Niram Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 United virker knallsterke ja, spiller meget bra.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvorfor skal fulham være pottetett mot oss, og ha et helt horibelt forsvar mot United? Schwazer eller hva han heter har jo vært håpløs Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvorfor skal fulham være pottetett mot oss, og ha et helt horibelt forsvar mot United?Schwazer eller hva han heter har jo vært håpløs Fordi vi gjør dem dårlige vel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Fulham har spilt elendig siden januar. Men det har sikkert ikke noe med saken og gjøre. De slo et enda dårligere pompey med to siddismål. Ellers er det pent lite å hente. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvorfor skal fulham være pottetett mot oss, og ha et helt horibelt forsvar mot United?Schwazer eller hva han heter har jo vært håpløs Hahaha. Fordi dere er uheldige vel? Kjipt for dere å møte lag når de spiller bra, og at vi møter de når de tilfeldigvis er dårlig. Det kommer nok til å tippe ligamesterskapet i vår favør denne sesongen også. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvorfor skal fulham være pottetett mot oss, og ha et helt horibelt forsvar mot United?Schwazer eller hva han heter har jo vært håpløs Hahaha. Fordi dere er uheldige vel? Kjipt for dere å møte lag når de spiller bra, og at vi møter de når de tilfeldigvis er dårlig. Det kommer nok til å tippe ligamesterskapet i vår favør denne sesongen også. Vell, er vell forventet at United tar gullet også. Tippet selv Liverpool på 3. før sesongen, og om vi får en 2 plass, er jeg skjeleglad. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Redd det glipper nå, de virker knallsterke. Vi bare MÅ vinne kampen mot dem! Hva hadde dere valgt? Tap mot Real og seier mot United, eller videre i CL og tap mot United i PL? (hadde seff vært best med seier mot begge, men visst du må velge én ) Jeg hadde valgt den første, ettersom ett eventuelt tap/uavgjort mot United sikrer ligagull til United 99 % sikkert. Jeg har aldri fått se Liverpool vinne ligaen, thats my dream! EDIT: Omformulerte meg Endret 18. februar 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvorfor sammenligner du tap mot real med uvagjort mot united? Anyways United har 5p(?) forsprang, Arsenal hadde vel 11p forsprang ifjor,gikk ikke så bra det. Sier ikke at Liverpool vinner,men å gi opp håpe\kampen er tullerusk. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 United tar PL uansett, så vil heller gå for seier mot Real og avansement i PL. Tar nå helst seier i begge jeg, så skjønner ikke hva for en slags spørsmål det der er. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvorfor sammenligner du tap mot real med uvagjort mot united? Anyways United har 5p(?) forsprang, Arsenal hadde vel 11p forsprang ifjor,gikk ikke så bra det. Sier ikke at Liverpool vinner,men å gi opp håpe\kampen er tullerusk. Vi er ikke like dårlige som Arsenal. Uansett, hvem er det som hentet inn forspranget i fjor? Nettopp, det var oss. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvorfor sammenligner du tap mot real med uvagjort mot united? Anyways United har 5p(?) forsprang, Arsenal hadde vel 11p forsprang ifjor,gikk ikke så bra det. 11 poeng forsprang på hvem? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 http://www.nifs.no/tabell.php?land=2&t=7&u=3187 Arsenal var aldri mer enn 2 poeng foran united rundt juletider... Så lå de likt i januar, og united dro i fra i februar..chelsea kom på slutten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hehehe... Har hele liverpool leiren begynt med fakkts nå? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 http://www.nifs.no/tabell.php?land=2&t=7&u=3187 Arsenal var aldri mer enn 2 poeng foran united rundt juletider... Så lå de likt i januar, og united dro i fra i februar..chelsea kom på slutten. Mener da bestemt at Arsenal lå 5 poeng foran en periode. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ja, etter 6 spillte kamper... etter 14 spillte kamper var de faktisk 6 poeng foran..Så tok vi de igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg må slutte å drikke sprit. Kunne sverge Arsenal ledet stort før de brast i intet. Mulig det ikke var ifjor,men noen år tilbake. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 De ledet jo stort det året de vant.... hehe Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det stemmer det, var tilbake i arsenals storhetstid at de virkelig lå laaangt foran. Men så kom united utover våren og tok de helt på slutten NIFS er forøvrig en helt fullstendig genial side Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 På Arsenals storhetstid gikk vi gjennom hele sesongen ubeseiret. I fjor ledet vi til Januar om jeg husker rett før United eide. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Sukk.. Håper jeg slipper å se Masche+Lucas ilag mot city, byr ikke akkurat på noe kreativitet det. Aurelio / Agger på midten med Masche? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå