Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Tar gjerne Tevez jeg, men ikke til en slik vanvittig pris, da tar jeg heller Villa/Silva eller noe. At han har vært i United driter jeg i i dette tilfellet, de eier han ikke og nøler med å sikre han permanent, så de kan ha det så godt.

 

Lucas er den første jeg ville satt opp om jeg skulle ha tippa laget i morgen.

 

Edit: Er vel for dumt å håpe på at dette holder inn for Blackburn altså. :( United scorer ett til etter 82.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Så ikke hele United-kampen., bare de siste 45,men fy så irrtert jeg ble på en vis same.

Legge seg ned der,skolle tro han var Ronaldo\Gerrard(tok med Gerrard,slik at 100 scum-barn skal komme inn å gjøre det.) Men men, flaks er et begrep som jeg ikke bruker, ordet har blitt helt ødelagt av United-supporterne tidligere i sesongen. :p

 

Gleder meg til morgendagens kamp.

 

Edit: 2.plass med kamp mindre spilt er nice.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Vi fortjente å vinne kampen overalt. Vi skulle hatt 2-1 mål før noe av det som skjedde senere skjedde, og du påstår at vi har dommeren med oss? Webb suger rett og slett, ingenting annet. Ronaldo får gult for filming, Gamst får ikke. Dommeren med oss? Eneste som var "flaks" var stolpeskuddet som ikke gikk inn, men ellers fortjente vi å vinne kampen.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Real er gode ja. Tror desverre vi møter veggen i CL, Real er nok hakket for store, men jeg har håpet. Jeg tror at om Gerrard, Torres, Mascherano, Alonso og Carragher er i form mot Real kan alt skje.

 

Tror også United kaprer gullet i år, men Liverpool kommer på en absolutt fortjent andreplass, og neste år er vi med United til siste slutt etter et par godkjøp av Benitez. Pengene fra Keane kommer nok til å brukes godt! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

I Cl er ingen hakke for store mot Liverpool imo. Eller om vi møter Drillo's så kanskje.

Tipper 1-1 på onsdag. Tror heller ikke at gullet kommer til England iår. United ryker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Ro ned Points, ikke ta deg nær av det. De driter seg ut og de har absolutt ikke peiling på fotball de som sier det :)

De?

Du skuffer.

 

Anyways. Gerrard spiller ikke imorgen.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...