Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sier som en på KF sier ;

Jeg tror familien Glazer kan vedde hele Manchester United - inkludert alle spillere, trenere, stadion, treningsanlegg, kommersielle divisjoner, supportersjapper og alt som eksisterer her i verden med den stygge logoen på - så som sengesett, gardiner, kaffekrus, bleiebøtter, pissepotter, sølesmekker og grisehåndklær - på at Manchester United - Fulham ender 1-0.

Jeg tror sannelig Alex Ferguson, som den skattesvindler, hestegambler og Rune Hauge-kompis han er, trygt kan sette hele sin Cayman Island-formue på 1-0 i kveld - og likevel ikke bli tatt for juks. Denne kampen SKAL ende 1-0. Det vet alle. Ikke bare kampfiksere i Belgia og Thailand.

Det er ikke mye her i verden som er troverdig hogget i stein. Men kveldens kamp mellom Manchester United og Fulham - engelsk fotballs uten sammenligning to kjedeligste lag - kan ikke ende med noe annet resultat. Det er sannsynligvis teoretisk umulig. Det er filosofisk utenkelig. Matematisk tvilsomt. Statistisk til å le av. Jeg, som aldri har vunnet noe som helst i poker, lotto, tipping, vinlotteri, lynlotteri eller på flax, vedder alt jeg har (fratrukket gjeld er det dog ingenting) på at Manchester United slår Fulham 1-0 i kveld. Hvem som scorer blåser jeg et langt, svart hull i, akkurat som jeg blåser et langt, brunt flagg i når scoringen kommer. Men dette bare må bli 1-0. Dessverre. Men slik er det. Og skulle det mot formodning skje at Manchester United ikke vinner 1-0, skal jeg spise opp Kop Forum. Med koriander og tyttebær.

Lenke til kommentar

Har du i det hele tatt sett kampene? Tror du bare ser resultatet, og tenker at dette er "møkkafotball".

Alle lagene vi spiller mot legger seg bakpå, og da er det ikke så lett å score mål. Uansett så har vi kommet til mange målsjanser, men vi har ikke vært så gode til å ta vare på dem. Det betyr ikke det at vi har spilt møkkafotball...

Lenke til kommentar
Ja, dere kom til veldig mange sjanser mot West Ham.

I forhold til tidligere år, så spiller United trist og ræva angrepsfotball. Mitt syn.

Så ifjor når vi scoret desidert mest mål,og hele England utropte oss til verdige vinnere spilte vi trist røva angrepsfotball?

Lenke til kommentar

Herre.. Når vi hadde vår periode tidlig i sesongen og vant kun 1-0 spilte vi, ifølge dere ja, eldendig møkkafotball. Akkurat på same måte som dere gjør nå. Lag legger seg med 10mann bak ballen hele tiden og det er ikke lett å finne på mye sprudlefotball da.

Lenke til kommentar
I forhold til tidligere år, så spiller United trist og ræva angrepsfotball. Mitt syn.

Alle lag har en dårlig periode i løpet av en sesong. I fjor kom den i sesongstarten. Forskjellen fra den gangen og nå er at vi har tatt tre poeng i alle ligakampene, noe jeg vil si er ganske godt gjort mtp at spillet ikke har vært på topp. Syns likevel det blir litt å overdrive og kalle det møkkafotball. Selv om det defensive har vært vår store styrke de siste kampene vil jeg ikke si vi har spilt defensivt, og defensiv fotball = møkkafotball. Sammenlignet de to siste sesongene har spillet vårt ikke vært i nærheten som du sier, men det tror jeg sier mer om hvor fantastisk flott vi spilte da. Uansett, det er ikke til å stikke inn under en stol at hvis vi hadde spilt slik som denne sesongen i 07/08 ville vi ikke blitt seriemestere, så tusen takk til dere, Chelsea og Arsenal for å ha spilte enda dårligere enn oss i år.

Men jeg er overbevist om at spillet vårt kommer til heve seg betraktelig om ikke så altfor lenge. 14. mars trenger ikke å være noe dårlig tips :)

Lenke til kommentar

Jeg er delvis enig. Møkkafotball blir uansett å overdrive, men at det ikke har vært champagnefotball hele tida, er det bare å erkjenne. Så at endel av de siste kampene i ligaen har vært kjedelig for nøytrale, er nok riktig. Samme med Liverpool, bare for å ha nevnt det. Minus Pompey kampen som sikkert var underholdene for nøytrale, selv om fotballen ikke akkuratt var vakker fra noen av laga.

Men, nevn et lag som har spilt mer offensiv fotball da, siden vi er så kjedelige? Dere? Ikke narr meg til å le, i motsettning til våre 1-0 seiere, har flere av deres ettmåls seire vært noe heldige. Nevn en kamp der vi IKKE fortjente å vinne? West Ham kampen er det nærmeste jeg kommer, der et uavgjort hadde vært greit mtp sjanser og spill.

Morsomt at dere ikke tar med i vurderingen (?) at vi i store deler av denne sesongen har vært ekstremt skadeutsatt. 12 spillere ut for noen uker siden bl.a. Rooney, Ronaldo, Nani, Anderson, Carrick, Evra osv har alle vært ute. Prøv å fjern så mange spillere fra deres tropp å se om Liverpool hadde spilt like godt som vanlig da... Det er det ingen lag som gjør, nemlig. Dere har vært langt mer heldige med skader enn alle de andre topplaga.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Vi har hatt 12 spillere ute på samme tidspunkt, og så kommer du med at Torres har vært skadet.

Hadde likt å se dere med så mange spillere ute. Hvordan hadde dere spilt uten Torres, Gerrard, Alonso, Kuyt, Mascherano, Riera, Arbeloa, Skertl, Carragher og Aurelio???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...