Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg ville ikke se spearing. Jeg vil se Agger. Agger er jævelsk god. Vi trenger å spille han opp til fjorårets storform. Sikker på spearing ikke er i troppen, rafa velger nok heller Plessis om han tar noen av de. Ellers enig i at vi kan bruke Nemeth/Pacheco, Nemeth drar på åra å kan snart ikke kalles et "talent" mer. Pacheco er bare 17, (18 nå kanskje?), og skulle gjerne sett karen spessielt i Ligacup og Fa-cup, men nå som vi kun har PL og CL og tenke på blir det nok vanskelig for våre kjære unggutter og få spilletid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville ikke se spearing. Jeg vil se Agger. Agger er jævelsk god. Vi trenger å spille han opp til fjorårets storform. Sikker på spearing ikke er i troppen, rafa velger nok heller Plessis om han tar noen av de. Ellers enig i at vi kan bruke Nemeth/Pacheco, Nemeth drar på åra å kan snart ikke kalles et "talent" mer. Pacheco er bare 17, (18 nå kanskje?), og skulle gjerne sett karen spessielt i Ligacup og Fa-cup, men nå som vi kun har PL og CL og tenke på blir det nok vanskelig for våre kjære unggutter og få spilletid.

Ja, det kommer til å bli vanskelig for unguttene å prøve seg nå, pluss at vi har jo gitt oss selv press med å forvente å gi United kamp om seriegullet, dette gjør det ekstra vanskelig å prøve noen ungutter.

Er enig i at vi må prøve å få Agger tilbake i storform, Men hvor i possisjonen sentral midtbane ? Ser mye heller at vi benker Skertl og benytter oss av Agger i midforsvaret sammen med Carra. Det er ikke så lenge til at Skertl og Agger er midstopper paret, mens Carra blir slik som Hyypia er idag. Snakker da om en tidsperiode på maks en sessong. Så jeg mener at vi skal rulere på midforsvaret til Carra ser sitt 2 gråe hårstrå.

Lenke til kommentar

Fortrinsvis ville jeg kjørt en 4-4-2, men det blir muligens for vågalt uten Gerrard og Alonso.

Det måtte da bli noe sånn som dette:

Arbeloa-Carra-Skrtel-Insua

El-Zhar-Masche/Aurelio-Bønna-Riera

Kuyt-Torres

Blir ikke El-Zhar fra start uansett, men jeg hadde ikke hatt noe problem med å bruke ham der fra start. Tror første oppsettet er best i denne kampen.

Edit: Leif

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Du må nok fikse den linken.

Kia: Man Utd striker Tevez now up for sale

Carlos Tevez's minders are exploring other options in preparation that Manchester United choose not to sign the Argentine at the end of this season.

Kia Joorabchian says Tevez's owners are 'studying other options' regarding the future of the Manchester United striker.

Tevez's two-year loan at Old Trafford expires at the end of the season and United have yet to agree a permanent deal for the Argentina international.

United's first option on the 25-year-old ran out at the end of January, although Tevez has stated he is keen to stay with the Premier League leaders.

Real Madrid and Inter Milan have been linked with £30million bids for the forward, and his advisor Joorabchian confirmed the player's third-party owners are weighing up interest from other clubs.

"Carlos is in the market now that United have not made any move for him," said Joorabchian in the Daily Star.

"We are now studying other options and interested parties.

"There is no option left with United any longer."

Endret av Zu Zwat
Lenke til kommentar
Derfor skal vi bruke Spearing istendenfor !

Ser ikke noen grunn for Lucas skal få loft å spille denne kampen, med det han har pretert i de sistekampene, så kan vi heller se hvordan en yngre ungutt gjør det. :new_woot:

Lucas er bedre enn Spearing, og slutt med den gjenntagende halshugginga av førstnevnte. Det er så utrolig patetisk.

Tror de fleste her har skjønt at du/dere ikke vil se han i førsteellevern mer. Håper på Agger/Masche sentralt og Benayoun i en hengende rolle like foran.

Lenke til kommentar
Tevez er en god spiss, men ikke faen at vi betaler £25-30M for ham. Da kan man heller prøve på Villa. For den rette prisen så er jeg åpen for å hente Tevez.

Dere vil vel selvsagt ikke ha spillere som har vært i United?

Bortsett fra det ser jeg jo selvsagt den. Tevez + Torres hadde vært fantastisk.

Lenke til kommentar
Dere vil vel selvsagt ikke ha spillere som har vært i United?

Jeg bryr meg ikke om han har vært i United, eneste jeg tenker på at det er overpris å betale £25-30 mill for ham når vi - for det første ikke har spesielt mye penger (så vidt jeg vet) og for det andre er ikke Tevez så god at han rettferdigjør en prislapp på 300 millioner. Er selvsagt enig i at han og Torres kan danne et drømmepartnerskap i lag.

Edit: SANTA CRUZ!!! 1-1

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...