ugh! Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Scholes er vel kanskje en av de som har fortjent plassen aller mest. Fikk jo mye kritikk i fjor, men i år har han jo reist seg. Vært strålende hele sesongen gjennom. Syns det dog er litt mange United spillere der, hele forsvarsrekka blir litt drøyt, men de er gode, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Klarer ikke ta årets lag seriøst, det er helt uhørt at de skal ha 7spillere, selv om de nå vant serien. SÅ gode og overlegne har de faktisk ikke vært, tro det eller ei. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 en hva gjør Scholes og Neville på årets Premier League? 8562926[/snapback] Æhh? Hva Scholes gjør på laget? Han har vært PLs beste sentrale midtbanespiller denne sesongen, verdensklasse, legger pasninger som en gud, og scorer mål. Det som er uhørt at Gerrard har klippekort på dette årets lag, når Michael Essien skulle ha vært der. At United får så mange på årets lag er jo selvsagt uenig i. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Æhh? Hva Scholes gjør på laget? Han har vært PLs beste sentrale midtbanespiller denne sesongen, verdensklasse, legger pasninger som en gud, og scorer mål. Det som er uhørt at Gerrard har klippekort på dette årets lag, når Michael Essien skulle ha vært der. At United får så mange på årets lag er jo selvsagt uenig i. 8564269[/snapback] Gerrard fortjener plassen, har er jo god... Og det er spillere og trenere som har valgt laget, så de har nok mer peiling enn oss Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 At Essien har vært bedre enn Gerrard i år er vel de fleste Liverpool-supportere enige i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 At Essien har vært bedre enn Gerrard i år er vel de fleste Liverpool-supportere enige i. 8564386[/snapback] At "årets lag" ikke stemmer helt, er vel de fleste supportere enig i. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 At Essien har vært bedre enn Gerrard i år er vel de fleste Liverpool-supportere enige i. 8564386[/snapback] At "årets lag" ikke stemmer helt, er vel de fleste supportere enig i. 8564411[/snapback] Korrekt, som jeg poengterte i mitt forrige innlegg. United skulle aldri hatt 8 spillere på årets lag. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Finnan er kanskje den Liverpoolspilleren som burde ha vært der.. Syns Reina og har vært veldig god, selv om alle ikke-Liverpoolfolk er uenige.. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Reinas dårlige start tilsier at han ikke burde være på årets lag. Hadde han derimot spilt stabilt gjennom hele sesongen hadde det vært noe annet. Ang. Gerrard synes jeg han burde være der selv om Essien har hatt en knallsesong. Vet ikke helt hvor alvorlig man skal ta dette årets lag opplegget heller egentlig. :] NightKeeper, hvor i Porsgrunn er du fra? Endret 8. mai 2007 av wipy Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Vet ikke helt hvor alvorlig man skal ta dette årets lag opplegget heller egentlig. :] 8565205[/snapback] Hmm.. Lurer på hvor mye stas det er for spillerne selv.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Vet ikke helt hvor alvorlig man skal ta dette årets lag opplegget heller egentlig. :] 8565205[/snapback] Hmm.. Lurer på hvor mye stas det er for spillerne selv.. 8565241[/snapback] Jeg tror det er litt stas, men ikke når det er sånn som i år. Hvis et lag er sammensatt av store profiler, så ser nok de fleste "utvalgte" det som positivt å bli nevnt sammen med andre fantastiske spillere. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Puuh.. Skaden til Reina var ikke verre enn at han kan spille allerede mot Charlton:) *Lettet* Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Klarer ikke ta årets lag seriøst, det er helt uhørt at de skal ha 7spillere, selv om de nå vant serien. SÅ gode og overlegne har de faktisk ikke vært, tro det eller ei. 8563927[/snapback] 7 spillere nei? Er jo 8. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Liverpool byr cash pluss Mark Gonzalez for Gabriel Milito? Hvor god er egentlig Milito? Har noen noe info på ham? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Herregud så oppgitt jeg blir over UEFA! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Herregud så oppgitt jeg blir over UEFA! 8573394[/snapback] Tragisk hele greia.. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ja tenk at slikt styres av kommersielle krefter. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Hvorfor skulle Platini "holde" med Italia? Såvidt jeg vet er han fransk, så det er vel like mye mulig at han "holder" med England som Italia her.. Ser uansett ikke hvorfor UEFA skal få så mye pes bare fordi de nekter liverpool flere billetter. Edit: Yeah, fikk ikke med meg det med bestikkelsen da. Men det blir jo bare enda mer latterlig. Endret 9. mai 2007 av TeggY Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Rydda litt her, fotballen er viktigast folkens, lat oss ikkje krangle om resten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå