Latias Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hva med Dossena som ble brukt mot Pompey? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvorfor Dossena? Vi har Insua. Reina avviser Atl.Madrid ryktene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) På midten altså, ikke i forsvar. Endret 19. februar 2009 av Latias Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Reina avviser Atl.Madrid ryktene. Så klart skal han avvise ryktene. Ellers får han jo ikke mange kamper frem til sesongslutt! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Mot Crouch&co spilte vi 3-5-2, det kommer vi ikke til å gjøre nå. Såe, setter lett noen tusen på at dossena ikke spiller Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 På Arsenals storhetstid gikk vi gjennom hele sesongen ubeseiret. I fjor ledet vi til Januar om jeg husker rett før United eide. The Invincibles tenker du på og det var i 03-04 sesongen. For meg er ikke det Arsenals storhetsperiode, ettersom Chelsea vant ligaen sesongen etter og vi året før. For meg er Arsenals storhetstid på slutten av 80 begynnelsen av 90tallet, men for mange er det nok i fra 98-04, da de vant PL 3 ganger og fikk med seg et lite knipe FA cup vinster. Likevel syntes jeg profilene på Arsenal laget før i tida var langt mer likandes enn det franske mølet. Spesiellt Paul Merson var helt fantastisk å se på. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Spesiellt Paul Merson var helt fantastisk å se på. Paul Merson ja.... Han var en god spiller. Synd at han sleit (hvertfall en stund) med diverse avhengigheter.... Han hadde jo en lengre karriere etter Arsenal og han. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) På Arsenals storhetstid gikk vi gjennom hele sesongen ubeseiret. I fjor ledet vi til Januar om jeg husker rett før United eide. The Invincibles tenker du på og det var i 03-04 sesongen. For meg er ikke det Arsenals storhetsperiode, ettersom Chelsea vant ligaen sesongen etter og vi året før. For meg er Arsenals storhetstid på slutten av 80 begynnelsen av 90tallet, men for mange er det nok i fra 98-04, da de vant PL 3 ganger og fikk med seg et lite knipe FA cup vinster. Likevel syntes jeg profilene på Arsenal laget før i tida var langt mer likandes enn det franske mølet. Spesiellt Paul Merson var helt fantastisk å se på. Fransk møl? Henry, Nasri, Vieira? Er du helt idiot? Endret 19. februar 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 De trenger da ikke være likandes selv om de er gode.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 På Arsenals storhetstid gikk vi gjennom hele sesongen ubeseiret. I fjor ledet vi til Januar om jeg husker rett før United eide. The Invincibles tenker du på og det var i 03-04 sesongen. For meg er ikke det Arsenals storhetsperiode, ettersom Chelsea vant ligaen sesongen etter og vi året før. For meg er Arsenals storhetstid på slutten av 80 begynnelsen av 90tallet, men for mange er det nok i fra 98-04, da de vant PL 3 ganger og fikk med seg et lite knipe FA cup vinster. Likevel syntes jeg profilene på Arsenal laget før i tida var langt mer likandes enn det franske mølet. Spesiellt Paul Merson var helt fantastisk å se på. Fransk møl? Henry, Nasri, Vieira? Er du helt idiot? Diaby, Sagna, Gallas, Silvestre, Clichy, Traoré? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ja. Jeg tok noen i farten fordi jeg synes det var en idiotisk uttalelse. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Finner det hysterisk morsomt at du nevner S. Nasri når vi snakker om franske legender i Arsenal. Hvor lenge har du egentlig fulgt klubben din? Siden i fjor? Hva med feks Pires? Nasri er da vitterlig ingen legende i gunners vennen min... Når jeg skriver franskt møl, tenker jeg på hvor ufattelig cockey og ekle typer det var på de lagene. Noen lignende profiler finner vi dag, med Diaby, Gallas og Eboue feks. Endret 19. februar 2009 av The Game Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Som sagt: Eg tolket dette som om Game hadde problemer med personligheten deres, ikke at de ikke var gode. Edit: Der var han selv ja. Endret 19. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Finner det hysterisk morsomt at du nevner S. Nasri når vi er snakker om franske legender i Arsenal. Hvor lenge har du egentlig fulgt klubben din? Siden i fjor? Hva med feks Pires? Nasri er da vitterlig ingen legende i gunners vennen min... Når jeg skriver franskt møl, tenker jeg på hvor ufattelig cockey og ekle typer det var på de lagene. Noen lignende profiler finner vi dag, med Diaby, Gallas og Eboue feks. Eboue er vel fra Elfenbenkysten? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 og i Elfenbenskysten snakker de..? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) edit, nvm. Endret 19. februar 2009 av CCola Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Har han sagt noe annet? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Eboue er fra Elfenbenkysten ja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 og i Elfenbenskysten snakker de..? Hvem snakker om språk? Jeg snakker om hvilket land han kommer fra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå