Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Han lar han spille fra start. Keane nettet ikke idag heller nei. Woodgate fikk seg et meget stygt sår. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Lucas er en talentfull spiller og det er nok Pacheco også, men det er en grunn for at Lucas har fått så mange sjangser. Poenget er at Rafa bruker talentene feil, og særlig Lucas. Er forresten veldig for at Insua skal få spille mer. På hvilken måte bruker Rafa Lucas feil? Måten Rafa bruker Lucas feil på er og i det hele tatt ha han på banen. Lucas har brukt opp min tålmodighet. Hvor var den sentrale midtbanen? Hva skapte de fremover på banen? Insua burde få starte ja. Enig i den. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Nå må niko_90 få svare selv. Jeg er helt enig med dere som mener han ikke skulle vært på banen, bare for å ha sagt det. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Får beklage at noen kom meg i forkjøpet. Noen spesifikk grunn med utgreiinger og taktikker skal jeg ikke gå innpå, men alle ser vel at måten Lucas blir brukt på er feil. Det skulle ikke forundre meg om Lucas sitter som en chihuahua og skjelver foran kampene. Måten han blir matched på er helt feil med tanke på situasjonen hans som fotballspiller. Jeg er ingen fan av Benitez, og gjør avgjørelser som en hodeløs høne, men jeg skal ikke legge skjul på at både han og resten av trenerapparatet i LFC. Både reservelag- og førstelagstrenere har nok tilstrekkelig med erfaring og kunnskap til å avgjøre hvem som er best av Lucas/Pacheco/Nemeth og deretter avgjøre hvem av dem som skal få spille førstelagsfotball. Lucas har helt garantert et talent bak de nervøse inngripene han har hatt i år. Hva slags trening og kampmatching han burde få har jeg ikke noe svar på, på stående fot, men om han hadde blitt brukt riktig hadde han nok vært på et mye høyere nivå både på dyktighetsskalaen og på popularitetsskalaen. Som Uten videre sammenligning mellom spillertyper virker som en del her inne har intrykk av at spillere som N'Gog og Lucas er dårlige spillere med lite talent i forhold til f.eks. Pacheco og Nemeth. Tilfelle her er mest sannsynlig at N'Gog og Lucas spiller mot spillere av mye høyere rang i PL(, CL) og LC og spillere som Nemeth og Pacheco hadde nok fått bank i samme situasjoner de og. Poenget mitt i bunn og grunn er at det virker som det er en liten underliggende dobbeltmoral blant enkelte LFC-supportere som hauser opp disse reservelagsspillerne og slakter Lucas og N'Gog bare fordi de har fått sjangsen i førsteelleveren. Må uheldigvis gjøre dette kort, for har ikke mye tid igjen før jeg slukner her, men får vel tilslutt si at dette ikke gjelder hele LFC-leieren her på D. Det her er basert på oppfattninger og uttalelser av diverse LFC-supportere fra overalt. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 ... Ok Etter min mening så er ikke Lucas god nok for Liverpools midtbane(ikke vanskelig å se), og som du sier, han klarer ikke nivået i PL. Om han blir matchet riktig velger jeg å stole på Rafa og trenerapparatet, så jeg mener det blir feil å si han kunne vært bedre om ble matchet riktig. Det er vanskelig for oss å vurdere om han har blitt matchet riktig, men nok av sjanser har han hvertfall fått. Men for å kommentere denne dobbeltmoralen, grunnen til at de fleste slakter Lucas, (ser ikke store grunnen til å slakte N'gog), er vel pga alle sjansene han har fått til nå. Uforståelig nok så får han sjanse etter sjanse, mens Nemeth, som har forusetninger for å slå til i større grad, ettersom han har gjort det så bra på reservelaget, ikke kan få 1/6 av sjansene som Lucas har fått. Det er vel derfor de fleste irriterer seg over Rafa, han gir noen spillere altfor mange sjanser, og noen alt for få(f.eks Agger, Insua, Nemeth). Insua har fått prøve seg i første-elleveren, og har har prestert bra de gangene han har fått spilt, men hvorfor han får så få sjanser iforhold til Lucas er merkverdig. For å avslutte, Lucas "talent" innen engelsk fotball har hvertfall ikke kommet frem. Han fremstår som meget dårlig i alt han foretar seg, det virker som han har dårlig selvtillitt, prøver ikke å utfordre selv, eneste han gjør når han får ballen er å slå ballen til noen bak seg eller noen ved siden av seg selv, slik han slipper å takle situasjoner selv, og få til noe spill skapt av han først og fremst. Han takler dårlig, som sagt før, dårlig vurderingsevne, og jeg forstår ikke hvorfor han brukes. Dersom han ikke er matchet riktig, så er det veldig mye som har blitt gjort galt ved Lucas. Men jeg mener det ikke er noen unnskyldning for Lucas spill. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Lucas eier jo ikke selvtillit på banen, og det er jo ikke så fryktelig rart når han blir buet en god del. Hva slags grunnlag har du for å si at Nemeth og andre burde få flere sjanser enn Lucas? Det er jo helt klart at Benitez ikke matcher han riktig. Lucas får starte gang på gang med mye press på seg, og det vises jo tydelig. Det er ikke uten grunn at han ble kåret til den beste i den brasillianske ligaen året før han kom til dere. Han var også kaptein(!) på U20 landslaget. Flere store toppklubber ville signere han. Dette viser jo at han antagelig har noe boende i seg, men etter min mening skulle han blitt matchet forsiktig, og ikke n?rmest fast. Lenke til kommentar
GeorgeBest Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Lucas blir jo nesten like mye diskutert her inne som Liverpool selv. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 ... Ok ... Jøss. Da er vi nesten enige Lucas eier jo ikke selvtillit på banen, og det er jo ikke så fryktelig rart når han blir buet en god del. Hva slags grunnlag har du for å si at Nemeth og andre burde få flere sjanser enn Lucas? Det er jo helt klart at Benitez ikke matcher han riktig. Lucas får starte gang på gang med mye press på seg, og det vises jo tydelig. Det er ikke uten grunn at han ble kåret til den beste i den brasillianske ligaen året før han kom til dere. Han var også kaptein(!) på U20 landslaget. Flere store toppklubber ville signere han. Dette viser jo at han antagelig har noe boende i seg, men etter min mening skulle han blitt matchet forsiktig, og ikke n?rmest fast. Nemlig. Særlig når han blir matchet fast etter å ha tydlig vist at han ikke er moden for en så viktig rolle. Det er vansklig å sammenligne spillere som ikke har samme oppgave, men jeg mener at Lucas er en bedre fotballspiller enn Pacheco. (Drit i alder nå, jeg er klar over at Lucas er eldre). Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Online FM? Vil ikke det si at det må ventes for hver spiller skal gjøre seg ferdig? Det må da bli meget så kjedelig. ^^ Det er digg. Vi cahtter på mSN hele tiden, pluss at vi har tving fortsettelse 30 sek etter at en har fortsatt. Så det ågr bra Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jefe, hva med Riera? Greit at Babel skal få spilletid, men i denne kampen? EDIT: Altafolk er tidenes folk. En kamerat av deg fikk hjulpet meg til p starte FM-game online med DJ og bruno Vi trenger fart og det har Babel. Håper han bruker den riktig i morgen, og det er grunnen til at Riera sitter på benk. (gjør meg ikke noe om han starter, men håper å se Babel fra start snart) Yes, we are a rare catch Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Håper også Babel får starte litt snart, men ikke i morgen. Han har vært helt elendig denne sesongen, og mye av skylda må nok Rafa ta. Og på grunn av det burde han ikke starte synes jeg. Riera har vært god, så ser ikke noe grunn til at vi ikke skal bruke han framfor en Babel som har vært elendig. La heller Babel starte mot Middlesbrough eller Sunderland. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det tviler jeg faktisk litt på at han får. Vi trenger all den fart vi kan få i morgen, siden kontringer blir ekstremt viktig, og da spiller Babel forhåpentligvis sin beste kamp for sesongen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Han klarer jo ikke å stokke beina lenger, bare roter bort ballen og spiller den aldri fra seg. Men kan jo hende han slår til når vi trenger det som mest da. Men er villig til å vedde ganske mye på at han ikke starter i morgen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ser ikke for meg babel i morgen, det må være om vi havner under, eller leder konfortabelt og tar ut Torres. Med Bønna, Riera og Kuyt på kantene tviler jeg vi finner plass til Babel der. Og det blir nok 4-2-3-1. Står og faller litt på om Gerrard Begynner fra start også, vist ikke trenger vi Bønna sentralt. Tipper Gerrard kommer inn som i mot United. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Reina Arbeloa - Carra - Skrtel - Aurelio/Insua Masche - Alonso Kuyt - Gerrard - Riera Torres Håper og tror det blir sånn. Håper Insua, tror det blir Aurelio. Starter Lucas kommer jeg nesten til å skru av altså. Edit: Evt. Bønna inn for Gerrard som guttorm sier. Endret 24. februar 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Insua er visst ikke tilgjengelig til RM kampen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=18687&zone=1 Er ikke Insua registrert i CL-troppen, eller ble han utelatt fra troppen? Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Insua skal spille reservelags kamp idag, og er derfor uaktuell mo Real Madrid. Er egentlig veldig synd, for han er mye bedre reserve enn Dossena. Aurallio kan jo bli taklet å skadet i flere månder når som helst. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Insua er ikke registrert for CL-spill nå i knock-out stages. At han ikke spiller i morgen er uansett helt greit, ville vært litt overkill å kaste ham utpå på Santiago Bernabeu i morgen uten at han har spilt for A-laget siden han reiste og nylig kom hjem fra Sør-Amerika-mesterskapet. Men håper han spiller neste ligakamp og begynner å vinne tilbake backplassen fast slik han var i ferd med før han reiste, han var betydelig mye bedre enn Aurelio og Dossena har vært i år, og det vet spesielt vi som har sett ham på reservelaget et par år nå. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Insua er ikke registrert for CL-spill nå i knock-out stages. At han ikke spiller i morgen er uansett helt greit, ville vært litt overkill å kaste ham utpå på Santiago Bernabeu i morgen uten at han har spilt for A-laget siden han reiste og nylig kom hjem fra Sør-Amerika-mesterskapet. Men håper han spiller neste ligakamp og begynner å vinne tilbake backplassen fast slik han var i ferd med før han reiste, han var betydelig mye bedre enn Aurelio og Dossena har vært i år, og det vet spesielt vi som har sett ham på reservelaget et par år nå. Hvordan var det i England? Rart at Insua ikke er registrert for CL-spill egentlig. Greit at han ikke hade startet i morgen, men senere så hadde det vært greit. Hvis Aurelio blir skadet MÅ vi stille med Dossena.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå