Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Billettopplegget er håpløst. Tusen på tusenvis av hardbarka fans får ikke se finalen med sitt favorittlag, fordi diverse sponsorer - hvorav mange av de som får billett gir faen i fotball i utgangspunktet - absolutt skal ha. Og de av sponsorene som ikke bryr seg om fotball eller som ikke gidder dra for statusens skyld, selger billettene sine til svartebørshaiene, som igjen selger billettene for 10 ganger prisen. Latterlig!

Lenke til kommentar

Enda mer håpløse nyheter :ph34r: :

 

Skandalen blir bare større

 

Liverpoool Echo melder i ettermiddag at UEFAs billettfiasko bare vokser seg større og større. Nå kommer det blant annet frem at Liverpool kun har mottatt 16 billetter til funksjonshemmede, mens 7000 seter på stadion i Aten vil stå tomme fordi UEFA vil ha plass til flere reklameplakater!

 

Avisen har også regnet seg frem til at svartebørshaier vil tjene hele £4.5M til sammen på UEFAs dårskap i forbindelse med finalen. Eksperter mener at en tredjedel av de som kommer inn på finalen vil ha kjøpt sine billetter på svartebørsen!

 

UEFA innrømmer også overfor Liverpool Echo i dag at de vil slite med å stoppe fans med svartebørsbilletter fra å komme inn på stadion.

 

- Jeg kan ikke tro at Liverpool og Milan til sammen har fått bare 32 billetter til funksjonshemmede. Det er en vits, sier Tommy Huthcinson. En funksjonshemmet supporter som har hatt sesongbillett i 30 år, men som nå ikke får billett til finalen.

 

- Jeg aner ikke hvor mange plasser som står til rådighet for funksjonshemmede, men jeg vil anta at Olympiastadion i Aten er godt utstyrt, er det arrogante svaret fra UEFA-talsmann William Gaillard.

Lenke til kommentar
Jeg leste på Liverpool.no at det er trolig siste kampen til Fowler på søndag.

Det blir trist. :(

8581934[/snapback]

 

Blir sikkert siste kampen for en god del folk kan jeg tenke meg.

 

Men er en selvfølge at det er trist at Fowler ikke skal spille mer for Liverpool, resten kan bare ha seg vekk ;)

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Mye tvilsom engelsk der, danielzru. ;)

 

Men Fowler er gud. Er ikke mange spillere som kan nyte den statusen han har i Liverpool.

8582055[/snapback]

 

 

alkohol intaket er også tvilsomt at the moment:P

Lenke til kommentar

Jeg leser på Liverpool.no at man skal ha sikret seg den sentrale midtbanespilleren Lucas fra Gremio for omtrent €10. mill.. Hva i alle dager? Greit nok at han er et talent, men det er vel strengt tatt den plassen i laget man har best dekning?

 

Frykter at Alonso eller Sissoko forlater oss iløpet av sommeren hvis dette stemmer..

Lenke til kommentar
Jeg leser på Liverpool.no at man skal ha sikret seg den sentrale midtbanespilleren Lucas fra Gremio for omtrent €10. mill.. Hva i alle dager? Greit nok at han er et talent, men det er vel strengt tatt den plassen i laget man har best dekning?

 

Frykter at Alonso eller Sissoko forlater oss iløpet av sommeren hvis dette stemmer..

8587225[/snapback]

Sissoko er greit nok, men Alonso... Da begynner jeg å lure på om Rafa er mentalt frisk... Kan ikke la han gå, er jo en av de beste spillerene på laget. Og en av de beste spillerene i england...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Jeg leser på Liverpool.no at man skal ha sikret seg den sentrale midtbanespilleren Lucas fra Gremio for omtrent €10. mill.. Hva i alle dager? Greit nok at han er et talent, men det er vel strengt tatt den plassen i laget man har best dekning?

 

Frykter at Alonso eller Sissoko forlater oss iløpet av sommeren hvis dette stemmer..

8587225[/snapback]

Sissoko er greit nok, men Alonso... Da begynner jeg å lure på om Rafa er mentalt frisk... Kan ikke la han gå, er jo en av de beste spillerene på laget. Og en av de beste spillerene i england...

8587389[/snapback]

Med mindre noen forlater oss virker det jo helt høl i huet å hente inn en ny mann her! Bruk heller spenna for å forsterke laget på steder det trengs!

 

Kan jo også tenkes at Gerrard fra nå av er høyrekant i Rafas øyne. Trist det også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det spekuleres veldig i om Alonso ikke forlater oss til sommeren. Legger Barca inn et bud, så ryker han. Kunne vært verre, sier jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...