banansplitt™ Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Unitedgjengen har allerede begynt å syte på annuleringen. Hahah, de er så jævlig redde for oss at de skjelver Gi meg en jævela god grunn for at vi skal være "redde" for Liverpool? Bøsselag (faen Game). Men ser ut til at dere skal bli dratt gjennom finalespillet denne sesongen også gitt. Gratulerer. Har dere vunnet mot Pool iår? Men slapp av, merker at bitterheten tar overhånd. Og det er en fryd Bitterheten? Snakk om å drite på draget. Vi har vunnet CS, WC er i LC-finalen, kvartn i FAC, leder PL soleklart og har et godt resultat mot Inter på bortebane i CL. Hva har dere? Et godt resultat borte mot Real, ellers nada utenom en komisk klovn som manager. Skal for din skyld ikke snakke om de siste 20 åra, bare dropp sånne latterlige forsøk på latterliggjøre andre når det kun slår tilbake på deg selv. Endret 25. februar 2009 av Points Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Er deprimerende å lese innleggene til united gjengen. Bare syting. Noe som gjør meg glad derimot, er lagspillet idag. Vi er utrolig gode i forsvar, til å holde på ballen i angrep, og fungere som et lag. Alltid 1 som sikrer når forsvareren går i duell. Lenge siden jeg har sett at laget spiller så godt sammen. Bønna imponerer meg, men mangler forsatt å vise det i PL. Men, vi klarte ikke å vinne uten Gerrard, han var helt avgjørende! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 La oss ha en vennlig tone med United supporterne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Jada! Fra direkte ræva mot city til fin seier mot Real på borte. Real hadde knapt en sjanse, vi var klart best(imo,slik at unge Point ikke skal bitche) Videodømming er fremdeles ikke en regel,så offsiden forblir. Selv om viasats new skillz var fiffig. En av de bedre kamper av Lucas idag. He didn't screw up once. Jew of the match: Yossi Man of the match: Yossi Edit: Jøden kan glatt skyte litt mer,men Alonsos skudd var wonderbar. Endret 25. februar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Neida, det er ingen som ser at du er bitter. Neinei.. * smask* Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hahahaha Points - vi kan kjenne hvor sur du er!! http://www.youtube.com/watch?v=kBVmfIUR1DA Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Neida, det er ingen som ser at du er bitter. Neinei.. * smask* Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Syter ikke, jeg sa at Liverpool kom til å vinne. Så er ikke bitter eller noe. Men jeg stiller spørsmålstegn ved selvrespekten til 95 % av supporterne her inne, som ikke nevner den feilaktige annuleringene. Vis nå litt selvrespekt da, og skriv i det minste at dere var heldige. Blir bare så kvalmende. Jeg mener at vi var heldige i går, med gigant-sjansen til Cambiasso. Men dere nevner ikke en soleklar offside-feil med et jævla ord, og det er så forbanna provoserende. My two cents... Kudos til Daniel. En av de mer saklige her inne. Endret 25. februar 2009 av NightKeeper Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Selv om det var feilaktig annulert, så er vel ikke det grunn til å komme hit og prøve å drepe gleden blant oss? Det er ganske så patetisk å lese innleggene deres. Kan godt innrømme at vi var heldige som ikke fikk et mål imot jeg. Det skulle naturligvis vært skoring. Men slik jeg ser det seiret rettferdigheten til slutt. Vi var SOLEKLART bedre enn Real gjennom hele matchen, så her er det lite rom for diskusjon rundt akkurat det. Pell dere over i deres egen tråd og syt, så slipper jeg å se dere : ) Endret 25. februar 2009 av NiRaM Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Neida, det er ingen som ser at du er bitter. Neinei.. * smask* Har du ikke noe bedre å komme med enn det foreslår jeg at du legger deg. Jeg koser meg som United-supporter om dagen da vi er flere klasser over et middelmådig Pool-lag. Hva er vel bedre? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 DETTE VAR HERLIG! :D Benayoun er fantastisk, endelig får han ut alt han har av potensiale. Lukter vel Babel fra start neste kamp, i og med at Riera er suspendert Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Grattis med fin seier i dag folkens. Liverpool er (dessverre) gode i CL. Synd at dere har folk som kloffsk og mrpusten blandt dere.... Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Neida, det er ingen som ser at du er bitter. Neinei.. * smask* Har du ikke noe bedre å komme med enn det foreslår jeg at du legger deg. Jeg koser meg som United-supporter om dagen da vi er flere klasser over et middelmådig Pool-lag. Hva er vel bedre? Skal legge meg etter jeg har sett måtet til yossi et par ganger, og ledd litt mer av innleggene dine Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Selv om det var feilaktig annulert, så er vel ikke det grunn til å komme hit og prøve å drepe gleden blant oss? Det er ganske så patetisk å lese innleggene deres. Fantasisk tankegang, virkelig. Gud bedre. Hvor ligger logikken? Blir som å si "Vi var heldige idag med dommeren. Real skulle ha hatt et mål, MEN DET DRITER VI I. WOHO :D" Liten overdrivelse, men det var for å få illustrere poenget mitt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Neida, det er ingen som ser at du er bitter. Neinei.. * smask* Har du ikke noe bedre å komme med enn det foreslår jeg at du legger deg. Jeg koser meg som United-supporter om dagen da vi er flere klasser over et middelmådig Pool-lag. Hva er vel bedre? Skal legge meg etter jeg har sett måtet til yossi et par ganger, og ledd litt mer av innleggene dine Du har faktisk et par latterlige hersketeknikker på lager. Slik drev jeg også med i fjortizzalderen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Syter ikke, jeg sa at Liverpool kom til å vinne. Så er ikke bitter eller noe. Men jeg stiller spørsmålstegn ved selvrespekten til 95 % av supporterne her inne, som ikke nevner den feilaktige annuleringene. Vis nå litt selvrespekt da, og skriv i det minste at dere var heldige. Blir bare så kvalmende. Jeg mener at vi var heldige i går, med gigant-sjansen til Cambiasso. Men dere nevner ikke en soleklar offside-feil med et jævla ord, og det er så forbanna provoserende. My two cents... Kudos til Daniel. En av de mer saklige her inne. Klart vi var heldige. 1-1 hadde fortsatt vært mye bedre for oss enn 0-0, så hadde egentlig driti i det, vi går videre uansett. Det som overrasker meg mest er at Real var så sinnsykt tafatte. De ville jo ingenting, Robben hadde noen småfarlige raid et par ganger, ellers var det jævlig tamt. Men så er det jo som regel sånn i CL med Liverpool da, spiller jo de andre lagene dårlige. Faen skuddet til Alonso hadde fortjent å gå inn, hadde vært digg altså. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Syter ikke, jeg sa at Liverpool kom til å vinne. Så er ikke bitter eller noe. Men jeg stiller spørsmålstegn ved selvrespekten til 95 % av supporterne her inne, som ikke nevner den feilaktige annuleringene. Vis nå litt selvrespekt da, og skriv i det minste at dere var heldige. Blir bare så kvalmende. Jeg mener at vi var heldige i går, med gigant-sjansen til Cambiasso. Men dere nevner ikke en soleklar offside-feil med et jævla ord, og det er så forbanna provoserende. My two cents... Kudos til Daniel. En av de mer saklige her inne. Klart vi var heldige. 1-1 hadde fortsatt vært mye bedre for oss enn 0-0, så hadde egentlig driti i det, vi går videre uansett. Det som overrasker meg mest er at Real var så sinnsykt tafatte. De ville jo ingenting, Robben hadde noen småfarlige raid et par ganger, ellers var det jævlig tamt. Men så er det jo som regel sånn i CL med Liverpool da, spiller jo de andre lagene dårlige. Faen skuddet til Alonso hadde fortjent å gå inn, hadde vært digg altså. Ja, men hvem vet hvordan kampen hadde utartet seg hvis Real hadde fått det målet? Dette blir bare synsing fra min side, da det ikke er noen fasit på dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det som irriterer meg(mer enn whining og en såvidt jeg så klar offside fra hvor jeg satt. Selv om etter utallige repriser(som dommeren ikke får lov til å se,så dommerhjelp blir feil egentlig) er hvor lett Real-kidza faller. G16 Alta IL kan på en god dag holde seg mer på føtter'ne enn samtlige på Real. Tilogmed Reina faller lett! Og han står alene! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Gratulerer med eit veldig godt resultat. Såg ikkje meir enn siste 30 i andreomgang, og dei var ikkje spesielt imponerande av nokon av laga. Men fikk jo sjå at det er andre lag enn Chelsea som er "fantastiske" på markering på defansiv dødball. Det blir nok kvartfinale på dykk i år også, men eg håpar de ikkje kjem så mykje lenger. 0-1 er i allefall eit bra utgangspunkt, og Real såg ikkje ut som at dei hadde så mykje å by på, så det bør nok gå greit å holde unna heime. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg synes Liverpool ødelegger talentet til Ryan Babel. Lite spilletid, spillestil som ikke akkurat appelerer til ham, the list goes on Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå