Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor Aurelio på venstre ving? Jeg ville heller brukt Riera.

 

Huff og huff, der har du et meget godt poeng. Er enig. Som LFC-supporter fikk eg meg en ripe i lakken gitt...

 

Jeg måtte tenke litt før jeg postet det innlegget. Er Riera skadet? Eller er soltor bare koko? :p

 

Er veldig enig med resten av uttaket. Et veldig sterkt lag. :)

Lenke til kommentar
Hvorfor Aurelio på venstre ving? Jeg ville heller brukt Riera.

 

Huff og huff, der har du et meget godt poeng. Er enig. Som LFC-supporter fikk eg meg en ripe i lakken gitt...

 

Jeg måtte tenke litt før jeg postet det innlegget. Er Riera skadet? Eller er soltor bare koko? :p

 

Er veldig enig med resten av uttaket. Et veldig sterkt lag. :)

 

 

Eg hadde nok et lite drypp, eller et illebefinnende eller noe. Sitter med en rimelig flau smak i munnen her. Virkelig på tide å ta seg skikkelig i sammen og tenke meg om før eg poster noe senere!!!

Lenke til kommentar

Dette er laget Rafa MÅ stille med:

 

Arbeloa- Carra- Agger- Insua

 

Babel - Mascherano- Spearing- Riera

 

Torres - Pacheco

 

Benk: Cavalieri, Auralio, Kuyt, Benyoun, Skrtl, N'gog, Gerrard. ( hvis Gerrard er skadet vill jeg velge Lucas som reserve, men kun for jeg må ! )

Endret av JonasT93
Lenke til kommentar
Spearing? Pacheco? Dette er City dere spiller mot, ikke Burton Albion i Ligacupen.

Riktig, sleng på Plesiss og Nemeth også så slipper vi slitasje på våre viktige spillere.

 

Hehe, ja med tanke på alle de rare disposisjonene Benitez har gjort etter nyttår, kan det god hende at JonasT93 har en innertier med tanke på laguttaket på søndag.

Blir ikke forundret over noe lenger.

Lenke til kommentar

For de som er virkelig interessert i fotball, kan eg opplyse om at City møter FC København 20.05 i kveld. Kampen går hvertfall på TV3+ på Viasat-plattformen, og sendingen begynner 19.30.

 

Så kan vi se hva som møter LFC på søndag. Håper City sliter seg aldeles ut i kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...