Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe problem. Eneste jeg reagerer på er arrogansen deres etter et godt resultat med svekka mannskap, når dere presterer å skrive at et (enda mer) svekka lag en hva tilfellet var forrige gang skal slå oss, når førstelaget ikke engang skapte en sjanse, sett bort ifra målet.

Endret av veldigsaklig
Lenke til kommentar
Det er ikke noe problem. Eneste jeg reagerer på er arrogansen deres etter et godt resultat med svekka mannskap, når dere presterer å skrive at et (enda)mer svekka lag en hva tilfellet var forrige gang skal slå oss, når førstelaget ikke engang skapte en sjanse, sett bort ifra målet.

Er ingen arroganse pga. Derby-kampen hvis du tror det. Derby-kampen er en møkkakamp man skal kunne vinne uansett lag man stiller med.

 

Og alle kan ha en dårlig dag, noe United hadde den dagen. På en normal dag skal United slå Liverpool. Se på statistikken.

Lenke til kommentar
Disse gutta kunne da slått Liverpool greit, ser ikke helt problemet.

Selvfølgelig. Alt kan skje i en fotballkamp. Men det laget hadde ikke vært favoritter i en kamp mot liverpool sin antatt beste 11'er?

Hvorfor ikke?

 

Den bakre rekken er minst like god som Liverpools beste rekke, om ikke bedre. På midtbanen har vi

 

Giggs, som vi alle vet hva kan gjøre

Fletcher, som alltid storspiller i de store kampene

Anderson, som sammen med Hargy pissa på den sentrale midtbanen deres forige sesong

Nani, som pissa på dere på Old Trafford forige sesong

 

I angrep har vi

 

Tevez, som har putta i begge kampene han har starta mot dere

Welbeck, som scorer i hver jævela kamp jeg ser han i

Lenke til kommentar
Med kjedelige 1-0 resultat :p

 

Er morsomt at United har spilt mer møkkafotball(som dere så fint kaller det) en Liverpool i det siste.

Bull. 1-0 er ikke synonymt med møkkafotball.

I dette tilfellet er det det.

Med unntak av kampen mot Bolton så må du gjerne påpeke hvilke kamper hvor det har blitt spilt møkkafotball. Idiotisk utsagn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...