Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Peter i o6.

2001:Liverpool-United 3-1

(6 år er en god stund game. OG bør ikke telles under ''de siste åra''

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Om Villa kommer så blir det pga Rafa,Torres osv,men om det skjer tror jeg ikke.

Barry kommer om Aston Villa ikke vinner cl-plass.

Barry er nesten mer ønsket hos meg nå en Villa. Vi ser jo hva vi sliter med på Midten nå med både Gerrard og Alonso ute. At Villa kan komme til Liverpool er ikke direkte urealistisk.

Dersom vi skal forsette 4-2-2-1-1 formasjonen er det nesten overkill med en superspiss, en eller annen må jo slite benkt. Blir nesten litt sånn som at vi nå har 3 meget gode midtstoppere, men finner ikke plass til alle 3.

Lenke til kommentar

Villa hadde vært orgasmisk, men føler ikke det er han vi trenger aller mest akkurat nå. Torres klarer seg fint alene på topp. Det vi trenger mest er en kreativ liten ving som kan skape uro ute på kanten og mate Torres og Gerrard med gode sjanser. Kuyt gjør en grei jobb, og jeg liker han, men han holder ikke heelt toppklasse som vi trenger synes jeg, men han kan fint brukes i de kampene der vi trenger litt skikkelig trøkk og ståpåvilje. Riera har vært et friskt pust, han liker jeg. Jeg ligger langflat etter Silva jeg da. Kan runke bare av tanken på å se han i den røde drakta, herregud liksom. Har også veldig sansen for Ribery jeg da. Han hadde hvertfall blitt den styggeste spilleren på øya. :p

Lenke til kommentar

Både Silva og Ribery er drømmespillere. Hvilke kjøp vi gjør til sommeren avgjøres på om vi skal spille i en 4-2-3-1 eller en 4-4-2 fast. Håper vi klarer å få tak i Barry uansett. Da er det seriøst ingen lag som vil ha en bedre sentralmidtbane enn oss. Gerrard, Alonso, Mascherano og Barry sier sitt. Håper på en ny høyreback også. (Og nei jeg vet at vi ikke får rå til både Silva, Barry og en eventuell høyreback, men det er lov til å drømme).

Eks:

Reina

Arbeloa - Carra - Skrtel/Agger - Insua

Masch/Alonso - Barry/Masch

Silva - Gerrard - Riera/Babel

Torres

Babel på matches jevnlig på spissplass, da kan han bli en fin backup for Torres. Om vi sliter kan vi kanskje kjøre Gerrard på topp med Barry hengende bak. Det er så mange muligheter :p

Lenke til kommentar

Barry må gjerne komme en tur han, bare ikke på bekostning av Xabi. Men gjerne på bekostning av Lucas. Men kjøper vi Barry bør vi fortsette med 4-2-3-1 og kjøpe en Silva-type i tillegg. Bruker vi to spisser med Barry blir det veldig mange sentrale midtbaner som må slite benken. Er vel uansett ikke det største problemet med Rafa, han liker jo å gjøre det litt merkelig.

Lenke til kommentar

Tja, får vi feks Barry og Ribery kan vi kjøre mange forskjellige taktikker og laguttak, og fremdeles stille et bra lag selvom 2-3 faste A-lagsspillere er skadet.

Men som Erlend sier, er det viktig at Xabi ikke drar om Barry kommer. Da går det til faen. Uansett hadde "bare" enten Ribery/Silva/Villa vært herlig å få til, til sommern.

We wait.

Lenke til kommentar

Det spørs egentlig. Vi har nå solgt Keane, og ikke kjøpt i januar-vinduet. Regner med at vi hadde kjøpt uansett for £10-20m i disse vinduene uansett, og da i tillegg har vi solgt Keane. Meen, jeg tviler at Rafa kjøper noe fansen han lyst på. ^^

Jeg velger heller å bli positivt overrasket om vi kjøper noen av dem, jeg. :)

Lenke til kommentar
Gerrard, Alonso, Mascherano og Barry sier sitt.

Essien, Mikel, Deco, Ballack og Lampard kan vel sies å være i nærheten :p Men tror dere vi har plass til alle fire i klubben? Minst en av dem må jo finne seg i å bli benket...

Reina

Arbeloa - Carra - Skrtel/Agger - Insua

Masch/Alonso - Barry/Masch

Silva - Gerrard - Riera/Babel

Torres

Jeg ville heller prøvd Masch bakerst, Barry og Xabi som "indreløpere" og Gerrard bak Torres og Villa :)

Lenke til kommentar

Jeg liker godt kuyt, han jobber utrettelig og scorer ofte viktige mål. Men når de gjelder kamper der vi skal kjøre kampen 100% trenger vi en kant som kan legge presise innlegg og i tillegg scorer han vel jevnt og trutt. Kuyt kan rett og slett ikke å legge innlegg.

Lenke til kommentar
Jeg elsker å se Kuyt på banen, men er litt i tvil med han. Vi trenger han, men holder han mål om vi skal vinne PL?

Det er på tide at LFC får tak i en kantspiller, så kan Kuyt varme benken til han trengs på topp. Kuyt er ikke kantspiller/midtbanespiller. Skal LFC vinne PL trenger de gode spillere på alle plasser, og han er ikke god nok med en målsetning om å vinne PL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...