ErlendRU Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Mjeh, tror det blir jevnt egentlig. Men vi vinner. Lucas spiller garantert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Tror Lucas netter jeg. Troen på city-kampen på Anfield. Håper lørdagens kamper går vår vei. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Har ikke sett Liverpool siden 1-1 mot Everton i ligaen, altfor lenge siden. Gleder meg til søndag, jeg tror og håper vi har noe på gang nå. Torres kommer seg utrolig fort etter skaden, Bønna er i godt gir om dagen. Samt Kuyt viser stor moral med å komme inn i forige kamp, og delvis stå for hevingen av laget. (eller det var det jeg leste ivertfall) Kuyt har slitt litt tidligere, men ingen mukking der i gården, herlig spiller. Blir tøft med sentrale spillere ute, men jeg håper og tror vi tar en type lag/moral seier som vi hadde mange av i startden av sesongen. Walk on! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Tror det blir 2-1. Bellamy scorer for City, det er jeg temmelig sikker på. Kan fort hende at Benyoun netter en og. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Mitt tips: 3-2 2xTorres, 1xKuyt - 2xRobinho Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg har fryktelig lyst å se Agger i city kampen.. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Blir vell ikke helt ulikt forsvarsrekka han kjørte sist. Gode sjanser for både skrtel og Agger. Likte selv ideen med Agger sammen med Masche i Alonsos fravær. Må si Insua retur vil bety mye for meg, selv om jeg kan forstå om han ikke er klar. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Insua burde jo vel være klar nå tenker jeg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 3-1-. 2x Torres og en av Xabi. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Kjetil da.. Du mente vel Lucas Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Xabi spiller ikke. Da begynner plutselig den sentrale midtbanen å se skrank ut. Håper å se dette laget; Jose Reina Arbeloa - Carragher - Agger - Aurelio Mascherano - Lucas Kuyt - Benayoun - Riera Torres Gi Agger spilletid, så signer han ny kontrakt. IKKE risiker Gerrard, vi bør vinne denne kampen med dette laget uansett. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Gerrard er ikke i troppen i følge .no , lucas burde ikke spille, sett heller Agger der og Skrtel sammens med Carra. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Sant, tenkte ikke klart Bønna setter en da. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Lucas er en levende risiko i kamper, han netter sikkert i feil nett... hvis han ikke blir utvist etter 30 sekunder. Ja, jeg er glad i fyren... Skulle gjerne Rafa teste ut det med vingbacker litt mer, virker som et bra oppsett for stakkars Dossena... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Lucas har i sine to siste kamper fått rødt kort, og laget straffe til motstanderen. Da er vel selvmål neste på programmet? Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Lucas har i sine to siste kamper fått rødt kort, og laget straffe til motstanderen. Da er vel selvmål neste på programmet? Derfor skal vi bruke Spearing istendenfor ! Ser ikke noen grunn for Lucas skal få loft å spille denne kampen, med det han har pretert i de sistekampene, så kan vi heller se hvordan en yngre ungutt gjør det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hvorfor bruke Spearing når vi kan bruke Agger/Aurelio som begge er mer kreative? Og i tillegg må vi gi kjære Agger spilletid! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Derfor skal vi bruke Spearing istendenfor ! Ser ikke noen grunn for Lucas skal få loft å spille denne kampen, med det han har pretert i de sistekampene, så kan vi heller se hvordan en yngre ungutt gjør det. Kan vi ikke heller la Agger prøve seg? Eller Aurelio for den saks skyld? Lucas kan vi bare stenge igjen på loftet til Rafa, han skal ikke få lov til å dukke opp i offentligheten lenger... Edit: veldigsaklig var før meg... Endret 21. februar 2009 av SasaB Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg synes at vi heller skal bruke Spearing sentralt istedet for Agger eller Auralio. Agger tror jeg kommer til få spille i midtforsvarte denne kampen uansett, mens Skertl ser kampen fra benken. Blir nok mye rulering mellom de to, helt til Carra faller ned noen nivå, som jeg tror kommer skje etter sessongen. Samtidig mener jeg at vi burde bruke noen av de yngre spillerne som Spearing, Darby, Nemeth, Pachenco ( er ikke helt sikker på hvordan det skrives). Alle disse spillerne er spillere som har en stor framtid i møte. Holdt nesten på å glemme Kelly nå, og han kommer forhåpentligvis å truer midforsvars plassen til beste år. Kanskje ikke City kampen er rett kamp å teste ut de unge spillerne på, men så lenge vi ikke bruker Lucas i morgen så er jeg fornøyd, men JEG ser halst at vi bruker Spearing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå