Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Provosert over VG. Her gjør vi en kjempeprestasjon, og får en liten notis som 5. nyhet. Øverst står det at Sturla Berg Johansen er homo! Snakk om å prioritere. Men er jo som alltid, VG er Unitedfans deluxe.

Vi var ikke engang som 8. nyhet i går. ;)

 

Dere vant ikke 1-0 over et av verdens beste lag, uten deres beste spiller ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Provosert over VG. Her gjør vi en kjempeprestasjon, og får en liten notis som 5. nyhet. Øverst står det at Sturla Berg Johansen er homo! Snakk om å prioritere. Men er jo som alltid, VG er Unitedfans deluxe.

Vi var ikke engang som 8. nyhet i går. ;)

 

Dere vant ikke 1-0 over et av verdens beste lag, uten deres beste spiller ;)

Spilte Liverpool mot Liverpool. :tease:

(come on Points,take the bait.)

Lenke til kommentar
Provosert over VG. Her gjør vi en kjempeprestasjon, og får en liten notis som 5. nyhet. Øverst står det at Sturla Berg Johansen er homo! Snakk om å prioritere. Men er jo som alltid, VG er Unitedfans deluxe.

Vi var ikke engang som 8. nyhet i går. ;)

 

Dere vant ikke 1-0 over et av verdens beste lag, uten deres beste spiller ;)

Hvem? Insua? For tro det eller ei. Både Gerrard og Torres spilte, no matter what.

Lenke til kommentar
Provosert over VG. Her gjør vi en kjempeprestasjon, og får en liten notis som 5. nyhet. Øverst står det at Sturla Berg Johansen er homo! Snakk om å prioritere. Men er jo som alltid, VG er Unitedfans deluxe.

Vi var ikke engang som 8. nyhet i går. ;)

 

Nå er ikke Liverpool et lag fra Norge, da. Hadde det vært RBK hadde det naturlig nok vært forsiden i en uke fremover.

Lenke til kommentar
Provosert over VG. Her gjør vi en kjempeprestasjon, og får en liten notis som 5. nyhet. Øverst står det at Sturla Berg Johansen er homo! Snakk om å prioritere. Men er jo som alltid, VG er Unitedfans deluxe.

Vi var ikke engang som 8. nyhet i går. ;)

 

Dere vant ikke 1-0 over et av verdens beste lag, uten deres beste spiller ;)

Hvem? Insua? For tro det eller ei. Både Gerrard og Torres spilte, no matter what.

 

Stevie spilte siste 2 min.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Provosert over VG. Her gjør vi en kjempeprestasjon, og får en liten notis som 5. nyhet. Øverst står det at Sturla Berg Johansen er homo! Snakk om å prioritere. Men er jo som alltid, VG er Unitedfans deluxe.

Vi var ikke engang som 8. nyhet i går. ;)

 

Dere vant ikke 1-0 over et av verdens beste lag, uten deres beste spiller ;)

Hvem? Insua? For tro det eller ei. Både Gerrard og Torres spilte, no matter what.

 

Stevie spilte siste 2 min.

Det var Lucas. Og jeg var DRITTREDD! (neida.)

Lenke til kommentar
Hvorfor ble Gerrard-filmen fjernet? Var da on topic? Var vel en Pool-supporter som fjerna den regner jeg med.

Fordi den var posta kun for å provosere. Jeez.

 

Tydeligvis flere som rapporterte ja.

 

Geir, det var ren provokasjon. Den filmen har vært her 20 ganger. Du kan legge den i scumtråden ;)

Da prøver jeg igjen uten videoen, så får vi se om argumentene er for provoserende i seg selv til ikke å bli slettet. Jeg postet videoen for å påpeke dobbeltmoralen i det å kalle Robben patetisk fordi han faller lett, mens Gerrard er gud selv om han faller helt uten hjelp. Videoen var on topic, og var på alle måter rett å poste her for å fremme mitt poeng. Ser dog at den ble slettet for andre gang, så da tar jeg den ikke med nå. Selv om det etter mitt syn var helt feil å slette den.

 

Det at enkelte folk tilfeldigvis så seg provoserte av den videoen synes jeg ikke er en god grunn til å slette den. Jeg hadde et valid poeng, og ingen har krav på å aldri bli provoserte.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Misunner dere ikke dagens motstander :p

 

Litt av Sjamen det, det blir ikke lett! Men vi må ha troen!

 

Tusen takk! ingen syting, ingen klaging.

 

Vi vinner igjenn, borte på allmektige!

 

Vi må ha troen! Troen Har vi!

 

De Fryter oss! Real startet fryktingytende, jeg tryglet om å flytte laget høyere.

Etterhvert tar vi over og vinner ballen på midtbanen!

Resten er historie, Iv`e said it before and i say it agian, we all love the jew now :)

 

Angrer nesten på at jeg ikke kommenterte jøden og Danielzu før kampen, but it goes without saying!

 

Ha en fin uke folkens!

YNWA!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Mener det er forskjell ¨på å prøve å få frispark ved bruk av filming og falle lett.

 

Det er et meget godt poeng. Ronaldo går under den første, Gerrard muligens den andre.

Omvendt vill nå jeg si. Eller Ronaldo og Gerrard får under det første.

Gerrard faller ikke lett, har du sett han spille egentlig? Totalt idiotisk utsagn, mne går etter frispark,det gjør han.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Mener det er forskjell ¨på å prøve å få frispark ved bruk av filming og falle lett.

 

Det er et meget godt poeng. Ronaldo går under den første, Gerrard muligens den andre.

Nå forsto jeg ikke den første setningen, men Gerrard filmer seg til Straffespark i en CL finale. Det er vel kun filming i en VM-finale som kan matche det. Å Ronaldo innrømmer det hvertfall.

 

Gerrard faller ikke lett?! Hooohohoohooo

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...