Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvorfor må Latias og en del andre ManU supportere kommentere dritt i vår tråd? Kommenter nyttig eller pell deg vekk... Jeg sier bare fakkts. Det er ikke å kommentere dritt. Uansett var noen av dere mye i United-tråden i går, og skrev masse dritt. Ingen av oss reagerte, så skjønner ikke hvorfor dere klikker så fort. Uansett, lykke til i andre omgang. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Det er en fakkt at dere får dommerhjelp veldig ofte. Ja, å skal jeg ikke nevne ManU i dette tilfelle, men jeg syntes linje dømmingen i CL ikke har vert spessielt bra. Vet ikke om jeg har med meg noen her, men det er nå min mening Jo nevn eksempler nå, jeg er veldig interessert i å høre. Og tar jeg ikke helt feil, så var vel du i vår tråd i går for å snakke om filming? Eller bommer jeg nå? ` EDIT: Jo jeg hadde rett. Snakk om å være ute med å slenge dritt først for å så klage på det senere. Endret 25. februar 2009 av Points Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hmm, nå vil jeg ha torres ut. Han ser jo helt ferdig ut, jobber ikke, slår dårlige pasninger, løper ikke. Nei. Er han skada, så ta han av. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva i helvete er "fakkts". Nytt engelsk ord? LOL @ Maria Guti. Hvorfor i hule sitter VDV og Sneijder på benken? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det er en fakkt at dere får dommerhjelp veldig ofte. Ja, å skal jeg ikke nevne ManU i dette tilfelle, men jeg syntes linje dømmingen i CL ikke har vert spessielt bra. Vet ikke om jeg har med meg noen her, men det er nå min mening Jo nevn eksempler nå, jeg er veldig interessert i å høre. Og tar jeg ikke helt feil, så var vel du i vår tråd i går for å snakke om filming? Eller bommer jeg nå? ` EDIT: Jo jeg hadde rett. Snakk om å være ute med å slenge dritt først for å så klage på det senere. Her har vi det: Fortell meg nå, Sir Alex Ferguson som har spillt så mange år orgentlig som ser stygt på diverse styggheter som skulk av treninger osså videre. Hvorfor ser han ikke ned på filmingen som noen av United spillerne utfører? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Hva i helvete er "fakkts". Nytt engelsk ord? Forstår du ikke at han mener "facts"? Endret 25. februar 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva i helvete er "fakkts". Nytt engelsk ord? LOL @ Maria Guti. Hvorfor i hule sitter VDV og Sneijder på benken? VDV har ikke slått til i RM, men at Sneijder er på benken er et spørsmålstegn i mitt hodet også Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Latias: Det var vel også det eneste...? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Hva i helvete er "fakkts". Nytt engelsk ord? Har du ikke hørt Benitez? Drar frem et ark med fakkts. Endret 25. februar 2009 av Latias Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva i helvete er "fakkts". Nytt engelsk ord? Forstår du ikke at han mener "facts"? Nei, jg r drit dåli i engels. Har aldri sett det Benitez-intervjuet, bare leste sitatene. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ahahaha. Herlig å se igjen det der. "They are nørvøs". Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nå vil jeg ta av Torres : / Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nå vil jeg ta av Torres : / Der var ønsket ditt oppfylt. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Samme her. Han er ingen nytte sur og småskadet. Babel. Jaja, vi får se. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nå vil jeg ta av Torres : / Du valgte å overse spørsmålet mitt. Hvorfor det? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Tror Babel vil ha like flaks som mot ManU ! Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ikke vær så jævla egoist nå da Babel Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Er så forbanna typisk om Real får et drittmål nå, totalt mot spillets gang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Er så forbanna typisk om Real får et drittmål nå, totalt mot spillets gang. Mtp. at de ikke fikk målet godkjent i første omgang, hadde det vært greit. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Sutter på gago, Masche var jo på ball... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå