tc47 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Sorry Danielzu, måtte bare. Skal ikke svare det siste innlegget hans da, er bare helt utrolig at man ikke ser det er filming. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hadde Rafael vært borti beina hans hadde det vært annerledes, men når Gamst får en liten stryk på skuldra mister han ikke balansen av det. Ikke sjangs i havet. Sånn, nå skjønner du det. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jaha ja. Du kan få mene det hvis du vil. Helt greit. Jeg mener det er nok til at det skal være en billig straffe. Btw, hva var det jeg måtte gi meg med? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Spørsmålet er vel hva faen hånden til Rafael gjorde på skulderen til Gamst i første omgang. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det er jo ikke noe farlig å røre skulderen til noen. Er nesten for å bare si ifra at det er press på han. Husk, fotball er ikke en non-contact sport. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Man kan aldri stole på samer. Er Gamst same? Og det er flere samer i Oslo enn i Finnmark altså. Bare får å ha det på plass Tror vi vinner i morgen, men roter det til mot Sunderland. Heldige Hewitt blir vitne til det på Anfield faktisk Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Arrrrgh! Hater så ekstremt å se scum vinne kamp etter kamp. Kan ikke beskrives med ord. Unner verken dem eller United noe! Lurer på hvordan det går med Rafa, han skal ifølge mange aviser i England ha avslått et femte kontraktforslag... Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Man kan aldri stole på samer. Er Gamst same? Og det er flere samer i Oslo enn i Finnmark altså. Bare får å ha det på plass Men "sametettheten" er vel litt større i Finnmark. Tror vi vinner i morgen, men roter det til mot Sunderland. Heldige Hewitt blir vitne til det på Anfield faktisk Kult. Håper på seier med 2 eller 3 mål, føler vi må overbevise litt før Real-kampen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Er vel flere som lever som same i Finnmark enn Oslo eller? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Real scorte seks mål mot Betis i første omgang i går, og vant 6-1. Kan bli en "gøy" kamå på onsdag. Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Gelder meg til Real kampen ja, Tror neppe det blir en målrik affære, men med Spillere som Torres, Van Nistelrooy og Raùl på banen er vi vell garantert mål ? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Gelder meg til Real kampen ja, Tror neppe det blir en målrik affære, men med Spillere som Torres, Van Nistelrooy og Raùl på banen er vi vell garantert mål ? Jepp, hadde vært kult. Men Nistelrooy er ute for resten av sesongen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Gelder meg til Real kampen ja, Tror neppe det blir en målrik affære, men med Spillere som Torres, Van Nistelrooy og Raùl på banen er vi vell garantert mål ? Og Carragher, Skrtel, Ramos, Cannavaro og Pepe skal stoppe dem Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Gelder meg til Real kampen ja, Tror neppe det blir en målrik affære, men med Spillere som Torres, Van Nistelrooy og Raùl på banen er vi vell garantert mål ? Og Carragher, Skrtel, Ramos, Cannavaro og Pepe skal stoppe dem Insua leker med dem alle. Synes vi skal bruke han jeg. Hiv han uti det, tror det er større sjanse for at Dossena driter seg ut enn Insua. Edit: Har en litt blanda følelse for dagens kamp, City har sugd store deler av sesongen og klarte bare 2-2 mot København på torsdag (?). Men allikevel tror jeg de hever seg og det blir en tøff kamp. Robinho må tas ut av kampen, ellers kan det bli skummelt. Har troa på seier, tipper faktisk det blir en del mål jeg, begge veier. Tipper 3-2 til oss! De scorer helt sikkert først. Torres og Bønna putter. Lucas gjør sikkert en grei kamp. Endret 22. februar 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Aurelio da? Synes han har gjort det bra i det siste. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Troppen til oppgjøret vs Man City: Reina, Arbeloa, Dossena, Carragher Skrtel, Lucas, Mascherano, Benayoun, Riera, Kuyt, Torres. Subs: Cavalieri, Hyypia, Aurelio, Babel, Ngog, Spearing, El ZharL Endret 22. februar 2009 av NiRaM Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Djeez. Dossena og Lucas. Ellers greit da, er vel det beste vi kan stille med det mannskapet vi har til rådighet. Hvor er Insua? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Synes det var helt greit ja.. Men som deg savner jeg Insua Å utelate han fra troppen skjønner jeg lite av.. Blir vel en ganske standard 4-4-2 da? Med Kuyt og Torres i front.. Endret 22. februar 2009 av NiRaM Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Den troppen der er vel en liten pekepinn på at ryktene om Agger faktisk er meget, meget sanne? EDIT: Den setningen ble gay. Men what the heck. Endret 22. februar 2009 av Points Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ja, hvor er Insua? Og Agger? Eller er han uaktuell til kampen, eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå