Latias Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Latterlig uttale Hyrlen. Latterlig. Si hva som er latterlig med det da? Han kommer jo bare med fakta. 1-0 betyr ikke at man har spilt dårlig. I nesten alle 1-0-kampene denne sesongen har vi vært nærmere 2-0 enn 1-1, så skjønner ikke hvorfor dere sier at vi har spilt dårlig... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Heller 1-0 og det dere kaller "møkkafotball" enn 1-1 og enda verre fotball.... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Latterlig uttale Hyrlen. Latterlig. Spar meg. Å argumenter skikkelig for deg, så kanskje du blir tatt seriøst. Men selvfølgelig, mangler man tyngde er det vel enkelt å ty til enkle virkemidler som det over isteden for å faktisk føre en diskusjon. At man vinner 1-0 i kamper mot lag som ligger i 90min med 11 foran egen 16-meter kan ikke gå under begrepet møkkafotball. Å det er hvertfall ikke United som har gått inn for at kamper skal falle inn under slikt. Endret 16. februar 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Bra du sier ifra da, i tråden istede over PM. Når et lag spiller med 11 mann i forsvar er det drittfotball,det har United og Liverpool erfart ofte denne sesongen,som er jævla trist,¨. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Det er iallefall ikke fin fotball. Fornøyd nå? Endret 16. februar 2009 av Zu Zwat Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Reservelaget banke oss? Spar meg for frekkhetene. Førstelaget deres var ikke engang i nærheten. Foster Rafael Evans Vidic Oshea Nani Anderson Fletcher Giggs Tevez Welbeck Disse gutta kunne da slått Liverpool greit, ser ikke helt problemet. Hva underbygger den påstanden, når ikke engang A-laget klarte det? ---------- Cavaleri ----------- Arbeloa - Agger - Hyypia - Insua -------- Lucas - Plessis ------ Benayoun ---- Babel ---- Dossena ------------ N'Gog ------------ Disse gutta kunne slått det laget. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Nå må du ikke dra den for langt da Kjetil. Enig i at det er piss å si at "b-laget" til United hadde slått oss, men det laget der hadde ikke tatt de. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Selv Torres hadde ikke scoret på det forsvaret, og så kommer du med Benayoun, Dossena, Babel og N'Gog... :!: Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Selv Torres hadde ikke scoret på det forsvaret, og så kommer du med Benayoun, Dossena, Babel og N'Gog... :!: Benayoun er klasse, de andre er kanskje ikke Men vi har et godt forsvar der vi også. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hvis du ønsker å bli tatt seriøst fremover, hadde jeg redigert det innlegget før noen så det. Du røper deg selv igjen Kjetil. Eier ikke et fnugg av subjektivitet i kroppen. For faen, vi vinner ligaen nærmest årlig. Har en knusende statestikk mot dere. Scorer flest mål pr sesong (med klar margin) i ligaen, statestikken forteller oss av vi skaper voldsomt mange målsjanser pr kamp og flere enn alle andre lag i PL, vi slipper inn færrest mål og sjanser i mot. ALL fakta. ALL. Absolut ALL tilsier at United er klasser over Liverpool. Vi ser unggutta våre banke lag dere spiller jevnt med eller taper mot., så hvorfor skulle ikke de kunne slå dere? Det er en fornærmelse at du feks samenligner en råtten N'gog mot Welbeck Kjetil. Welbeck hadde glatt gått inn i 11'eren til pool og det er faen meg sant. Han har, det lille han har spilt, vært bedre enn Babel og Ngog tilsammen. Det mener jeg av hele mitt hjerte. Og han er pr dags dato 4-5 valg på topp hos oss. Det er KUN Babel (pga en grov forsvarstabbe, i en periode vi var helt ute av form - noe flere dårlig resultater i perioden bekrefter) som har scoret på oss i ligaen siden 2003! Selv Hull har scoret flere og de har spilt en kamp mot oss. Etter den kampen i 03, hvor dere netta, skal vi ikke langt tilbake før man går på enda en streak med dårlig resultater for dere. United rule britania, United rule the leauge. Så shut up. Inse fakta, vi er KLART bedre i alle ledd og har vært det lengre enn de fleste av barna i denne tråden har levd. Vedder på at sånne som Kjetil begynte å se på fotball i fjor og tror Liverpool har for vane å ligge rett bak United. Ja, jeg ble provosert av tullet du kommer med. Dette er hvorfor jeg misliker Liverpool supportere så intenst. Ikke alle, men sånne som Veldigsaklig, Kjetil og et par til gjør så det svartner for meg. ¨ Har sikkert skrevet som en jøde nå, men orker ikke rette opp leifs.. FAKKT! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Reservelaget banke oss? Spar meg for frekkhetene. Førstelaget deres var ikke engang i nærheten. Foster Rafael Evans Vidic Oshea Nani Anderson Fletcher Giggs Tevez Welbeck Disse gutta kunne da slått Liverpool greit, ser ikke helt problemet. Hva underbygger den påstanden, når ikke engang A-laget klarte det? ---------- Cavaleri ----------- Arbeloa - Agger - Hyypia - Insua -------- Lucas - Plessis ------ Benayoun ---- Babel ---- Dossena ------------ N'Gog ------------ Disse gutta kunne slått det laget. Ikke engang A-laget klarte det? Aner du hvor mange ganger United har slått Liverpool de siste årene? Vet ikke om du prøver å være morsom med laget du poster eller ikke, men du poengterer hvertfall klasseforskjellen mellom United og Pool rimelig greit. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Tror det laget kunne slått deres "b-lag" jeg. Vidic hører vel uansett ikke hjemme der, han er jo førstelag deluxe Men fokus på neste sesong (). Jeg har troa på et slikt lag jeg: ------------------ Reina --------------- Arbeloa - Agger - Skrtel - Insua ------------- Mascherano ------------ -------- Barry --------- Alonso ----- ---------------- Gerrard -------------- --------- Torres -------- Villa --------- Hva tror dere? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Villa? Er du seriøs nå? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kjetil: Hva med en ny høyreback? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ikke engang A-laget klarte det? Aner du hvor mange ganger United har slått Liverpool de siste årene? Vet ikke om du prøver å være morsom med laget du poster eller ikke, men du poengterer hvertfall klasseforskjellen mellom United og Pool rimelig greit. Liverpool - United 2-1. Det er fakkts. Jeg har ikke sagt noe om at vi er bedre enn dere eller noe, bare at vi slo dere. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Liker laget. Med en ny høyreback og en klassespiss (Villa kommer neppe til klubben) ala Agüero hadde jeg blitt lykkelig. Og ja, jeg vet jeg har nevnt Agüero endel ganger... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kjetil: Hva med en ny høyreback? Det hadde ikke gjort noe, men om vi skl ha Barry og Villa tror jeg kassa blir ganske bunnskrapt. Arby er stabil, og holder grei standard. Jeg vilø også gjerne se Darby. Latias: Ja? Vi fikk Torres. Villa har fem andre kjente i Liverpool, i han, Reina, Xabi, Riera og Arby. Villa ble heftig linket til oss i sommer, sp heftig at jeg var på nippet til å trykke navnet hans bakpå drakta mi (). Nå har det kommet nye rykter, bla fra The Guardian. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Innlegg forsvinner, de som klarer å holde dette på et seriøst nivå får stå. Dere er forøvrig flinke, holder en god diskusjon gående lenge nå med minimalt av trøbbel. Fortsett sånn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Om Villa kommer så blir det pga Rafa,Torres osv,men om det skjer tror jeg ikke. Barry kommer om Aston Villa ikke vinner cl-plass. Endret 16. februar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ikke engang A-laget klarte det? Aner du hvor mange ganger United har slått Liverpool de siste årene? Vet ikke om du prøver å være morsom med laget du poster eller ikke, men du poengterer hvertfall klasseforskjellen mellom United og Pool rimelig greit. Liverpool - United 2-1. Det er fakkts. Jeg har ikke sagt noe om at vi er bedre enn dere eller noe, bare at vi slo dere. Du skriver jo at "ikke engang A-laget klarte det", nesten like dumt som det Rafa klarer å lire av seg på pressekonferanser. At United er klasser over Pool og at resultatene de siste årene tilsier at Liverpool har blitt latterliggjort, det er fakkts det, Kjetil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå