Maynard James Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Syns ikke det ser ut som han halter jeg men. Men, kommentatorene sa at babel gjorde seg klar. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Slapp av, det er bare noe kommentatorene sier. De sier masse rart. Syns ikke det ser ut som han halter jeg men. Men, kommentatorene sa at babel gjorde seg klar. Han fyren som løp var da ikke Babel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Heinze kunne vært en avgjørende spiller for oss. Jeg skjønner at Ferguson ikke ville la ham gå til oss, men da bør han forvente at jeg hater han for det. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Heinze kunne vært en avgjørende spiller for oss. Jeg skjønner at Ferguson ikke ville la ham gå til oss, men da bør han forvente at jeg hater han for det. ? Heinze spiller jo røøøv! Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Slapp av, det er bare noe kommentatorene sier. De sier masse rart. Syns ikke det ser ut som han halter jeg men. Men, kommentatorene sa at babel gjorde seg klar. Han fyren som løp var da ikke Babel? Nei, det var N`Gog. De ligner ganske mye på hverandre. Men det var Babel som gjorde seg klar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Heinze kunne vært en avgjørende spiller for oss. Jeg skjønner at Ferguson ikke ville la ham gå til oss, men da bør han forvente at jeg hater han for det. ? Heinze spiller jo røøøv! Det hadde han ikke gjort om han var rød i kveld. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nei, det var N`Gog. De ligner ganske mye på hverandre. Men det var Babel som gjorde seg klar. Jepp, de er jo tvillinger. FOR ET SKUDD AV ALONSO! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Alonso spesial Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Oh my, så nære Alonso... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Konge Rosetti, blås av når vi har corner.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Seriøst, jeg synes dommeren gjør rett der jeg. Når du bruker LANG tid for å ta corneren, når tiden faktisk er ute, så er det bare å blåse av... EDIT: men det er nå bare min mening.. Endret 25. februar 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva faen? Ikke ti sekunder tillegg en gang. Cred til Alonso. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Pent av Alonso, ikke langt unna gitt. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Pause. Er helt greit fornøyd jeg. Bare vi ikke slipper inn mål... Forsvaret spiller meget bra, har vært en glipp her og der, men dette fikser vi! ( åltså vi klarer minst U) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Konge Rosetti, blås av når vi har corner.. Eh. Det er helt korrekt av dommeren da....var ikke lagt til noe. Dette tar Liverpool i andre. Marcelo? Lassana Diarra? (Synd M. Diarra ikke spiller). Endret 25. februar 2009 av NightKeeper Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Ble rørt av Xabi sitt forsøk EDIT: Syyykt tøft de nye offside greiene til Viasat Endret 25. februar 2009 av BaltusBrun Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Dommeren kan fint blåse av der. Ingenting og si på. Men nå har jeg trua, trur vi vinner dette faktisk eller så blir det 0-0. YNWA! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Oi, Higuain sitt mål var jo ikke offside. Vglive: # # Corneren slås mot Ramos på bakerste stolpe. Han header inn til Higuain foran mål. Real-spissen scorer, men står i klar offside. jaja Endret 25. februar 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå