Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man kan aldri stole på samer. :(

Er Gamst same? Og det er flere samer i Oslo enn i Finnmark altså. Bare får å ha det på plass :p

Tror vi vinner i morgen, men roter det til mot Sunderland. Heldige Hewitt blir vitne til det på Anfield faktisk :)

Lenke til kommentar
Man kan aldri stole på samer. :(

Er Gamst same? Og det er flere samer i Oslo enn i Finnmark altså. Bare får å ha det på plass :p

Men "sametettheten" er vel litt større i Finnmark. :p

Tror vi vinner i morgen, men roter det til mot Sunderland. Heldige Hewitt blir vitne til det på Anfield faktisk :)

Kult. :D Håper på seier med 2 eller 3 mål, føler vi må overbevise litt før Real-kampen.

Lenke til kommentar
Gelder meg til Real kampen ja, Tror neppe det blir en målrik affære, men med Spillere som Torres, Van Nistelrooy og Raùl på banen er vi vell garantert mål ?

Og Carragher, Skrtel, Ramos, Cannavaro og Pepe skal stoppe dem :)

Insua leker med dem alle. Synes vi skal bruke han jeg. Hiv han uti det, tror det er større sjanse for at Dossena driter seg ut enn Insua.

Edit: Har en litt blanda følelse for dagens kamp, City har sugd store deler av sesongen og klarte bare 2-2 mot København på torsdag (?). Men allikevel tror jeg de hever seg og det blir en tøff kamp. Robinho må tas ut av kampen, ellers kan det bli skummelt. Har troa på seier, tipper faktisk det blir en del mål jeg, begge veier. Tipper 3-2 til oss! De scorer helt sikkert først. Torres og Bønna putter. Lucas gjør sikkert en grei kamp.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...