Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Oi, Higuain sitt mål var jo ikke offside. Mao. har dere flaks igjen. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Så det jeg óg nå :O Jaja, helt greit xD Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Oi, Higuain sitt mål var jo ikke offside. Mao. har dere flaks igjen. Ehh, så united har aldri flaks? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Oi, Higuain sitt mål var jo ikke offside. Mao. har dere flaks igjen. Vi tror ikke på flakz. Vi tror på skillz. Mao vi har skillz igjen... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Seriøst, jeg synes dommeren gjør rett der jeg. Når du bruker LANG tid for å ta corneren, når tiden faktisk er ute, så er det bare å blåse av... EDIT: men det er nå bare min mening.. 45.min: Det indikeres tre minutter tilleggstid i første omgang, men dommer Rosetti presterer å blåse til pause når klokka viser 45:12. Dermed får ikke Liverpool tatt corneren! Både Liverpool-spillerne og Benitez protesterer mot dommeren når lagene går i garderoben. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Var overbevist om at det var offside når jeg så det i kampens hete, men viasat sitt system viste noe annet gitt.. Jaja.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Oi, Higuain sitt mål var jo ikke offside. Mao. har dere flaks igjen. Ehh, så united har aldri flaks? Vi har sjeldent flaks. Eneste flaksen jeg kan huske på de siste kampene, var de store sjansene til B'Burn. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 For å si det sånn, gjør ikke meg noen ting om det ikke var offside. Men jeg synes vi gjør det bra her. Mot "selveste" Real Madrid holder vi kvalitet i laget, og det synes jeg er artig å se på. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Oi, Higuain sitt mål var jo ikke offside. Mao. har dere flaks igjen. Ehh, så united har aldri flaks? Vi blir ikke hjulpet gjennom finale-spillet i CL hvert år hvertfall. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hadde vel heller vært uflaks om de glatte keeperhanskene til Reina hadde resultert i mål. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Oi, Higuain sitt mål var jo ikke offside. Mao. har dere flaks igjen. Vi tror ikke på flakz. Vi tror på skillz. Mao vi har skillz igjen... Skillz? Så det at dere får dommerhjelp er skillz? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Skillz? Så det at dere får dommerhjelp er skillz? Nei, det er whine fra United-supportere. Stort sett. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hadde vel heller vært uflaks om de glatte keeperhanskene til Reina hadde resultert i mål. Haha, det var også en måte å se det på. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Oi, Higuain sitt mål var jo ikke offside. Mao. har dere flaks igjen. Vi tror ikke på flakz. Vi tror på skillz. Mao vi har skillz igjen... Skillz? Så det at dere får dommerhjelp er skillz? Bah, alt handler om bribe skillz i starten, om hvem som gir dommerne mest penger vet du vel. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvorfor må Latias og en del andre ManU supportere kommentere dritt i vår tråd? Kommenter nyttig eller pell deg vekk... Og forresten, er det stor sannsynlig at Torres går ut tidligere? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvis jeg noensinne kommer over Fjørtoft på byen. Fytti helvete... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det er en fakkt at dere får dommerhjelp veldig ofte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det er en fakkt at dere får dommerhjelp veldig ofte. Da sier vi det Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det er en fakkt at dere får dommerhjelp veldig ofte. Ja, å skal jeg ikke nevne ManU i dette tilfelle, men jeg syntes linje dømmingen i CL ikke har vert spessielt bra. Vet ikke om jeg har med meg noen her, men det er nå min mening Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Guti har kommet inn for Marcelo. Cannavaro gult kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå