guttorm Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Insua er tydligvis popis å like på dette forumet. Ser ingen problem med det, det lille han har spilt har han gjort en meget god figur, gode innlegg, fart mm. Innleggføttene til Insua og El-Zhar kan bli gull verdt imo. Setter i dag spørsmålstegn ved Riera som virker helt ut av det om dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) El Zhar? Han er en dårlig versjon av Pennant på alle mulige måter. Treigere, mindre og generelt under par. Han spiller noen minutter i måneden for å øke i verdi. Snakkes i sommer. Endret 23. februar 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Tell that to Mr Benitez. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Skjønner heller ikke helt hypen av El-Zhar. Han er altfor ustabil, noe som kanskje kommer av for lite spilletid o.l, men han er ikke helt kaliber Kuyt enda, selvom som Guttorm påpeker at han er rask og god til å legge innlegg. Insua har jeg mye mer sansen for. Han har vist at han kan de kampene han har spilt, og spiller jo milevis bedre en det Aurelio og Dossena gjør på en normal dag. En offensiv back. Det er det vi trenger på begge sider i Liverpool. Pacheco forventer jeg også mye av. 17 (?) år gammel, og så god som enkelte skal ha det til lyder meget bra. Selv har jeg ikke sett mye av gutten, men har lest litt både her og der. Det kan bli bra "der oppe" med Pacheco, Torres og Gerrard. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg skjønner ikke hypen rundt Pacheco. Nemeth er jo klart bedre atm. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Joda, Nemeth hadde jeg håpet skulle få spille endel denne sesongen. Men Mr.Benitez? Neeh.. Pacheco er bare 17år doog, derfor nevnte jeg han. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Pacheco er 18. Venter på Gerardo Bruna jeg. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jaoki. Satser på at det blir noe av noen av dem, og at Rafa prøver dem ut før han hiver dem til ulvene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Jeg har store problemer med at N'Gog blir foretrukket foran Nemeth. Sistnevnte har spilt fantastisk for reservene og vært i klubben lengre. I tillegg er han sannsynligvis en bedre spiller. Men likevel er det N'Gog som varmer benken. Edit: Og Nemeth er noen måneder eldre. Endret 23. februar 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Agreed. Verste av alt er jo at Rafa nesten aldri tør å prøve ut slike spillere. Det tok jo ett år før han "prøvde" Insua, og vi vet jo alle hvordan det gikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Rafa liker ikke unge spillere, det er ingen hemmelighet. Jeg er sikker på at det er unnskyldningen hans når det kommer til Babel, selv om jeg er tilbøyelig til å si at Babel ikke passer inn i laget. Eid av Riera, rett og slett. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det virker iallfall sånn ja. Tror Babel må ha endel spilletid til om han skal fungere i dagens Liverpool-lag. Det har jo vist seg gang på gang at det krever endel tålmodighet når det gjelder "nye" spillere i stallen. Slik Rafa holder på med Babel, skjønner jeg at han ikke kommer skikkelig inn i stilen. Får han 2-3 kamper fra start på spissplass, sammen med Torres, da tror jeg det kunne blitt endel bedre. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Babel har mistet gyroen fullstendig, han klarer ikke stokke beina. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Nemeth er på dagen 2 år eldre enn Pacheco, så skulle bare mangle at han er bedre atm. Og wh1te, du skjønner ikke hypen av Pacheco, men venter på Bruna? Pacheco har vært mye bedre enn Bruna i Liverpool hvertfall, selv om jeg kan være tilbøyelig til å være med på at Bruna er et bittelitt større talent. Med den riktige utviklinga tror jeg begge to kan være spillere vi får se mye til i fremtiden. Fullstendig enig i Nemeth/N'Gog situasjonen. Nemeth må få sjangsen på førstelaget nå, ellers ender han opp i en middels 2. divisjonsklubb som de fleste andre. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Savner Mr. Reliable (Steve Finnan) jeg. Så kunne vi heller satt Arbeloa over på venstre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det var på Camp Nou. United leder, Barca måtte ha mål, så det er ikke rart at de presset. Hadde noe sånn som 70% ballposition eller noe og United lå på egen banehalvdel. Er ikke ofte man ser Kampen ble 0-0! 64-36 for å være nøyaktig, og det forteller litt om forsvarspillet til United. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Savner Mr. Reliable (Steve Finnan) jeg. Så kunne vi heller satt Arbeloa over på venstre ikke bare du som savner Finnan,savner også Agger fra start. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Savner nesten Momo også. Han var vill på Nou Camp. *mimre* Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Momo hadde et fint mål for Juve i helgen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Momo hadde et fint mål for Juve i helgen. Scoret bare ett fattig mål i rødt, til gjengjeld vårt mål nummer 7000 i ligasammenheng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå