Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Haha selvfølgelig. "Gerrard bare utnytter situasjoner han ser han kan få frispark i".

Er det mulig? Gerrard er da like ille som Ronaldo i filminga, skal ikke slippe unna med noe her altså. Nesten verre kan vi vel si da han samtidig går ut og klager på det, mens Ronaldo til tider innrømmer det / ikke klager.

Noe som har sagt noe annent?

Lenke til kommentar
HAn innrømmer det, og fortsetter med det? Enda mer patetisk.

Ikke i nærheten av så patetisk som å uttale seg som en moralist og fortsette med filmingen. Ikke i NÆRHETEN så patetisk.

Haha selvfølgelig. "Gerrard bare utnytter situasjoner han ser han kan få frispark i".

Er det mulig? Gerrard er da like ille som Ronaldo i filminga, skal ikke slippe unna med noe her altså. Nesten verre kan vi vel si da han samtidig går ut og klager på det, mens Ronaldo til tider innrømmer det / ikke klager.

Noe som har sagt noe annent?

Ballanos har da ikke sagt noe annet her de siste tre innleggene.

Lenke til kommentar
Jeg mener bare det er stor forskjell på å utnytte en situasjon og å skape den selv.

Ja problemet til Gerrard er at han ikke har innfunnet seg med at han er en filmer, å dermed ikke kan gjøre noe med det. Mens Ronaldo som har innfunnet seg med det skal gjøre noe med det, alkoholiker logikk. Klovn.

Lenke til kommentar

Så du forsvarer en spiller som har sagt i sin biografi at han hater filming, og at spillere som Ronaldo og Carvalho skader sporten? Den samme spilleren som har filmet seg til tusenvis av frispark, og flere straffer. Den samme spilleren som sier at filmerne burde innrømme filming, men som ikke innrømmer det selv. I tillegg er denne personen kaptein på laget.

Fy faen, blir kvalm av å tenke på den spilleren. :sick:

Lenke til kommentar

Så du forsvarer en spiller som har sagt i sin biografi at han hater filming, og at spillere som Ronaldo og Carvalho skader sporten? Den samme spilleren som har filmet seg til tusenvis av frispark, og flere straffer. Den samme spilleren som sier at filmerne burde innrømme filming, men som ikke innrømmer det selv. I tillegg er denne personen kaptein på laget.

tusenvis? Er vel heller snakk om 2-3 dokumenterte, hvor den ene var mot Andorra.

Den over mot Atlhetico er jo faktisk ganske heftig kroppskontakt. Greit nok at han skaper situasjonen selv, men jeg skulle likt å se den av dere som greier å holde dere på beina der. Dere er jo mer farget av anti-liverpoolbrillene deres enn jeg er farget av liverpoolbrillene mine.

Hva er det med denne fanatiske besettelsen for å finne situasjoner som kanskje kan likne lette fall fra Gerrard sin side? Halvparten av disse Gerrard-dive-videoene er jo en vits. Når det vises 3-4 situasjoner i replay og 1 av dem er straffen mot Milan i CL2005 så blir det for dumt.

Endret av Slikape
Lenke til kommentar
tusenvis? Er vel heller snakk om 2-3 dokumenterte, hvor den ene var mot Andorra.

Frispark nei? Er nok mer enn 2-3 dokumenterte frispark han har filmet seg til. Straffer er det vel til og med fler enn 2-3....

Men tusenvis var vel satt litt på spissen vil eg tro.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Den over mot Atlhetico er jo faktisk ganske heftig kroppskontakt. Greit nok at han skaper situasjonen selv, men jeg skulle likt å se den av dere som greier å holde dere på beina der. Dere er jo mer farget av anti-liverpoolbrillene deres enn jeg er farget av liverpoolbrillene mine.

Kan dere ikke bare gi opp å forvare mannen? Han filmer, end of story. Å springer man inn i et straffefelt og ramler som en potetsekk, da SKAPER man en situasjon. Å i den nevnte situasjon skaper han det ene og alene, egentlig skal det vel være frispark til Atletico.

Lenke til kommentar

Kan dere ikke bare gi opp å forvare mannen? Han filmer, end of story. Å springer man inn i et straffefelt og ramler som en potetsekk, da SKAPER man en situasjon. Å i den nevnte situasjon skaper han det ene og alene, egentlig skal det vel være frispark til Atletico.

Enig i at det skal være frispark til Athletico, men det betyr da ikke at mannen filmer. Hva skjedde med den logikken? Det er dommeren som gjør en feil.

1. Han roper ikke etter straffe og slår ikke armene opp i været.

2. Ansiktsutrykket og fallet kommer av at han kolliderer med en annen i 50km/t (en kollisjon Gerrard har skyld i).

Og ja, han filmet mot Andorra, men herre, på dere høres han jo ut som en notorisk diver. Dere slenger rundt med "Captain Dive" "Dive-Gerrard". Det er jo en vits når antall ganger han har divet kan telles på én hånd. Hadde det vært Benayoun det var snakk om så hadde vi ikke hørt et pip fra dere engang.

Lenke til kommentar
1. Han roper ikke etter straffe og slår ikke armene opp i været.

Eeeeeh. Jo. Om han roper er vanskelig for meg å si, men "fallet" er da en typisk Gerrard. Ut og opp med armene. Knekk sammen i knærne og fall bakover på kne.

Hvem som har fortalt han at å falle slik er normalt må mor hans vite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...