Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Scholes er vel kanskje en av de som har fortjent plassen aller mest. Fikk jo mye kritikk i fjor, men i år har han jo reist seg. Vært strålende hele sesongen gjennom. Syns det dog er litt mange United spillere der, hele forsvarsrekka blir litt drøyt, men de er gode, ingen tvil om det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
en hva gjør Scholes og Neville på årets Premier League?

8562926[/snapback]

 

 

Æhh? Hva Scholes gjør på laget? Han har vært PLs beste sentrale midtbanespiller denne sesongen, verdensklasse, legger pasninger som en gud, og scorer mål. Det som er uhørt at Gerrard har klippekort på dette årets lag, når Michael Essien skulle ha vært der.

 

At United får så mange på årets lag er jo selvsagt uenig i.

Lenke til kommentar
Æhh? Hva Scholes gjør på laget? Han har vært PLs beste sentrale midtbanespiller denne sesongen, verdensklasse, legger pasninger som en gud, og scorer mål. Det som er uhørt at Gerrard har klippekort på dette årets lag, når Michael Essien skulle ha vært der.

 

At United får så mange på årets lag er jo selvsagt uenig i.

8564269[/snapback]

Gerrard fortjener plassen, har er jo god... Og det er spillere og trenere som har valgt laget, så de har nok mer peiling enn oss ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
At Essien har vært bedre enn Gerrard i år er vel de fleste Liverpool-supportere enige i.

8564386[/snapback]

 

At "årets lag" ikke stemmer helt, er vel de fleste supportere enig i.

Lenke til kommentar
At Essien har vært bedre enn Gerrard i år er vel de fleste Liverpool-supportere enige i.

8564386[/snapback]

 

At "årets lag" ikke stemmer helt, er vel de fleste supportere enig i.

8564411[/snapback]

 

Korrekt, som jeg poengterte i mitt forrige innlegg. United skulle aldri hatt 8 spillere på årets lag.

Lenke til kommentar

Reinas dårlige start tilsier at han ikke burde være på årets lag. Hadde han derimot spilt stabilt gjennom hele sesongen hadde det vært noe annet. Ang. Gerrard synes jeg han burde være der selv om Essien har hatt en knallsesong. Vet ikke helt hvor alvorlig man skal ta dette årets lag opplegget heller egentlig. :]

 

 

NightKeeper, hvor i Porsgrunn er du fra?

Endret av wipy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Vet ikke helt hvor alvorlig man skal ta dette årets lag opplegget heller egentlig. :]

8565205[/snapback]

 

Hmm.. Lurer på hvor mye stas det er for spillerne selv..

8565241[/snapback]

 

Jeg tror det er litt stas, men ikke når det er sånn som i år. Hvis et lag er sammensatt av store profiler, så ser nok de fleste "utvalgte" det som positivt å bli nevnt sammen med andre fantastiske spillere.

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle Platini "holde" med Italia? Såvidt jeg vet er han fransk, så det er vel like mye mulig at han "holder" med England som Italia her.. Ser uansett ikke hvorfor UEFA skal få så mye pes bare fordi de nekter liverpool flere billetter.

 

Edit: Yeah, fikk ikke med meg det med bestikkelsen da. Men det blir jo bare enda mer latterlig.

Endret av TeggY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...