Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nevn en kamp der vi IKKE fortjente å vinne? West Ham kampen er det nærmeste jeg kommer, der et uavgjort hadde vært greit mtp sjanser og spill.

Nevn kamp der vi ikke fortjente å vinne. Og da tenker jeg ikke på kampene der vi har snudd til seier, jeg tenker på kamper der vi ikke har fortjent å vinne/vært dårligere enn motstanderen.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Nevn en kamp der vi IKKE fortjente å vinne? West Ham kampen er det nærmeste jeg kommer, der et uavgjort hadde vært greit mtp sjanser og spill.

Nevn kamp der vi ikke fortjente å vinne. Og da tenker jeg ikke på kampene der vi har snudd til seier, jeg tenker på kamper der vi ikke har fortjent å vinne/vært dårligere enn motstanderen.

Stoke borte er et fint eksempel. (vet det ble 0-0) Der hadde de flere sjanser enn dere, selv om Gerrard traff stolpen i slutt minuttene. Men det gjorde Delap også. Dessuten hadde de en annulert og flere gode muligheter, deriblant ved Kitson. Den kampen hadde det ikke vært noe å si på om Stoke hadde vunnet.

 

Av kamper dere ikke hadde fortjent å vinne, popper Boro kampen opp. 1 stk selvmål og et mål på overovertid, mens Tuncay nettopp hadde bommet alene med Reina.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Merkelig at du måtte drage inn det Game, noen som har påstått dere ikke har fortjent seierene?

 

 

Vil jo påstå det. Når folk sier at united har spilt rævva fotball så vil eg ikke akkurat si at eg tolker det som at seierne har vært fortjent :)

Jeg kan glatt innrømme at liverpool har spilt "ræva" fotball i enkeltkamper vi likevel har fortjent å vinne. Så nei, det stemmer ikke.

Lenke til kommentar
Nevn en kamp der vi IKKE fortjente å vinne? West Ham kampen er det nærmeste jeg kommer, der et uavgjort hadde vært greit mtp sjanser og spill.

Nevn kamp der vi ikke fortjente å vinne. Og da tenker jeg ikke på kampene der vi har snudd til seier, jeg tenker på kamper der vi ikke har fortjent å vinne/vært dårligere enn motstanderen.

blabla

Kampen mot Stoke var elendig ja. Vi møtte et lag som gjorde det dritvanskelig for oss. Men vi var ikke underlegene og Gerrard traff vel stolpen to ganger om jeg ikke husker feil

 

-I Boro kampen var vi helt klart best.

Lenke til kommentar
- Det hadde vært interessant å se hvordan de andre lagene ville taklet å ha en så viktig spiller skadet så lenge, sier han.

Har han drukket det samme som Benitez eller? Chelsea har hatt Essien ute hele sesongen, samt X antall mer skader enn Liverpool. United, vel ta 11 førstelagspillere fra Liverpool å se hva de sitter igjen med. Å Arsenal, vel sier bare Fabregas og Ade. Håper han snakker om Hull og Wigan ellernoe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...