Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Syns faktisk førsteomgang var helt grei, rent borsett fra at vi ikke lager mål.

 

Andre omgang er forferdelig, vi går oss fast, vi beveger oss ikke, noen spiller bare ball mens andre ikke spiller ball. Vi bruker ikke kantene, vi dreper farten som vi faktisk hadde litt av tidligere.

 

2 hands i feltet, 1 utenom. Snytt for utvinsing av motspiller, jaja vi har ivertfall ikke marginene med oss heller.

 

Gledelig at Kuyt putter igjenn, samt El-Zhar viser igjenn at han har noe å gjøre på første laget, veldig fine innlegg.

 

Den tragiske andreomgangen ødelegger alt, det stod jo ikke akkurat på antall sjanser heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle det vert straffe ?

Det er min mening. Han stopper en avsluttning og har hendene ut fra kroppen. Soleklar spør du meg...

Vel de Engelske kommentatorene, jeg (gud) og Dowd er uenig.

At du er uenig er vel ikke så rart, men hvis de engelske kommentatorene også er uenige vil gjerne se situasjonen på nytt ;) Anyone?

 

Hva får deg til å mene at det ikke var straffe?

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Hadde den situasjonen kommet i en kamp mot oss, så hadde jeg nok ropt på straffe, men jeg skjønner også dommer/kommentatorer. Det er ikke mye han kan gjøre der. Hånden er der. Det er tydelig at han ikke BRUKER den for å stoppe ballen, men at ballen treffer hånden. Vanskelig avgjørelse. Hadde ikke sagt noe på det hvis det hadde blitt dømt straffe.

Endret av GBD
Lenke til kommentar

Fikk ikke sett andre omgang, men jeg tipper kanskje denne fra .no kan beskrive det:

 

"61. min. Leiva smeller ballen langt opp på tribunen - upresset og på vei fremover."

 

Eller tar jeg feil?

 

Orker bare ikke å legge ut om hvor utrolig dypt skuffet jeg er. Plutselig betyr gulldagen i vintersportens verden ingenting...

Lenke til kommentar
Fler enn meg som blir provosert av at Masche alltid drar fram det falske smilet sitt etter å ha prata med dommeren?

 

Han er så søt da... :p

 

Yes, he surely is..

 

 

 

Drittkamp. Dagens klare høydepunkt var taklingen Skrtel tok på Richards. Herregud så deilig den var :D

 

 

 

Tror vi spiller mye bedre mot Real enn hva vi gjorde i dag (hint andreomgangen), og vi har enda et liten mulighet på ligagull - selv om den sjansen er liten, så kan vi vinne, men da MÅ vi slå Man Utd på OT. Det er jo en sekspoengersmatch.

Lenke til kommentar

Yeye, husk at vi tapte mot Burnley eller Barnsley eller hvem faen det var i generalprøva før Interkampen i fjor, så tar ikke så på vei med tanke på denne kampen. Men har allikevel ikke verdens beste følelse for Realkampen. Tror muligens de blir hakket for store. Bare glad det ikke er Barca egentlig, de kommer til å valse over Lyon, tipper de blir å se i finalen i år.

Lenke til kommentar
Yeye, husk at vi tapte mot Burnley eller Barnsley eller hvem faen det var i generalprøva før Interkampen i fjor, så tar ikke så på vei med tanke på denne kampen. Men har allikevel ikke verdens beste følelse for Realkampen. Tror muligens de blir hakket for store. Bare glad det ikke er Barca egentlig, de kommer til å valse over Lyon, tipper de blir å se i finalen i år.

Som alle andre år er Barca skryt opp i skyene etter å ha herjet mot middelmådige Spanske lag. De tre beste lagene i år heter Inter, Chelsea og Manchester United. Barca vil i år som ifjor ryke i semi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...