Torstein Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Finner det hysterisk morsomt at du nevner S. Nasri når vi er snakker om franske legender i Arsenal. Hvor lenge har du egentlig fulgt klubben din? Siden i fjor? Hva med feks Pires? Nasri er da vitterlig ingen legende i gunners vennen min... Når jeg skriver franskt møl, tenker jeg på hvor ufattelig cockey og ekle typer det var på de lagene. Noen lignende profiler finner vi dag, med Diaby, Gallas og Eboue feks. Jeg mener ikke Nasri er en legende i klubben. Vi snakket da heller ikke om franske legender, vi snakket om Paul Merson, som virkelig er en legende. Poenget er at du sa fransk møl, jeg svarte med spillere jeg mener ikke er fransk møl. Du så jo selv at jeg ikke skrev alle, og det påpekte jeg senere Ja. Jeg tok noen i farten fordi jeg synes det var en idiotisk uttalelse. Så ikke begynn med noe Hvor lenge har du fulgt klubben din - tull. Jeg kunne sagt alle franske spillere Arsenal har hatt i stallen, men jeg følte ikke at det var nødvendig for å få deg til å forstå. Men noen må tydeligvis ha det inn med teskje. Men ser jo nå at du mente noe annet med fransk møl enn det jeg trodde. Så det er greit. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Jeg tenkte ikke på nasjon når jeg nevnte Eboue. Mannen er en cunt, det var mitt poeng. Hvor apekatten er fra bryr meg egentlig ikke. Edit: Jeg syntes det blir litt feil å nevne Henry, Viera og Nasri i samme åndedrag. Du burde heller nevnt noen med mer pondus. Kunne lett misforståes, noe jeg gjorde. Endret 19. februar 2009 av The Game Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Greit, skal huske på det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Feil tråd å ta det i, men Eboue er spilleren jeg hater mest i hele PL. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Feil tråd å ta det i, men Eboue er spilleren jeg hater mest i hele PL. Hvorfor det? Ikke det at jeg forsvarer han. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Rett og slett stygg spillertype som FILMER til og med. Og bruker opp så mye tid i kamper ved å snakke med dommeren og har ingen hjerne som sparker til folk selvom han allerede har gult. Også var jeg på Old Trafford når han tok en kung fu type forsøk på å knocke out Evra i 4-0 FA Cup kampen, så jeg så han gjøre det der med mine egne øyne. Hater han bare så mye. Endret 19. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Feil tråd å ta det i, men Eboue er spilleren jeg hater mest i hele PL. Etter Ronaldo og Drogba kommer han ja. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kan ikke si jeg hater Eboue. Han gjør mye dumt, men hater han ikke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Feil tråd å ta det i, men Eboue er spilleren jeg hater mest i hele PL. Etter Gerrard og Drogba kommer han ja. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Har du tillatelse til å endre så mange qouter, Latias? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Rett og slett stygg spillertype som FILMER til og med. Og bruker opp så mye tid i kamper ved å snakke med dommeren og har ingen hjerne som sparker til folk selvom han allerede har gult. Også var jeg på Old Trafford når han tok en kung fu type forsøk på å knocke out Evra i 4-0 FA Cup kampen, så jeg så han gjøre det der med mine egne øyne. Hater han bare så mye. cantona Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Evra sa ikke noe om familien hans eller noe liksom. Det var midt i en fotballkamp, han bare bestemmer seg for å gjøre det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Rett og slett stygg spillertype som FILMER til og med. Og bruker opp så mye tid i kamper ved å snakke med dommeren og har ingen hjerne som sparker til folk selvom han allerede har gult. Også var jeg på Old Trafford når han tok en kung fu type forsøk på å knocke out Evra i 4-0 FA Cup kampen, så jeg så han gjøre det der med mine egne øyne. Hater han bare så mye. cantona Cantona mistet hode i en utenomsportslig omstendighet. Ikke sammenlignbart. Er som å si at Zidane er et idiot for å ha skallet ned Materazzi. I gjerningsøyeblikket ja, men som alle vet er både Zidane og Cantona sympatiske personer. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nevner det bare jeg .. Trodde ingen på noen måte skulle ta det seriøst Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Rett og slett stygg spillertype som FILMER til og med. Og bruker opp så mye tid i kamper ved å snakke med dommeren og har ingen hjerne som sparker til folk selvom han allerede har gult. Også var jeg på Old Trafford når han tok en kung fu type forsøk på å knocke out Evra i 4-0 FA Cup kampen, så jeg så han gjøre det der med mine egne øyne. Hater han bare så mye. cantona Cantona mistet hode i en utenomsportslig omstendighet. Ikke sammenlignbart. Er som å si at Zidane er et idiot for å ha skallet ned Materazzi. I gjerningsøyeblikket ja, men som alle vet er både Zidane og Cantona sympatiske personer. Akkurat, bedre forklart av Hyrlen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Feil tråd å ta det i, men Eboue er spilleren jeg hater mest i hele PL. +1 Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Feil tråd å ta det i, men Eboue er spilleren jeg hater mest i hele PL. +1 Pogatetz er verstingen! Lenke til kommentar
soltor Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Feil tråd å ta det i, men Eboue er spilleren jeg hater mest i hele PL. +1 Pogatetz er verstingen! Gary Neville må da vel være den spilleren en Liverpoolsupporter kan hate, om det er noe poeng å hate noen... Lenke til kommentar
soltor Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det kunne vært moro hvis Benitez leste denne tråden og tar ut følgende lag på søndag: Reina Arbeloa, Carragher, Skrtel, Insua Kuyt, Gerrard, Mascherano, Aurelio Torres, Babel Så kan de overkjøre City og hente tre poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå