Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om Insua, Pachecho eller Nemeth hadde spilt så mange kamper for dere som de fleste av dere maser om hadde dere garantert slengt like mye dritt til dem som Lucas har fått her. Slike spillere er fulle av talent og beviser kanskje gang på gang på treninger og tester, men når de blir brukt slik som Benitez gjør med Lucas er de dømt til å vise svakhetstegn. Kunne banna på at alle de tre over (Insua, Pach. og Nemeth) hadde spilt svake kamper om de hadde fått lik oppfølging som det virker Lucas har fått med tanke på kampmatching.

Er enig med Latias. Aurelio burde starte.

Lenke til kommentar
Om Insua, Pachecho eller Nemeth hadde spilt så mange kamper for dere som de fleste av dere maser om hadde dere garantert slengt like mye dritt til dem som Lucas har fått her. Slike spillere er fulle av talent og beviser kanskje gang på gang på treninger og tester, men når de blir brukt slik som Benitez gjør med Lucas er de dømt til å vise svakhetstegn. Kunne banna på at alle de tre over (Insua, Pach. og Nemeth) hadde spilt svake kamper om de hadde fått lik oppfølging som det virker Lucas har fått med tanke på kampmatching.

Er enig med Latias. Aurelio burde starte.

Veldig "dumt" sagt spesielt med det Insua har vist frem når han har fått spilt.

Lenke til kommentar

Kontakt info til Diskusjon.no:

Kan noen som har kontakt info hos "ledelsen" har inne ta kontakt ASAP på PM!

Har ikke klart å finne noe kontakt TLF eller Mail addresse som er mer en bare [email protected].

MODDISER: Hook meg gjerne opp med riktig info og slett dette innlegget.

PS! ikke lett å GI VEKK Liverpool billetter her inne ser jeg ;-)

Lenke til kommentar

Niko, om du hadde tenkt litt, og lest litt har du sikkert fått med deg at det er ikke det alle vil.

Som jeg skrev sist side må jo spillere som spesielt Nemeth få PRØVE seg på A-laget, men om han driter seg ut over 3-4 kamper, så chiller han litt med å bruke dem. Talenter skal ikke hives utpå i hver kamp i en hel sesong, hele poenget er at de skal testes, og prøves ut.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke uenig i at Insua har spilt veldig bra når han har fått sjangsen. Det jeg sier er at om han hadde fått samme oppfølging med tanke på kampmatching som Lucas har hatt så hadde han nok vist svakhetstegn han og.

Insua er forresten den spilleren denne teorien passer dårligst på av de spillerne jeg nevnte. Det er egentlig mest Pacheco jeg "reagerer" på i denne tråden. At folk roser han opp til månen etter noen bra reservelagskamper, men i samme slengen fyrer skudd mot Lucas fordi han får tillit av Rafa. Lucas er nok en bedre spiller enn f.eks. Pacheco, men Rafa bruker han feil.

Som jeg skrev sist side må jo spillere som spesielt Nemeth få PRØVE seg på A-laget, men om han driter seg ut over 3-4 kamper, så chiller han litt med å bruke dem. Talenter skal ikke hives utpå i hver kamp i en hel sesong, hele poenget er at de skal testes, og prøves ut.

Aldri skrevet at alle her vil det. Skrev de fleste, for det er unektelig mange som maser om Pacheco. Enig i det jeg har bold'a ut forresten. Det er akkurat dette jeg prøver å si.

Endret av niko_90
Lenke til kommentar

Wenger og SAF gjør det, lei av at Benitez ikke gjør det. Greit nok, han bruker Lucas og litt N'Gog, med de suger jo begge to. Får virkelig håpe Insua fortsetter i sporet han var på før VM. Mener det var en feilvurdering av han å dra dit, selv om det er såpass stort der borte og viktig. Spiller han seg til fast plass på Liverpool, noe som hadde vært ganske sannsynlig om han hadde fortsatt kommer landslagsplassen automatisk etterhvert, garantert.

Bruk Insua, tror han klarer seg fint. Hvis han er fit for fight så klart med jetlag og drit.

Lenke til kommentar

Tingen er jo at Lucas har bevist gang på gang at han 1) ikke er i form 2) ikke passer inn i dagens Liverpool-lag 3) bruker kanskje helt feil 4) altfor dårlig selvtilitt osv..

