Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Points: Jeg hadde skjønt det hvis Rafael hadde dratt han i skulderen, men faktum er at hånden hans nesten bare ligger rolig på skulderen hans, og han kaster seg fremover.

What Ship never docks at Liverpool?

The Premiership :yes:

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Punky: 'Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt

ManU-dilter på sitt beste. Istedenfor å argumentere for, så må du komme med bs. Good Job.

@Points: Jeg hadde skjønt det hvis Rafael hadde dratt han i skulderen, men faktum er at hånden hans nesten bare ligger rolig på skulderen hans, og han kaster seg fremover.

Jepp. Tror Punky må lære seg et og annet om fysikk. Vi har videoen her. Det blir for dumt å påstå at det der er straffe.

For det første, jeg ville ikke se reprise av straffespark-situasjonen, Points. Ville se reprisen av annulleringen av ManU "2.mål".

Uansett, at Gamsten hiver seg på en teatralsk måte, så kan det ikke skjules at han ble forhindret mer enn nok til at det skulle vært straffe. Er mye man kan si om dette. Hvis han ikke ble forstyrret nok, hvorfor i det hele tatt gå ned? ...

Lenke til kommentar
Punky: 'Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt

ManU-dilter på sitt beste. Istedenfor å argumentere for, så må du komme med bs. Good Job.

Jepp. Tror Punky må lære seg et og annet om fysikk. Vi har videoen her. Det blir for dumt å påstå at det der er straffe.

Man ser klart og tydelig at Rafael aldri får noe "tak" i Gamsten. Han stryker jo kun hånden sin forsiktig over skuldern.

Hvorfor Gamst går ned der får du spørre han om. Det er et latterlig argument som ikke har noe å si i en sånn situasjon.

For det første, jeg ville ikke se reprise av straffespark-situasjonen, Points. Ville se reprisen av annulleringen av ManU "2.mål".

Uansett, at Gamsten hiver seg på en teatralsk måte, så kan det ikke skjules at han ble forhindret mer enn nok til at det skulle vært straffe. Er mye man kan si om dette. Hvis han ikke ble forstyrret nok, hvorfor i det hele tatt gå ned? ...

Hvor blir han hindret? Rafael er så vidt nær han med hånda. Selv en drita person hadde holdt seg oppe der. Utrolig at du ikke ser det. Men du ser vel det du vil se.

Man ser jo at Rafael aldri får noe "tak" i Gamsten, men at han kun stryker hånden forsiktig over skulderen. Hvorfor Gamsten skulle gå ned i den situasjonen har absolutt ingenting med saken å gjøre, det er klar filming. At han velger å gå ned vitner om idioti og han får som fortjent. Han er vel like dum som han ser ut til å være.

Endret av Points
Lenke til kommentar
Hvor blir han hindret? Rafael er så vidt nær han med hånda. Selv en drita person hadde holdt seg oppe der. Utrolig at du ikke ser det. Men du ser vel det du vil se.

Vet ikke hvorfor jeg gidder ...

Kan avslutte med;

"That's a penalty and a red card..."

But not for ManU.

Lenke til kommentar

Enda et forbanna latterlig argument. Hva kommentatorenes umiddelbare reaksjon har da ingenting med saken å gjøre. Like lite som "hvorfor skal Gamsten legge seg der?".

Flott at du ikke gidder mer. Det er rett og slett håpløst å mene at det er en straffe.

Lenke til kommentar

Typisk ABU - person du var da, Punky? Det virker som du deler hjerne med Benitez? Dere to har vel lange, koselige og intime samtaler der dere diskuterer Ferguson. "I totally agree with you Rafa! It's all a conspiracy! Go ahead Rafa, tell the world about this, and remember... It's a FAKKT"

Lenke til kommentar
Guttooooorm. :)

Hei hei :)

@Punky, om du ser hvordan beina faller sammen under ham så ser du at det ikke er straffe.

Gamsten burde fullført og hadde kansje fått mål.

Lær av Kuyt, han fullfører alltid og roper svært skjelden på straffe, det har han scoret flere mål på.

Lenke til kommentar

Enda et forbanna latterlig argument. Hva kommentatorenes umiddelbare reaksjon har da ingenting med saken å gjøre. Like lite som "hvorfor skal Gamsten legge seg der?".

Flott at du ikke gidder mer. Det er rett og slett håpløst å mene at det er en straffe.

Jeg gidder ikke mer fordi vi aldri kommer til å bli enige, og det eneste dere(vet ikke om du har sagt noe idag til meg, Points, men vet du gjorde det den ene gangen, da ville du ikke at jeg skulle få uttale meg) manu fans gjør når dere blir trengt opp i et hjørne, er å slenge usakligheter tilbake. Wizbatov er et godt eksempel.

@Guttorm, for all del, det hadde vært billig, noe annet har jeg ikke påstått, men jeg må da få mene at det skal være straffe? Du og dere andre kan godt få mene at det er håpløst å mene at det er straffe, gjør meg ingenting. Men etter min mening blir han forhindret nok til at det lureste der vil være å legge seg ned, for å få den straffen han har rett på.

Lenke til kommentar

@ Punky: Slik jeg ser det blir han noe forhindret, men ikke nok til at det er straffe. Vi reagerer pga at Gamsten gjør mer utav det for å få straffe, altså filming eller kall det hva du vil. Men da får han ivertfall ikke straffe.

For min del kan du gjerne påstå at det regner gule strikkepinner i Alaska, men i og med at det er et diskusjonsforum må en regne med respons på ytringene sine.

@Superpara Tror vi tar dem i morgen. selv om 2 Sentrale spillere er ute, har vi noe på gang. Det er kansje sent, men bedre sent en aldri.

Torres på god vei, Bønna som ingen kjenner igjenn og Kuyt med moralen.

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke mer fordi vi aldri kommer til å bli enige, og det eneste dere(vet ikke om du har sagt noe idag til meg, Points, men vet du gjorde det den ene gangen, da ville du ikke at jeg skulle få uttale meg) manu fans gjør når dere blir trengt opp i et hjørne, er å slenge usakligheter tilbake. Wizbatov er et godt eksempel.

@Guttorm, for all del, det hadde vært billig, noe annet har jeg ikke påstått, men jeg må da få mene at det skal være straffe? Du og dere andre kan godt få mene at det er håpløst å mene at det er straffe, gjør meg ingenting. Men etter min mening blir han forhindret nok til at det lureste der vil være å legge seg ned, for å få den straffen han har rett på.

Jeg bare lurer på om du kan noe om fotball? Du har absolutt ikke krav på straffe når du legger deg i en sånn situasjon. Han blir jo ikke hindret i den forstand at han ikke får gå videre, og avslutte og dermed er det ikke straffe heller. Forøvrig har jeg aldri hørt om dette laget manu(?) du snakker om hele tiden. Kan det være Manchester United du snakker om? Nei, det kunne jeg aldri tenke meg. Jeg er blant de mer seriøse i fotballforumet bare så det er sagt. Du burde nok finne deg et annet forum hvis du synes at jeg er barnslig/usaklig. Du har helt klart en ABU mentalitet uansett, og nekter å godta at United ikke skal straffes på alle mulige måter. Jeg trekker en paralell mellom det, og Benitez tåpelige utsagn. Det er slettest ikke usaklig, selvom jeg prøvde å være morsom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...