Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare si at den spilleren jeg aller helst ønsker at skal putte i dag, er Xabi. Han har vært vår beste og viktigste spiller i år. Uten han hadde vi ikke ligget der vi ligger i dag. For en spiller sier jeg bare. Blir svart drakt med han til sommeren :D

 

En annen sterk kandidat er Agger, men han spiller nok ikke.

 

Sitter klar med bortedrakta med Keane bakpå nå :D

Lenke til kommentar

Agger er sinnsykt viktig når Alonso ikke spiller. Han blir "pasningsleggeren" dypt i banen.

 

Men nå som Alonso spiller ser du at Rafa velger å starte med 2 duellsterke spillere i Skrtel og Carragher. Jeg synst der er synd at Agger blir "presset bort" på denne måten, digger virkelig spillestilen og personligheten hans, men heller at han skal reise til en klubb der han får ut potensialet sitt.. Benken i LFC er ikke en plass for en så god spiller.

 

Håper dog at det blir lagt inn en tilbakekjøpsklausul i salget, slik at Agger kan hentes tilbake når Carragher forsvinner ;)

 

Men ja, Alonso fortjener mål idag.

Lenke til kommentar
Han har er jo skadet nå da, og har slitt litt etter forige skade, det er klart jeg også ser at Agger og Skrtel er fremtiden. Å slippe Agger vil nesten være like stor brøler som når Soviet solgte Alaska til Usa :p

 

Agger har vert skadet de 2 siste kampene kanskje, før det har han vert benket. Agger Skrtel ville blitt en fantastisk stopperduo, men Carra har minst 2 år igjen som Liverpools visekaptein, og jeg tror ikke Agger gidder vente så lenge på benken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...