Hvorfor ikke PRØVE Pacheco? Ok, han gjør kanskje 2-3 elendige kamper, eller ikke. Han kan gjøre det meget bra også, og han hadde passet godt med Torres på topp, og Nemeth kanskje enda bedre. Pacheco er kanskje ung, men Nemeth burde være på tide med en "test av".

Lenke til kommentar

Pacheco hadde jo også en meget sterk pre-season for førstelaget. Ikke noe indikasjon på noe særlig da motstanden ikke er helt på topp akkurat, men allikevel. Men han må så klart matches forsiktig. Gi han sjansen i pre-season og ligacupen neste år. Samme med Nemeth egentlig, selv om jeg synes han burde få sjansen tidligere også, men nå er han jo lånt ut og ute med skade. Synd vi ikke er med i noen av cupene lenger egentlig.

Lenke til kommentar
Tingen er jo at Lucas har bevist gang på gang at han 1) ikke er i form 2) ikke passer inn i dagens Liverpool-lag 3) bruker kanskje helt feil 4) altfor dårlig selvtilitt osv..

Hvorfor ikke PRØVE Pacheco? Ok, han gjør kanskje 2-3 elendige kamper, eller ikke. Han kan gjøre det meget bra også, og han hadde passet godt med Torres på topp, og Nemeth kanskje enda bedre. Pacheco er kanskje ung, men Nemeth burde være på tide med en "test av".

Jo, gjerne prøve Pacheco. Det er ikke poenget mitt at all. Greia er at Pacheco virker som en helt her inne, og Lucas er en kasteball som gjerne kan reise når som helst. Lucas er en talentfull spiller og det er nok Pacheco også, men det er en grunn for at Lucas har fått så mange sjangser. Poenget er at Rafa bruker talentene feil, og særlig Lucas. Er forresten veldig for at Insua skal få spille mer.

Lenke til kommentar

Er tildels enig med deg Niko_90, men det er en del som fløger reservelagskampene her, og de fikk helt rett når det gjalt Insua. Dermed kan det ikke skade å la Pacheco og Nemeth prøve seg heller, spesielt ikke når A-laget ikke innfri.

Jeg er ikke noe veldig Lucas fan, men han har en god fot. Bare med en del høyre selvtilitt kan han bli bedre. I de andre kampene har han vert overtent, derav rødt kort, straffe spark mm.

Det er jo ikke slik at Alonso scorer bøttevis med mål pga at han har en god fot, men om Lucas kunne lært av han når det kommer til passninger FREMOVER og ikke støttepassninger bakover tror jeg han kunne utviklet seg.

Det er ikke enkelt for Lucas heller, Anfield buer hver gang han får ballen, det syns jeg er råttent gjort.

Eller når han slår feilpassning rettere sagt, men det er det jaggu ikke bare han som gjør.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Tror Aurelio starter mot Real. Insua er ikke førstevalg hos Rafa enda og det vil han nok ikke bli den sesongen her heller. Neste sesong kanskje. Så jeg håper også Aurelio starter.

Synes noe av det verste Rafa gjør er matchinga av Babel. Hvordan skal han utvikle seg når han får 20-15-10 minutter hver kamp? Nei, der håper jeg at Rafa begynner å la han starte jevnlig. Synes faktisk synd på ham, er ikke lett å komme inn sånne kamper som i går når du føler at du er nødt å bevise noe på de få minuttene du får. Og når selvtilliten din er ødelagt fra før så blir det ikke noe lettere.

Reina

Arby - Carragher - Skrtel - Aurelio

Alonso - Mascherano

Kuyt - Gerrard - Babel

Torres

Pacheco håper jeg vi får se som innbytter i noen kamper på slutten av sesongen. Gjerne mot lag som ikke er de mest fysiske, for da kan han fort få et hardt møte med Premier League.

Lenke til kommentar
Lucas er en talentfull spiller og det er nok Pacheco også, men det er en grunn for at Lucas har fått så mange sjangser. Poenget er at Rafa bruker talentene feil, og særlig Lucas. Er forresten veldig for at Insua skal få spille mer.

På hvilken måte bruker Rafa Lucas feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...