Smågal Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Helt enig i at vi trenger en høgrekant som kan komme seg rundt på kanten og legge inn. Vi har det i Pennant, men... Kuyt sine gode sider kan komme i god bruk i kamper vi blir pressa og trenger virkelig ståpåvilje. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Tankeeksperiment: Kuyt som høyreback? Han er jo fantastisk defensivt, men det kreves vel noe mer av en back. Farten er kanskje ikke helt til stede. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 United supporter rundlurt Auda... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Stakkars fyr Spøken i seg selv var litt morsom, men å legge det ut på youtube var å dra den litt langt... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Synes synd på han, men han var jo dum nok til å tro på det da. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er man så dum kan man bare ha det så godt. Og hvem er det som brekker ankelen og får ribbeinsbrist av å bli dytta ut i et svømmebasseng? Uten vann da eller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Pool-supporterne kasta han i en pool. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 United supporter rundlurt Auda... Hahaha, fy faen for en ape. Klarer ikke annet enn å føle synd på hans vegne. For noen jævla glupinger de LFC-supporterne også var da. Bra "prank" når kona forlater fyren, haha. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Altså, HAN var jo ikke "dum" utenom at han hadde kone. Hadde han ikke hatt kone, ser jeg ingen grunn til at mange hadde gjort det samme. Hvem drar ikke langt for å få seg litt bondekjerring?^^ Var mer ondt fra Liverpool-fansen, syntes jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Altså, HAN var jo ikke "dum" utenom at han hadde kone. Hadde han ikke hatt kone, ser jeg ingen grunn til at mange hadde gjort det samme. Hvem drar ikke langt for å få seg litt bondekjerring?^^ Ja, hvem stapper ikke en rosa dildo i munnen for å tenne en dame... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Har du lest artikkelen? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Ja? Edit: Lol. Så det nå! Hahahaha Endret 17. februar 2009 av CCola Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Old. Uansett - Kuyt er alt for god til å bare være innbytter. Da vil han nok forsvinne. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Stakkars fyr Spøken i seg selv var litt morsom, men å legge det ut på youtube var å dra den litt langt... Indeed. En må jo bare spør seg om dette er en spøk man selv kunne tenkt seg å bli utsatt for. Nå hadde de fleste av oss ikke latt dette gå så lang, noe som tyder på at denne karen ikke var den skarpeste kniven i skuffen. Uansett bittelitt morrsomt, men mest dårlig gjort. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Da ble jeg vitne til noe utrolig flaut for reservekeeper Martin Hansen. For en keepertabbe, ballen triller mot ham så pinlig sakte, så skal han ta den opp i hendene og glipper så ballen triller mellom beina hans og i nettet. Everton res 1-0 Liverpool res Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 30.min: 1-1 AKPAN (selvmål) - Pacheco slår inn et frispark fra Liverpools venstrekant, og i en duell med Andras Simon ved første stolpe stusser ballen på hodet til Akpan og inn i eget nett. Pacheco søtn Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 United supporter rundlurt Auda... - How do you feel? - ... Shit....... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Har du sett Pacheco spille mange kamper? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Nei Men etter det jeg får med meg er han jo god i alle kamper, snart er han den nye Gerrard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå