guttorm Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Vi har vert i Madrid før: Se filmen hos Youtube Vi tar gjerne et godt resultat til der. Tidligere erkefinden til Torres atpåtil. Se filmen hos Youtube Endret 25. februar 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Må bare si at den spilleren jeg aller helst ønsker at skal putte i dag, er Xabi. Han har vært vår beste og viktigste spiller i år. Uten han hadde vi ikke ligget der vi ligger i dag. For en spiller sier jeg bare. Blir svart drakt med han til sommeren En annen sterk kandidat er Agger, men han spiller nok ikke. Sitter klar med bortedrakta med Keane bakpå nå Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Helt enig i Alonso, faktisk like viktig at han er klar i dag som Gerrard, så god har han vert imo. Agger derimot er på langt nær vår viktigeste spiller, eller beste. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Road to Athens er jo obligatorisk før slike kamper som dette. Al Pacino fra Any Given Sunday gir meg frysninger. Herlig film. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Agger derimot er på langt nær vår viktigeste spiller, eller beste. Men allikevel en av mine favorittspillere Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Agger derimot er på langt nær vår viktigeste spiller, eller beste. Men allikevel en av mine favorittspillere Det har jeg forstått, var bare at jeg leste det i en annen sammenheng. Derfor sa jeg det Den er nydelig den der ja ErlendRU. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Agger er sinnsykt viktig når Alonso ikke spiller. Han blir "pasningsleggeren" dypt i banen. Men nå som Alonso spiller ser du at Rafa velger å starte med 2 duellsterke spillere i Skrtel og Carragher. Jeg synst der er synd at Agger blir "presset bort" på denne måten, digger virkelig spillestilen og personligheten hans, men heller at han skal reise til en klubb der han får ut potensialet sitt.. Benken i LFC er ikke en plass for en så god spiller. Håper dog at det blir lagt inn en tilbakekjøpsklausul i salget, slik at Agger kan hentes tilbake når Carragher forsvinner Men ja, Alonso fortjener mål idag. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Når spilte Agger sist en hel A-lagskamp egentlig? Det er lenge siden. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Han har er jo skadet nå da, og har slitt litt etter forige skade, det er klart jeg også ser at Agger og Skrtel er fremtiden. Å slippe Agger vil nesten være like stor brøler som når Soviet solgte Alaska til Usa Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Se filmen hos Youtube Hahaha!! Fantastisk morsomt når de begynner å hoppe på "Nananana" i den trange vognen :!: Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Han har er jo skadet nå da, og har slitt litt etter forige skade, det er klart jeg også ser at Agger og Skrtel er fremtiden. Å slippe Agger vil nesten være like stor brøler som når Soviet solgte Alaska til Usa Agger har vert skadet de 2 siste kampene kanskje, før det har han vert benket. Agger Skrtel ville blitt en fantastisk stopperduo, men Carra har minst 2 år igjen som Liverpools visekaptein, og jeg tror ikke Agger gidder vente så lenge på benken. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Vi vil jo konvertere ham til back imens, men ser ikke ut som det er aktuellt. Alternativt flytte ham høyere opp på banen, vi har jo tross alt en mascherano i ham som er bedre forover en førstnevnte etter min mening. Følelser: Se filmen hos Youtube Endret 25. februar 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Posta den på forrige side, men får ikke nok av den uansett Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Oi, ja. Sikkert noen som ikke så det, bla meg Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hahaha!! Fantastisk morsomt når de begynner å hoppe på "Nananana" i den trange vognen :!: Bounce! nananananana! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Misunner dere ikke dagens motstander Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Misunner dere ikke dagens motstander Litt av Sjamen det, det blir ikke lett! Men vi må ha troen! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Da var drakta på og første pilsen spretti. Må roe nervene som begynner å sige på litt altså. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ville heller ha RM enn Inter så... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Da var drakta på og første pilsen spretti. Må roe nervene som begynner å sige på litt altså. Heldig du. Jeg fant ut at én pils var for lite i går, dro bort på butikken og kjøpte litt flere. Neida, jeg kom 3 minutter etter at ølsalget var stengt. Men det er vel kanskje annerledes for dere, dette er det eneste der har igjen å spille for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå