Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt skuffa over at Insua ikke er med, som flere påpeker Aurelio kan være papir. Dog om han holder seg skadefri bør han klare seg greit.

 

Flere en meg som sitter med en resignert følelse? Jeg har på ingen måte gitt opp noe som helst, men kjenner at gleden over å være Liverpool supporter er litt redusert etter alt uroen. I morgen er det CL noe jeg normalt gleder meg vanvittig til, for det er lite som slår stemningen når det begynner og dra seg til der. Håper jeg får den gode følelsen i år også :) Sper på med litt poor scouser Tommy osv på youtube :)

 

Skulle ønske jeg kunne vert med Hewitt, men det får bli en annen gang.

Er foresten up for en tur på våren, da vår fellestur kom mens jeg var i Oslo på ACDC så jeg gikk glipp av den også.

 

Fantastisk bredde i stallen sjønner du, verdens beste.

 

Incomming :D

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Lucas eier jo ikke selvtillit på banen, og det er jo ikke så fryktelig rart når han blir buet en god del. Hva slags grunnlag har du for å si at Nemeth og andre burde få flere sjanser enn Lucas? Det er jo helt klart at Benitez ikke matcher han riktig. Lucas får starte gang på gang med mye press på seg, og det vises jo tydelig. Det er ikke uten grunn at han ble kåret til den beste i den brasillianske ligaen året før han kom til dere. Han var også kaptein(!) på U20 landslaget. Flere store toppklubber ville signere han. Dette viser jo at han antagelig har noe boende i seg, men etter min mening skulle han blitt matchet forsiktig, og ikke n?rmest fast.

 

Lucas har fått så mange sjanser nå, at publikum begynner å bli lei. At publikum gir uttrykk for dette, er et signal til Rafa om at publikum ikke liker det de ser. Og det er vel ikke så rart. Har aldri sagt Nemeth skal få flere sjanser enn Lucas! Det jeg sier er at om han hadde fått halvparten av sjansene som Lucas hadde fått, så hadde mange flere vært fornøyd. Nemeth har prestert bra på reservelaget i den engelske serien, Lucas ble kåret til et talent i en liga helt annerledes enn den engelske ligaen. Lucas har ikke vist noe av det som "bor i han" så lenge han har vært i Liverpool.

 

At du sier han skulle blitt matchet forsiktig, er jo en nobrainer i seg selv da, da vi nå vet at han ikke funker. Rafa har nok bedre grunnlag for å vite hvordan Lucas skal matches, enn det du har. Det er enkelt å være etterpåklok. Ingen kan vite hvordan Lucas ville blitt om han hadde blitt matchet forsiktig, kanskje han hadde vært enda dårligere enn det han er nå.

Lenke til kommentar

Sitter med en litt blandet følelse foran dagens kamp. Tror på mange måter dette går som det pleier å gjøre, at vi tilegner oss et sterkt resultat før returkampen. Det er noe med oss og Champions League, spesielt etter en dårlig ligakamp som mot Man City.

 

Har stor tro på at vi reiser oss i kveld, selv om det blir meget vanskelig mot et svært bra lag. Spesielt spent på duellen Pepe + Cannavaro vs Torres.. Litt redd for at dette kan bli en kamp hvor Torres blir litt usynlig, håper jeg blir motbevist! Det kan også være en kamp hvor han virkelig står fram som den stjernen han er.

 

Gleder meg veldig til i kveld! Blir en stor kamp! :D

Lenke til kommentar

Hater bortekamp først. Liker når vi safer inn 0-0 på hjemmebane, også går for kontringsfotball på bortebane.

 

But hey, får vi et bortemål idag ser det lyst ut. Så lenge Real ikke scorer 4-5 mål, selvsagt.

 

Personlig håper jeg vi ikke rusher Gerrard tilbake, men heller smekker han innpå når det gjenstår 20 minutter.

 

Dette laget ville vært perfekt ikveld;

Reina

Arbeloa - Carragher - Agger - Aurelio

Benayoun - Mascherano - Alonso - Riera

Kuyt - Torres

 

Hamann inn for Kuyt, som et bindeledd mellom forsvaret og midtbanen, og vi ville ikke sett Real Madrid over midtlinjen ikveld.

Savner Hamann : (

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...