guttorm Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Kan jeg ta på deg Points? Du har så mange points. *tar på Points* I say, bring em on! Vell, drakten montert, ble bortedrakten for Europa spill i dag gitt. Er ikke så glad i den pga den er uten navn, men det får gå. Liverbirds jakken utenpå der igjenn Im off, enjoy lads! YNWA! Endret 25. februar 2009 av guttorm Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg sitter med Torres drakten på, men ingen pils dessverre. Det blir enten 1-0 til RM eller 2-0 til oss. GLHF! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Vi kan utvide straffen til en måned med LFC-avatar og signatur hvis Real Madrid går videre. Jeg er 101 % sikker på at dere tar dere videre. Opp, sa folk. 1 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg kan si det samme om Inter tar seg videre. ^^ Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg kan si det samme om Inter tar seg videre. ^^ LFC avatar og signatur vis Inter tar seg videre, hva har LFC med det i gjøre? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Da var drakta på og første pilsen spretti. Må roe nervene som begynner å sige på litt altså. Heldig du. Jeg fant ut at én pils var for lite i går, dro bort på butikken og kjøpte litt flere. Neida, jeg kom 3 minutter etter at ølsalget var stengt. Men det er vel kanskje annerledes for dere, dette er det eneste der har igjen å spille for. Takk for informasjonen. Personlig drakk jeg ikke øl i går. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Fy faen så nervøs jeg er. Er ikke lenge igjen nå. Er jævlig pessimistisk foran denne kampen, Real er i kanonform, mens vi er langt fra topp-form. Håper Rafa fikser biffen dog, så lenge Real Madrid ikke scorer 2 mål mer enn oss, så tar vi de tror jeg. Håper på bortemål, 1-1 eller 1-2 hadde vært perfekt. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Vi vinner 2-1 eller 2-0. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg prøver å la være å tenke på kampen nå. Matteprøver er like angstfremkallende, så boka tar oppmerksomheten. Men snart sitter jeg foran TVn med drakt nr 23 og popcorn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Vi vinner 2-1 eller 2-0. Okay. Du er klar over at kampen blir spilt mot Real Madrid på bortebane? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Pessimisten i meg sier at real vinner 3-1, men liverpool vinner som regel når jeg er skeptisk på forhånd. Kontring blir stikkordet og da skulle jeg gjerne sett Babel selv om han har vært dritt så langt i ord. Men har troa på at Kuyt vil storspille i dag Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 1-1. Keane-drakt er på Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Vi vinner 2-1 eller 2-0. Okay. Du er klar over at kampen blir spilt mot Real Madrid på bortebane? Okay. Du er klar over at du har med Pool-supportere å gjøre? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Vi vinner 2-1 eller 2-0. Okay. Du er klar over at kampen blir spilt mot Real Madrid på bortebane? Okay. Du er klar over at du har med Pool-supportere å gjøre? Enormt til pirk på dere da. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Vi vinner 2-1 eller 2-0. Okay. Du er klar over at kampen blir spilt mot Real Madrid på bortebane? Nei, trodde det var mot Stoke på hjemmebane. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Vi vinner 2-1 eller 2-0. Okay. Du er klar over at kampen blir spilt mot Real Madrid på bortebane? Okay. Du er klar over at du har med Pool-supportere å gjøre? Jepp. Tror ikke det er så lurt å forvente så mye mer fra dem. Vi vinner 2-1 eller 2-0. Okay. Du er klar over at kampen blir spilt mot Real Madrid på bortebane? Nei, trodde det var mot Stoke på hjemmebane. Den kampen endte jo 0-0. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Å godegud nå er jeg nærvøs her jeg sitter. Sitter bare å teller minutter til kampstart. Tenkte jeg bare skulle ønske lykke til, håper vi får en underholdende kamp, og måtte det beste laget vinne. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Måtte det beste laget vinne ja, og måtte det beste lage være Liverpool ikveld. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Vant 2-1 borte mot Barcelona, hvorfor ikke vinne 2-1 borte mot Real? Ikke at jeg tror det blir slik i dag, jeg ville tippet uavgjort eller ettmålsseier til Real, men det kan for all del meget godt skje. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Noen som tørr å tippe lag? Reina Arbeloa-carra-skrtel-aurelio Masche-Alonso Kuyt-Bønna-Riera Torres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå