Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempepositivt om Lucas kommer, for all del. Men jeg er enig med resten i at vi da har en unødvendig stor sentral midtbane-tropp. Da må nok én forlate oss. Vi kan ikke ha Gerrard, Alonso, Sissoko, Mascherano, Lucas og i tillegg eventuelle reserver/juniorer som skal kjempe om to (av og til tre) plasser. Og selv om det gjør vondt å si det, så håper i så fall det blir Mascherano som går ut. Alonso, Gerrard og Sissoko må vi ha. Knallspillere. Men dette er vel uansett ikke bekreftet enda, så vi får vente å se. Tror nok Rafa har en plan, men klart man stusser litt hvis man sitter med fem sentrale midtbanespillere i verdensklasse. Noen er jo nødt til å bli lei og irritert av benken.

Lenke til kommentar

Hva er verst å miste Alonso, Sissoko eller Mascherano? Alle er jo noenlunde unge, og Sissoko kan bli stor, samme med Mascherano. Alonso er allerede stor, og er nok bedre enn disse to...

 

Med mindre vi skal kjøre 352 eller 451 så må en av dem gå... Hva tenker Benitez på?

 

Hvis vi får Et'o for Alonso så er det jo en god handel... De andre er jo unge, så dette blir vanskelig...

 

Oh hvorfor vil Barcelona selge Et'o?

Lenke til kommentar
Om noen skal ut, så ser jeg, desverre, helst at det blir Sissoko. Syns mannen bidrar med altfor lite utenom ballvinningene sine.

8588418[/snapback]

Enig. Men som folk har nevnt, alle disse spillerne er gode. Sissoko har kanskje vært svakest i år, men har slitt med skader og ujevnt spill. Har et utrolig potensiale, men slik jeg ser det virker det som om han og Alonso er nermest en avskjed med Liverpool.. Og Alonso er top notch!

 

Noe som også kan være tilfelle, er at Masch blir mye dyrere enn først antatt, og at man slik sett bare erstatter han..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...