Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Om vi scorer i kveld blir det Kuyt!

Kjenner jeg gleder meg nå, kom akkurat hjem fra kurs. Det er bånn gass med Liverpool sanger på

Er Real som har presset i kveld mener jeg, Gerrard litt usikker samtidig må de helst ikke slippe inn mål.

ELSKER CL!

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nervene begynner sakte men sikkert og melde seg på hos undertegnede.

Her også :ermm:

Jeg vil være kjempefornøyd med uavgjort eller ettmålstap, bare vi scorer. Taper vi uten å score blir det hardt tror jeg...

EDIT: Noe nytt om Gerrard?

Endret av 7Bolanos
Lenke til kommentar
Håper på et tidlig mål så vi kan styre kampen. Baklengsmål er det sisste vi trenger :)

Tror det er større press på RM, mtp. å ikke slippe inn mål. Hvis de slipper inn bortemålet, blir det vanskelig for dem. Blir ikke like mye press på dere om dere slipper inn baklengsmål.

Lenke til kommentar
Jeg vil være kjempefornøyd med uavgjort eller ettmålstap, bare vi scorer. Taper vi uten å score blir det hardt tror jeg...

EDIT: Noe nytt om Gerrard?

Ikke annet en at Echo ikke tror han spiller fra start. Det syns jeg ikke er noe must selv heller faktisk. Babel og Gerrard inn i 60-70`ende om vi holder nullen.

Lenke til kommentar
Etter hva jeg hørte skulle han fullføre kampen i dag og dermed gå av.

Ja, jeg har og hørt at han skal si opp etter kampen i dag...

Jahaja! Men han fullfører sesong uansett? eller?

Det vet jeg ikke. Jeg håper egentlig ikke det, siden det er bedre at en ny manager kan bruke denne slutten til å spille inn laget, i stedet for i starten av neste...

Men om han blir eller ikke, har han gjort en bra jobb her. Istanbul kommer aldri til å bli glemt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...