Niram Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Enig med Points. Dette ser ikke bra ut med tanke på Agger.. Liker det ikke på noen måte.. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Fælt med Agger. Jeg hater å se at han ikke er på benken. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ahh, så ikke det først. Sykt dritt da. Blir Agger skviset ut av klubben som Keane og Pennant han også? Det må være noe av det mest tragiske som har skjedd de siste sesongene i så fall. Han har potensiale til å bli stor! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hvis det skjer er det helt klart en t-r-a-g-e-d-i-e .. Makan til stoppertalent skal man lete lenge etter! Lenke til kommentar
lknight Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 er det nogen flere her som liker troppen utenom meg, eller..? ja, synd at Agger ikke er å finne på benken engang, men men... lite vi får gjort med det annet enn å syte. utenom det, så er eg fornøyd med det her laget, altså. tror faktisk at Dossena vil være brukbar for oss i dag.. men ja, blir jo spennende det her da. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Laget var vell ganske forutsigbart, utenom Dossena.. Huff. Savner Insua, men han holder vell på med å komme seg inni døgnrytmen igjen. Agger vil jeg ikke si noe om, for da begynner jeg nesten å grine. Fyfaen. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hvis det skjer er det helt klart en t-r-a-g-e-d-i-e .. Makan til stoppertalent skal man lete lenge etter! Trenger ikke å se lenger enn 5 mil øst Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hadde Insua og Agger vært der, hadde jeg vært tålig fornøyd. Glad Kuyt spiller, og jeg tipper vi stiller i en 4-2-3-1. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hvis det skjer er det helt klart en t-r-a-g-e-d-i-e .. Makan til stoppertalent skal man lete lenge etter! Trenger ikke å se lenger enn 5 mil øst Måtte vel komme, hehe Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hadde Insua og Agger vært der, hadde jeg vært tålig fornøyd. Glad Kuyt spiller, og jeg tipper vi stiller i en 4-2-3-1. Tipper og tipper. Er vell ganske så openlyst mtp spillervalgene? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Gleder meg til kampen. Tror det blir jevnt. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hadde Insua og Agger vært der, hadde jeg vært tålig fornøyd. Glad Kuyt spiller, og jeg tipper vi stiller i en 4-2-3-1. Tipper og tipper. Er vell ganske så openlyst mtp spillervalgene? Ja, men var jo noen her som trodde vi kjørte 4-4-2 med bønna på høyre og Kuyt på topp. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Seriøst, han kuken av en kommentator skal holde kjeft under YNWA. Selv om det ikke var noe sånn veldig trøkk i dag. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Grandis i ovnen og Liverpool på TV.. Happy:) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Seriøst, han kuken av en kommentator skal holde kjeft under YNWA. Er det en regel? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hva er greia med svensk kommentator? =/ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg har norsk kommentator dalglish? C+ over parabol. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) helvette så irriterende med Agger. Benitez velger "tullingen" Lucas fremfor Agger som ville vært perfekt sammen med Mascherano... Faen tenker han på? har også svensk kommentator på livesport.. Endret 22. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Samme har jeg, C+ over parabol her også.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Seriøst, han kuken av en kommentator skal holde kjeft under YNWA. Er det en regel? Det burde være det. Åpna greit, har mye ball og god kontroll, men mangler det lille ekstra i angrepet. OK start av Dossena og Lucas hvertfall. Har da også norsk kommentator. Han relativt nye fyren, veit ikke om jeg liker han helt. Edit: Er så sinnsykt lei de lange ballene fra forsvaret som ender opp i ingenting altså. Det er så himla unødvendig liksom. Må da kunne gå ann å hvertfall prøve å etablere et angrep og bygge det opp fra forsvaret og oppover en gang i blant. Scoring i lufta nå! Endret 22. februar 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå