Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir spennende timer. Mange gode kamper i dag. Jeg må dessverre på jobb nå, og sitter der til 21.30 så jeg må løpe hjem for å rekke andre omgang. Håper det er noe godt som venter meg :D

 

hehe, du får spør fint om du ikke kan gå litt tideligere :) Jeg skal værtfall avsted og kjøpe øl, hvem som vinner får bli det samme.. Håper bare på god fotball underholdning! Men siden jeg skriver dette her inne så får jeg ønske Liverpool og supporterene Lykke til i det minste..

Lenke til kommentar

Fra RAOTL:

 

"According to a very good source, Rafa is close to going. Yanks not prepared to have any further negotiations - whether he will be pushed is not clear. This has come via MRK, who cannot get online, and has come today, from someone very close to Rafa, who would definitely know the truth. This is a fuckin disaster in my opinion, and just about sums up those two clueless cunts who own the club. Hicks, Gilett, Moores, Parry & Ayres... hang your heads in shame you gangs of fuckin bastards. Edit - just come off the phone to MRK, he said that the discussion pretty much went along the lines of "there's a possibility now that if we get beat by Madrid, he'll be fired. The Yanks have had enough, and have said take it or leave it on the contract talks."

 

Men fra Balague i morges:

 

"I can say with absolute certainty, categorically, that Rafa Benitez will not be sacked as manager of Liverpool this evening and that these rumours are not true."

Lenke til kommentar
hehe.. ja Scolari står jo uten jobb så kanskje han tar over for benitez :)

 

Heller Grant.

 

Ja da hadde dere vært heldige, Grant likte jeg..

 

Grant og Liverpool ville vært nærmest uslålige, men det hadde blitt ekstremt deffansivt.

 

Tenker jeg vil beholde Rafa jeg. Han smilte og lo på pressekonferansen, tviler på han går av.

 

Og han går eventuelt av Latias, han får ikke sparken.

 

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Hater bortekamp først. Liker når vi safer inn 0-0 på hjemmebane, også går for kontringsfotball på bortebane.

 

Diggbar holdning, en seier for underholdningsverdien.

 

Herlig underholdning for meg å se Liverpool frustrere Chelsea, Juventus, Inter i senk med kynisk fotball.

 

Du blri kanskej underhold av Ronaldo som står iro og hopper opp og ned menst han spreller med bena. Baken er som smaken, vica versa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...