Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Hvorfor må Latias og en del andre ManU supportere kommentere dritt i vår tråd? Kommenter nyttig eller pell deg vekk...

Jeg sier bare fakkts. Det er ikke å kommentere dritt.

 

Uansett var noen av dere mye i United-tråden i går, og skrev masse dritt. Ingen av oss reagerte, så skjønner ikke hvorfor dere klikker så fort.

 

Uansett, lykke til i andre omgang. :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er en fakkt at dere får dommerhjelp veldig ofte.

 

Ja, å skal jeg ikke nevne ManU i dette tilfelle, men jeg syntes linje dømmingen i CL ikke har vert spessielt bra. Vet ikke om jeg har med meg noen her, men det er nå min mening :)

Jo nevn eksempler nå, jeg er veldig interessert i å høre. Og tar jeg ikke helt feil, så var vel du i vår tråd i går for å snakke om filming? Eller bommer jeg nå?

`

EDIT: Jo jeg hadde rett. Snakk om å være ute med å slenge dritt først for å så klage på det senere.

Endret av Points
Lenke til kommentar
Det er en fakkt at dere får dommerhjelp veldig ofte.

 

Ja, å skal jeg ikke nevne ManU i dette tilfelle, men jeg syntes linje dømmingen i CL ikke har vert spessielt bra. Vet ikke om jeg har med meg noen her, men det er nå min mening :)

Jo nevn eksempler nå, jeg er veldig interessert i å høre. Og tar jeg ikke helt feil, så var vel du i vår tråd i går for å snakke om filming? Eller bommer jeg nå?

`

EDIT: Jo jeg hadde rett. Snakk om å være ute med å slenge dritt først for å så klage på det senere.

Her har vi det:

 

Fortell meg nå, Sir Alex Ferguson som har spillt så mange år orgentlig som ser stygt på diverse styggheter som skulk av treninger osså videre. Hvorfor ser han ikke ned på filmingen som noen av United spillerne utfører?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...