Og det funker jo like bra begge veier dette. Du kan vel ikke med hånden på hjertet ikke si at mange fra "din leir" gjør akkurat det samme i vår tråd. Sånn kommer man dessverre ikke utenom.

Lenke til kommentar
Å joda Gerrard ropte etter straffe der.

Nei.. Se situasjonen igjen.

Å han søker mann, hiver seg som om han skulle vært skutt.
Han søker da vitterlig ball, ettersom han faktisk er først på denne. Men igjen: det skulle vært frispark til Atletico, han meier ned Pernia. Å hive seg som om han skulle vært skutt, og å falle etter en duell er vel ganske stor forskjell. Bildet som er vist er da midt i duellen (90 kg inn i kroppen i 50km/t). Og han roper verken på straffe eller slår armene i været på bildet. Etter at han er kommet på bakken så roper han ikke etter noe som helst.

 

"Det er dommeren som gjør feil", hvordan kan du prøve å rettferdigjøre filmingen med at dommeren gjør feil?
Jeg rettferdiggjør ikke noen filming ettersom han ikke filmer, ikke fordi jeg mener dommeren gjør en feil. Jeg påpekte bare at dere påstår dette er filming fordi han detter i en duell og får feilaktig frispark. Det betyr ikke nødvendigvis at man filmer. Det betyr bare at dommeren dømte feil. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor dere velger denne situasjonen for å prøve å vise at han er en filmer. Hvis han er så notorisk filmer som dere hevder må det da være mange bedre situasjoner.
Hadde ikke Gerrard gått ut i media med at han hater filming o.l. Vel da hadde ikke dette vært en så stor sak. Å Jailard, Bailard, Dive-ard aka the Starfish ville ikke fått så mye oppmerksomhet rundt sine potetsekk-rutiner. Han er en hykler.

Igjen denne fanatiske besettelsen av å kalle han hykler. Jeg kan være enig til en viss grad, ettersom han har filmet et par ganger (under 5 i løpet av 10 år), men det er likevel mindre enn den jevne offensive fotballspiller. For øvrig blir dette hyklerbegrepet plutselig mindre viktig når det er snakk om Alex Ferguson og diverse utspill i media.

Endret av Slikape
Lenke til kommentar

Jeg har lært. Jeg er ikke i "United leiren" for lengre, så jeg kan dessverre ikke uttale meg der, men ja. Jeg skrev kanskje litt med "mine supportere er best"-briller, selvfølgelig er noen Liverpool-supportere også slik, men jeg må si - noen av United folka er helt utrolige når det gjelder "random provosering". Kikker jeg innom "Fotballprat-tråden" går det nesten ikke en side utenom at det står "Divard" elsn.

 

Tilfeldig at det er 5 United-supportere hver dag på top 25 lista? :)

Lenke til kommentar
Kikker jeg innom "Fotballprat-tråden" går det nesten ikke en side utenom at det står "Divard" elsn.

 

Tilfeldig at det er 5 United-supportere hver dag på top 25 lista? :)

 

Det der er så ufattelig usaklig at eg har nesten ikke lyst å kommentere.

 

Men du får telle over liverpool supportere og neste gang. Er virkelig ikke noen færre av de.

 

Dessuten tror eg ikke det har noe som helst med Gerrard å gjør.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Elsker diskusjoner med Liverpool supportere, dem kommer alltid med de tåpeligste argumenter. Er jo så gøy å se dem tape diskusjoner :D

Det som er så morsomt å diskutere med enkelte United-supportere her inne er at UANSETT om Liverpool vinner, spiller uavgjort så er det flaks, dommerhjelp, filming eller Gudshjelp. Så at vi argumenterer dårlig tror jeg neppe. Enkelte av dere, ja.

 

Hyrlen, NightKeeper og en til er vel nokså saklig og flink til å diskutere iallfall. De kommer med saklige og gode argumenter, og mange ganger er det lærerikt å diskutere med dem også. Dere "top 25 postere" er ikke morsom engang å diskutere, det eneste noen av dere kommer med er en setning med "Captain Hypocrite"/"Divard" og noe annet bullshit, og det ender 90% av gangene med rapporter-knappen.

Dere har jo selfølgelig vunnet noen kamper som dere har fortjent, f.eks mot oss i høst da vi spilte dårlig.

Lenke til kommentar
snip

Var det du som sa at du ikke hadde Liverpool-briller?

 

Jeg rettferdiggjør ikke noen filming ettersom han ikke filmer

Du tapte meg der dessverre, dette er åpenbart filming. Klarer du ikke se det, vel vel. Da har skjønner jo at du sier at han knapt har filmet på 10år.

 

Hvis han er så notorisk filmer som dere hevder må det da være mange bedre situasjoner.

http://www.youtube.com/results?search_type...d+dive&aq=f

 

Take your pick.

 

Igjen denne fanatiske besettelsen av å kalle han hykler. Jeg kan være enig til en viss grad, ettersom han har filmet et par ganger (under 5 i løpet av 10 år), men det er likevel mindre enn den jevne offensive fotballspiller.

Ja da er vi enig, hele poenget er at han er en hykler.

 

For øvrig blir dette hyklerbegrepet plutselig mindre viktig når det er snakk om Alex Ferguson og diverse utspill i media.

Hva Sir Alex har blåst ut av seg i aggresjon etter kamp er en ting, men han har ikke skrevet bok om det. At Sir Alex har noen svin på skogen etter 20år er vel ikke å stikke under en stol.

Lenke til kommentar
Ja, jeg mente jo selvfølgelig ikke at de skrev "Divard" 100 ganger hver dag.

 

Det jeg mente kunne kalles en metafor for en mengde bullshit enkelte av brukerne her på forumet kommer med. Skjønner du? Eller skal jeg tegne?

 

Eg tok med det med Gerrard mer som en morsomhet.

 

Men mengden bullshit er like stor fra begge leirer, så det blir bare tragisk å dra slike ting inn.

Dessuten blir det generalisering.

 

I tillegg så er det da virkelig ikke bare i united/liverpool trådene det blir postet.

 

Så hele den kommentaren blir usannsynlig unødvendig.

 

Enda en gang i tillegg så kan du spare deg for slike hersketeknikker som du kommer med i "bold" her oppe. Heve seg over andre på den måten uten at du overhodet kjenner vedkommende er ikke noe vits.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Jeg har lært. Jeg er ikke i "United leiren" for lengre, så jeg kan dessverre ikke uttale meg der, men ja. Jeg skrev kanskje litt med "mine supportere er best"-briller, selvfølgelig er noen Liverpool-supportere også slik, men jeg må si - noen av United folka er helt utrolige når det gjelder "random provosering". Kikker jeg innom "Fotballprat-tråden" går det nesten ikke en side utenom at det står "Divard" elsn.

 

Tilfeldig at det er 5 United-supportere hver dag på top 25 lista? :)

Gøy at du nevner det med topp 25, merkelig at flere av Pool supportere var der + at Kjetil lå på 1.plass med over 100-150 innlegg per dag. Han har nå skjerpet seg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...