Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Siden du ikke er ny her på diskusjon.no og united\liverpool-trådene så vet jeg at du har hørt om betegnelsen manu. Blir litt dumt å kommentere.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@ Punky:

For min del kan du gjerne påstå at det regner gule strikkepinner i Alaska, men i og med at det er et diskusjonsforum må en regne med respons på ytringene sine.

Jeg har selvsagt regnet med å få respons på ytringene mine, men ytringene jeg siktet til var av den usakelige sorten. Derfor sa jeg det var greit at du, som mente det var håpløst at jeg mente det, fikk lov til å ytre det. Siden det ikke er noe usaklig ved det. Men det jeg derimot ikke syns er bra for et diskusjonsforum er når man begynner å diskutere person, og ikke sak. F.eks, spørsmål om hvor mye jeg kan om fotball? Sikkert greit å svare på det, men det tilfører ikke det vi diskuterer noe som helst.

Lenke til kommentar
Derfor sa jeg det var greit at du, som mente det var håpløst at jeg mente det, fikk lov til å ytre det.

Det var strengt tatt ikke meg. Eneste jeg sa var at om du ser hvordan beina kaputulerer under ham så ser du at det ikke er straffe.

Jeg prøver stort sett alltid å diskutere saklig (gjerne med en dæsj humor) og unngå å gå direkte på person.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Mr.Fergie: "The boy Pedersen dived,"

"There is no question about that at all. Yet Cristiano Ronaldo gets booked for the same thing and Pedersen doesn't.

"Both cases were the same. You have to give either a penalty or a yellow card."

Lenke til kommentar
Derfor sa jeg det var greit at du, som mente det var håpløst at jeg mente det, fikk lov til å ytre det.

Det var strengt tatt ikke meg. Eneste jeg sa var at om du ser hvordan beina kaputulerer under ham så ser du at det ikke er straffe.

Jeg prøver stort sett alltid å diskutere saklig (gjerne med en dæsj humor) og unngå å gå direkte på person.

Greit det, var ikke deg, men det var et eksempel som jeg mener bør være tillatt å si.

At han hiver seg teatralsk er jeg enig i, men han blir hindret nok til at han kommer ut av balanse, og nok til at det er straffe, imo.

Lenke til kommentar

Men seriøst, hva mener du med at han blir hindret "nok" når det ikke er hindring som skjer men en "light touch" på skulderen hans? Hva er tankegangen liksom? J"eg vil bare skjønne hvordan man kan si at det er straffe etter å se de reprisene der. Og du er 100% seriøs eller vil du bare "lage" litt diskusjon her?

Lenke til kommentar

Spørs om det ikke er akademiet det står på Danielzu, men jeg er overasket nå. Trodde det skulle gå i boks denne gangen, jeg støtter egentlig benitez fult ut som trener, ser egenlig ikke hvor veien vil gå uten ham. Frykter ivertfall en ny lang tid med oppbygning av lag osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Spørs ja. Ser helst at denne saken blir ferdig så fort som mulig, samt Agger-saken(der Agger signerer i blod for Liverpool for life)

Angående Rafa, så ser også jeg at Rafa blir. Håper og tror han gjør det også, men tror ikke jeg kommer til og gråte mange liter om han\akadamiet bestemer seg at gå en ny vei.

Lenke til kommentar
Nå må du gi deg da, han blir absolutt ikke hindret nok til å komme ut av balanse. Skjønner ikke at du kan bruke det argumentet liksom.

Hva må jeg gi meg med?

Det skal veldig lite til for å komme ut av balanse i så stor fart. Så jo, han blir hindret.

Nå skjønner du det.

Men seriøst, hva mener du med at han blir hindret "nok" når det ikke er hindring som skjer men en "light touch" på skulderen hans? Hva er tankegangen liksom? J"eg vil bare skjønne hvordan man kan si at det er straffe etter å se de reprisene der. Og du er 100% seriøs eller vil du bare "lage" litt diskusjon her?

I den farten så var den touchen nok til at Gamsten mistet litt av balansen, farten/drivet, og kontrollen over ballen. Når han da faller lett, så bør det bli straffe selv om det ville vært billig. Det lureste er å se situasjonen i den farten det skjedde, og ikke reprisen. Det gir et litt feil bilde av situasjonen å vurdere utfra reprisen.

Hvorfor skulle jeg ikke være seriøs? Dette er vel en Liverpool-tråd, og om en eller annen vil diskutere den straffesituasjonen, greit for meg.

Endret av Punky
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå er ikke Gamst Pedersen akkurat noe Ah-Nulhd heller da. Bare så det er sagt.

Men som tidligere nevnt: Big Sam bør fike han hardt i bakhode.

Lenke til kommentar

Hadde Rafa gitt seg, så hadde jeg stått molefunken tilbake i usikkerhet, men han hadde hatt min fulle forståelse.

Noe jeg ikke får roen på er at alt dette styret utvilsomt er nødt til å påvirke ham noe som trener, spørs om ikke sesongen lett kunne sett anderledes ut hadde vi hatt mer ro i koridorene.

Imagen ny stadion under bygning, noe penger til spillere. Skadefri Torres og eiere som faktisk var der for Trener, spillere og ikke minst supporterene. De har jo stort sett lagt seg ut med alt som er, på tross av dette har vi egentlig hatt en veldig bra sesong totalt sett.

Lurer egentlig hva storien på Agger saken er, samme med Pennant også.

vell, jeg tror jeg tar kvelden. God natt.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...