guttorm Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Om vi scorer i kveld blir det Kuyt! Kjenner jeg gleder meg nå, kom akkurat hjem fra kurs. Det er bånn gass med Liverpool sanger på Er Real som har presset i kveld mener jeg, Gerrard litt usikker samtidig må de helst ikke slippe inn mål. ELSKER CL! Endret 25. februar 2009 av guttorm Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Håper på et tidlig mål så vi kan styre kampen. Baklengsmål er det sisste vi trenger Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 £28 på Liverpool seier! You'll Never Walk Alone! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Håper på et tidlig mål så vi kan styre kampen. Baklengsmål er det sisste vi trenger Har nå nesten alltid kommet tilbake etter baklengsmål i år da. Men spørs vel om vi gjør det i kveld. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Nervene begynner sakte men sikkert og melde seg på hos undertegnede. Her også Jeg vil være kjempefornøyd med uavgjort eller ettmålstap, bare vi scorer. Taper vi uten å score blir det hardt tror jeg... EDIT: Noe nytt om Gerrard? Endret 25. februar 2009 av 7Bolanos Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Håper på et tidlig mål så vi kan styre kampen. Baklengsmål er det sisste vi trenger Tror det er større press på RM, mtp. å ikke slippe inn mål. Hvis de slipper inn bortemålet, blir det vanskelig for dem. Blir ikke like mye press på dere om dere slipper inn baklengsmål. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ser ut som om Gerrard ikke starter. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg vil være kjempefornøyd med uavgjort eller ettmålstap, bare vi scorer. Taper vi uten å score blir det hardt tror jeg... EDIT: Noe nytt om Gerrard? Ikke annet en at Echo ikke tror han spiller fra start. Det syns jeg ikke er noe must selv heller faktisk. Babel og Gerrard inn i 60-70`ende om vi holder nullen. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 - Vi vil være overrasket om Rafa fortsatt er Liverpool-sjef ved midnatt søndag, uttaler William Hills talsmann Ruper Adams. Går rykter om at Rafa snart er ferdig i klubben vår. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvorfor skal han få sparken? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Latterlig hvis det skjer på et slikt tidspunkt! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Etter hva jeg hørte skulle han fullføre kampen i dag og dermed gå av. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Håper på et tidlig mål så vi kan styre kampen. Baklengsmål er det sisste vi trenger For all del, nei! Da blir det kjedelig defansiv fotball. Og ender i 1-1 pga RM skårer i det 87. min. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Torres scorer mot Real i dag. Hvordan kampen ellers går vet jeg ikke, men blir tett og jevnt og lite mål tror jeg. For vår del gjelder det bare å la være å slippe inn mål så har vi et godt utgangspunkt. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Etter hva jeg hørte skulle han fullføre kampen i dag og dermed gå av. Ja, jeg har og hørt at han skal si opp etter kampen i dag... Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Lykke til, dere kan alltids skryte av slutten av sessongen at dere ble slått ut av vinnerne av Champions league 08-09. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Etter hva jeg hørte skulle han fullføre kampen i dag og dermed gå av. Ja, jeg har og hørt at han skal si opp etter kampen i dag... Jahaja! Men han fullfører sesong uansett? eller? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Etter hva jeg hørte skulle han fullføre kampen i dag og dermed gå av. Ja, jeg har og hørt at han skal si opp etter kampen i dag... Jahaja! Men han fullfører sesong uansett? eller? Det vet jeg ikke. Jeg håper egentlig ikke det, siden det er bedre at en ny manager kan bruke denne slutten til å spille inn laget, i stedet for i starten av neste... Men om han blir eller ikke, har han gjort en bra jobb her. Istanbul kommer aldri til å bli glemt. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 hehe.. ja Scolari står jo uten jobb så kanskje han tar over for benitez Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 hehe.. ja Scolari står jo uten jobb så kanskje han tar over for benitez Heller Grant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå