Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om Tevez er en god spiller og har hevet seg de siste kampene for West Ham, synes jeg £12M er mye, og jeg tviler på at Rafa betaler så mye for ham, hvert fall om vi skal prøve på Villa eller Eto'o som ryktene sier.

 

Edit:

Merket at jeg kanskje hadde en litt negativ tone. Det hadde for så vidt ikke vært meg imot med Tevez, men det jeg prøve å si var at jeg ikke tror Rafa betaler så mye for han. :p

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Nja, Tevez. Veit ikke helt for å være helt ærlig. God spiller, det har han jo vist mange ganger. Men han virker litt ustabil. Er han virkelig spilleren som kan putte 25-30 mål i sesongen?

 

Edit: Satser på at Chelsea guller inn et mål 4min på overtid mot Arsenal i dag da. :yes:

 

Edit2: Når jeg tenker meg om hadde det egentlig ikke vært så ille med Tevez. Tevez og Villa på topp hadde jo vært elskbart. Med Kewell på venstre og Quaresma på høyre. :dribble::love:

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Han spilte vel maks et kvarter og fikk ikke vist seg noe særlig frem, men det lille han gjorde var fantastisk bra. Han var bevegelig på venstrekanten, han dempet to-tre baller utrolig pent, og han kom til skudd/innlegg helt fra venstrekanten på sekstenmeterstreken, og fyrte av en blanding av skudd og innlegg som bare var noen centimetere fra å treffe Robbie Fowler som hev seg inn i boksen. Det lille han fikk gjøre på lørdag var bra og lovende, men det er selvsagt ikke representativt for en hel kamp, så jeg håper han får en kamp eller to fra start mot slutten, og jeg vil se ham i CL-finalen. Vi har ingen bedre venstrekant.

Lenke til kommentar

Nope, men jeg er så glad for at vi er i finalen! Jeg har vært borte, men fikk med meg kampen... Hadde skjelvinger dagen etterpå!

 

You'll never walk alone.

 

When you walk through a storm, hold your head up high

And don't be afraid of the dark.

At the end of the Storm there's a golden sky

And the sweet, silver song of a lark.

Walk on through the wind, walk on through the rain,

Though your dreams be tossed and blown.

Walk on, walk on with hope in your heart,

And you'll never walk alone.

You'll never walk alone. :love:

Lenke til kommentar

Har vi fått Carson tilbake til CL-finalen? I så fall er det ikke sååå farlig. Men klart vi ville vært svekket uten Reina. Må Dudek stå, griner jeg. Greit at han hadde noen bra redninger i forrige finale, men tror det vil være naivt å håpe på at han kan gjøre det samme igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

For meg er det uvirkelig at vi stiller i en CL-finale uten Reina og klarer derfor ikke helt å ta det alvorlig. Vi stille med ham, enkelt og greit. Det er fortsatt over to uker til, så det burde gå greit.

Lenke til kommentar
Satser på at Reina blir klar, men Dudek i mål skremmer sikkert vannet av Kaka og co  :D   Tipper en del av gamlekara i Milan (det er en del av dem) ikke glemmer prestasjonene hans så lett

8556199[/snapback]

Halve laget er jo søren meg gammelt... Dida er vel 33? Cafu er 36, Maldini 38, Nesta 31, Ronaldo 30, Seedorf 31, Inzaghi 33... Skal vi spille mot et gamlehjem eller? Kaptinen er jo nesten antikk...

 

Jaja, hadde vært kult å bruke Carson i finalen... Men Reina bør være der, og absolutt ikke Dudek...

 

Edit:

Alessandro Costacurta er 41 år gammel? Moren min er like gammel :dontgetit:

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Dudek i mål skremmer vannet av meg og!

 

har dere sett Dudek kampene iår, var skummelt dårli :( arnsenal kampene fer faen!

 

han blir vel bra han Reina

Lenke til kommentar

Jeg håper at Jerzy får stå mot Charlton, som også blir hans avskjedskamp.

 

Hadde jeg vært på Anfield på lørdag hadde han fått stående applaus fra meg, og det får han sikkert fra The Kop uansett - men om han må stå i finalen? Da kan vi bare snu i garderoben... :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...