kloffsk Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Vi vinner 2-1 eller 2-0. Okay. Du er klar over at kampen blir spilt mot Real Madrid på bortebane? Okay. Du er klar over at du har med Pool-supportere å gjøre? Dere har tydeligvis like lite peiling på fotball som "The Game". Kjip kamp, men flott med 1-0. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Fantastisk deilig. Og fortjent ikke minst, vi spiller så gull defensivt og Xabi sammen med Yossi våre beste selv om hele forsvaret selvfølgelig storspiller. Kommer vi til kvarten håper jeg på Panathinaikos Porto eller Bayern.. YNWA Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Sykt deilig og fortjent. Tamt og skuffende Real lag. Dette tar vi nå. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Synes nesten Alonso sitt skudd fra bak midten, fortjente å gå inn. For et overblikk den mannen har! Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Unitedgjengen har allerede begynt å syte på annuleringen. Hahah, de er så jævlig redde for oss at de skjelver Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Unitedgjengen har allerede begynt å syte på annuleringen. Hahah, de er så jævlig redde for oss at de skjelver Ja, jeg gruer meg til dere kommer til OT. Er så redd nå. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Unitedgjengen har allerede begynt å syte på annuleringen. Hahah, de er så jævlig redde for oss at de skjelver Ja, jeg gruer meg til dere kommer til OT. Er så redd nå. Ler Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Unitedgjengen har allerede begynt å syte på annuleringen. Hahah, de er så jævlig redde for oss at de skjelver å? Var sikker på Liverpool-avansement jeg. Så sikker på at jeg veddet på at hvis Real Madrid vant, så skulle jeg ha Liverpool-avatar og signatur i en mnd på dette forumet. "Dette tar Liverpool i andre. Marcelo? Lassana Diarra? (Synd M. Diarra ikke spiller). " Skrevet i pausen. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Gratulerer med en godt utført kamp og en fortjent seier. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det er orgasmisk å se kamper når Alonso er så vanvittig god, som han er i dag!! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Ingen behov for å gå ned på deres nivå... no offence karer Det er bare at dere er sikkelig giftige akkurat nå. (United-gjengen) Jaja, får satse på 2 mål til på Anfield, med en frisk Torres. Da er vi trygge Endret 25. februar 2009 av SasaB Lenke til kommentar
GBD Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Unitedgjengen har allerede begynt å syte på annuleringen. Hahah, de er så jævlig redde for oss at de skjelver Tror ikke akkurat at de syter av frykt, men mer fordi de mener det var en feilaktig annulering. Nå stoler jeg ikke helt på dette programmet som Viasat 4 brukte for å "bevise" at det ikke var offside, men det får så være. Liverpool var best i dag, og fortjente seieren. Real Madrid var latterlig dårlige. Man skulle nesten tro at det var Liverpool som hadde hjemmebane... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 JAAAAAAADAAAA Kjempekamp og utrolig deilig seier. Alonso, Maschern og Skrtel er råe. Bønna scorer og livet er så herlig akkurat nå. Mest irreterende var det å se på Madrid spillerne da de falt bare du så på dem. YNWA Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Unitedgjengen har allerede begynt å syte på annuleringen. Hahah, de er så jævlig redde for oss at de skjelver Gi meg en jævela god grunn for at vi skal være "redde" for Liverpool? Bøsselag (faen Game). Men ser ut til at dere skal bli dratt gjennom finalespillet denne sesongen også gitt. Gratulerer. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Unitedgjengen har allerede begynt å syte på annuleringen. Hahah, de er så jævlig redde for oss at de skjelver Gi meg en jævela god grunn for at vi skal være "redde" for Liverpool? Bøsselag (faen Game). Men ser ut til at dere skal bli dratt gjennom finalespillet denne sesongen også gitt. Gratulerer. Gå og ta deg en øl og slapp av du, tøffen. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Unitedgjengen har allerede begynt å syte på annuleringen. Hahah, de er så jævlig redde for oss at de skjelver Gi meg en jævela god grunn for at vi skal være "redde" for Liverpool? Bøsselag (faen Game). Men ser ut til at dere skal bli dratt gjennom finalespillet denne sesongen også gitt. Gratulerer. Har dere vunnet mot Pool iår? Men slapp av, merker at bitterheten tar overhånd. Og det er en fryd Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Tror ikke akkurat at de syter av frykt, men mer fordi de mener det var en feilaktig annulering.Nå stoler jeg ikke helt på dette programmet som Viasat 4 brukte for å "bevise" at det ikke var offside, men det får så være. Liverpool var best i dag, og fortjente seieren. Real Madrid var latterlig dårlige. Man skulle nesten tro at det var Liverpool som hadde hjemmebane... Av de reprisene jeg så, så det ut som ganske klar offside. For the record holder jeg med Real i La Liga så jeg skulle gjerne sett at det ble godkjent. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Utrolig kjipt at Riera fikk et feilaktig gult kort da, som gjør at han må stå over returkampen Irriterer på en ellers perfekt fotballkveld.. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 DEFANSIV FUCKINGS KYNISME!! HERREGUD VI KJØRE EN BORTEKAMP 100% IGJEN! HERREGUD SÅ FUCKINGS NICE! ELSK! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Registrerer at ingen Liverpool-supportere har skrevet at de var heldige pga. Real sitt annulerte mål i etterkant av kampen. Kvalmende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå