Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Yeye, husk at vi tapte mot Burnley eller Barnsley eller hvem faen det var i generalprøva før Interkampen i fjor, så tar ikke så på vei med tanke på denne kampen. Men har allikevel ikke verdens beste følelse for Realkampen. Tror muligens de blir hakket for store. Bare glad det ikke er Barca egentlig, de kommer til å valse over Lyon, tipper de blir å se i finalen i år.

Som alle andre år er Barca skryt opp i skyene etter å ha herjet mot middelmådige Spanske lag. De tre beste lagene i år heter Inter, Chelsea og Manchester United. Barca vil i år som ifjor ryke i semi.

Spørs veldig på formen dems. Et Barca lag i festhumor kan rundpule hvilket som helst lag.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som alle andre år er Barca skryt opp i skyene etter å ha herjet mot middelmådige Spanske lag. De tre beste lagene i år heter Inter, Chelsea og Manchester United. Barca vil i år som ifjor ryke i semi.

 

Jeg tror du tar ganske feil. Inter og Chelsea ryker i første runde nå. Man Utd, Barcelona og Liverpool, evt Real Madrid, ser jeg som de største favorittene.

Lenke til kommentar
Som alle andre år er Barca skryt opp i skyene etter å ha herjet mot middelmådige Spanske lag. De tre beste lagene i år heter Inter, Chelsea og Manchester United. Barca vil i år som ifjor ryke i semi.

 

Jeg tror du tar ganske feil. Inter og Chelsea ryker i første runde nå. Man Utd, Barcelona og Liverpool, evt Real Madrid, ser jeg som de største favorittene.

Ja Inter ryker, å vi får se. Har somregel alltid rett når jeg tipper CL og PL, bortsett fra når jeg vedder penger

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

At vi ikke spilte all verdens bra mot City i dag, betyr egentlig nokså lite. Med Gerrard og Alonso ute klarte vi ikke å styre midtbanen og Torres fikk fryktelig lite å jobbe med.

 

Dessverre er skuffelsen over dagens kamp så stor, at jeg sliter med å glede meg over potensielle seiere og godt spill.

 

Fryktelig at vi ikke fikk straffe... Kan forsvares med at det var vanskelig å se for dommeren, men ballen hadde mest sannsynelig gått inn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Jeg er enig i at middelmådige spanske lag ikke er noen god indikator på hvor gode Barcelona er, men tror nok de kan nå finalen. Husker de presset United voldsomt de spilte mot hverandre i semien under fjorårets CL.
De presset oss ikke i det hele tatt på OT, så tipper at du mente Nou Camp. Rart, siden vi var nærmere scoring enn dem. Du angriper såklart ikke i en bortekamp i CL på Camp Nou, det vet alle. Barca trykker som forventet på, men hadde ikke en jævla stor målsjanse, United viste klasse forsvarspill jeg ikke har sett på maken siden til nå nylig. Messi og co ble kledd av.
Lenke til kommentar

Håper seriøst ikke det blir noen ny kontrakt på Benitez. Fy søren som han har ødelagt for oss i det siste! Historien gjentar seg hver eneste gang vi bruker Dossena og Lucas, disse to har INGENTING å gjøre på laget. Likevel skal han benytte disse så ofte han kan. Så presser han spillere som Keane, Pennant og Agger ut av klubben! Fy søren jeg klarer ikke den fyren lenger altså! (Og nei jeg forandrer ikke mening etter at vi har slått ut Real Madrid av CL heller - for det gjør vi nemlig!)

 

United fansen diskuterte nylig hvordan Scholes styrte midtbanen deres med nesten ingen feilpasninger. Selv om jeg aner at den oversikten var noe overdrevet, så har vi i uansett Lucas så desidert i andre enden av skalaen. Mange vil sikkert mene at det blir feil å pirke på Lucas i dag, da alle var dårlige. Men når du er midtbanespiller og treffer med ca 15 % av pasningene og ikke klarer å sette en eneste ren takling - da har du ingenting å gjøre i PL.

Lenke til kommentar

De fleste feilpassningene kom av at resten av laget stod som saltstøtter gjemt bak City spillerene.

Hverken Dossena eller Lucas var prima, men det hadde ingen forventet heller. Dog var heller ikke resten av laget prima, så å skylde de kun på de 2 blir helt feil. Faktisk spilte begge bedre enn på lenge.

Face it, vi hadde vår krem midbane ute, og uten dem sliter vi, sånn er det bare. Det er ikke tilfeldig at vi prøvde å signe feks Barry i sommer.

Er på ingen måte fan av hverken Lucas eller Dossena jeg heller, men jeg tror Bentiez vet mer om spillerene enn jeg gjør.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Vi kunne heller startet med Bønna på venstreback enn Dossena. Og Plessis for Lucas. At Rafa benytter seg av dem hver eneste gang han har sjangs, skjønner jeg ikke. Det er ufattelig. Lucas har nok en gang (og det begynner å bli mange) vist at han har ingenting å gjøre på uansett lag i PL.

Lenke til kommentar

Vell, normalt sett. Han satte vell mer fart framover også, men Dossena gjorde en av sine bedre kamper, desuten var Aurelio småskadet og spilte derfor ikke hele kampen.

Grunnen til jeg ikke liker Aurelio er som tidliger sagt han har noen veldig stygge personlige feil til tider, men har ikke vert så verst i år. Og ja, bedre en Dossena så langt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jaja men Insua spilte ikke for andre grunn, trøtt, jetlag osv. Når Benitez startet med han på Emirate så må man tenke at han hadde spilt i dag (og alltid) når han er 100% klar og tilbake. Men Aurelio er jo klart bedre enn Dossena...?

Aurelio er mye bedre en Dossena. Aurelio har gode innlegg,gode løp,god skuddfot flink på frispark og har flere assist. Ville spilt med Aurelio foran Insua også jeg,Insua er tydligvis popis å like på dette forumet.

 

Aurelio er ikke klart bedre enn Dossena. Han er bedre på en god dag, men de er det få av.

Du er bare forelsket i Dossena. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...