Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Unitedgjengen har allerede begynt å syte på annuleringen. Hahah, de er så jævlig redde for oss at de skjelver

 

å?

 

 

Var sikker på Liverpool-avansement jeg. Så sikker på at jeg veddet på at hvis Real Madrid vant, så skulle jeg ha Liverpool-avatar og signatur i en mnd på dette forumet.

 

"Dette tar Liverpool i andre. Marcelo? Lassana Diarra? (Synd M. Diarra ikke spiller). " Skrevet i pausen.

Lenke til kommentar
Unitedgjengen har allerede begynt å syte på annuleringen. Hahah, de er så jævlig redde for oss at de skjelver

 

Tror ikke akkurat at de syter av frykt, men mer fordi de mener det var en feilaktig annulering.

Nå stoler jeg ikke helt på dette programmet som Viasat 4 brukte for å "bevise" at det ikke var offside, men det får så være.

 

Liverpool var best i dag, og fortjente seieren. Real Madrid var latterlig dårlige. Man skulle nesten tro at det var Liverpool som hadde hjemmebane...

Lenke til kommentar
Unitedgjengen har allerede begynt å syte på annuleringen. Hahah, de er så jævlig redde for oss at de skjelver

Gi meg en jævela god grunn for at vi skal være "redde" for Liverpool? Bøsselag (faen Game).

 

Men ser ut til at dere skal bli dratt gjennom finalespillet denne sesongen også gitt. Gratulerer.

 

Gå og ta deg en øl og slapp av du, tøffen.

Lenke til kommentar
Unitedgjengen har allerede begynt å syte på annuleringen. Hahah, de er så jævlig redde for oss at de skjelver

Gi meg en jævela god grunn for at vi skal være "redde" for Liverpool? Bøsselag (faen Game).

 

Men ser ut til at dere skal bli dratt gjennom finalespillet denne sesongen også gitt. Gratulerer.

 

 

Har dere vunnet mot Pool iår?

Men slapp av, merker at bitterheten tar overhånd. Og det er en fryd

Lenke til kommentar
Tror ikke akkurat at de syter av frykt, men mer fordi de mener det var en feilaktig annulering.

Nå stoler jeg ikke helt på dette programmet som Viasat 4 brukte for å "bevise" at det ikke var offside, men det får så være.

 

Liverpool var best i dag, og fortjente seieren. Real Madrid var latterlig dårlige. Man skulle nesten tro at det var Liverpool som hadde hjemmebane...

 

Av de reprisene jeg så, så det ut som ganske klar offside. For the record holder jeg med Real i La Liga så jeg skulle gjerne sett at det ble godkjent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...