banansplitt™ Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Tja, eide er vel å overdrive greit. Vi spilte crap, og dere spilte greit bra. Du får det til å høres ut som om "verdens beste" spilte skjorta av oss. Men dere skal få den, en liten glipp i maskineriet til United. Slike ting skjer, men ekstremt sjelden. I mars skal dere ned og få litt bakkekontakt igjen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Det var aldri "eiing", men at liverpool vant fortjent er udiskutabelt. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Det var aldri "eiing", men at liverpool vant fortjent er udiskutabelt. Helt riktig. Å kalle en kamp for overkjørsel når man vinner på et selvmål og en forsvarstabbe, da er man ute å kjøre imo. Men dere hadde det meste av spillet etterhvert, det er helt riktig. Vi hadde også mange skader vet dere, men det tells vel ikke? Ikke noen unnskyldning altså, laget vi stilte var sterkt på papiret. 3-0 seieren tidligere på året derimot, var "eiing" Gleder meg til kampen på Old Trafford Selv jeg ikke tror den vil ha noen betydning. Vinner vi kampene mot Fulham og Blackburn (hjemme) er vi 8p forran og det begynner å bli mye. Kampen mot City må dere vinne og det tror jeg ikke Liverpool klarer. Endret 16. februar 2009 av The Game Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Van der Sar Brown Vidic Ferdinand Evra Anderson (Nani 78) Scholes (Hargreaves 66) Carrick (Giggs 46) Rooney Berbatov Tevez Dere manglet vell egentlig bare Ronaldo? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Edwin Van der Sar Patrice Evra Rio Ferdinand © Numanja Vidic Wes Brown Wayne Rooney Michael Carrick Paul Scholes Anderson Dimitar Berbatov Carlos Tevez Dere stilte faktisk med dette laget, ikke stort svekket er det? ronaldo og hargreaves? Hargreaves var faktisk på benk da så var vel ikke skada, eller? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 "Bare" Ronaldo og "bare" Carrick etter at han måtte ut ja. "Bare" de altså. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Dere spilte med Carrick 46min, uten ronaldo. Vi spilte med Gerrard 20min og uten Torres. Jeg tror vi var mer svekka en dere. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Rooney som hadde vært langtidsskadd bl.a. var jo helt ute av form. Men det som herpa den kampen mest (foruten Carricks skade) var taktikken, med 3 spisser. Den har vi ikke brukt siden da og takk gud for det. Men det var et sterkt lag vi stilte. Så det er ingen unnskyldning og Liverpool var klart best. Men dere manglet bare 1 og enhalv spiller selv. Mao, dere var ikke mer skadeutsatt enn oss. Men dere har en mindre tropp, så sådan kan man si at dere vant med et mer svekket lag enn oss. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Dere spilte med Carrick 46min, uten ronaldo. Vi spilte med Gerrard 20min og uten Torres. Jeg tror vi var mer svekka en dere. Jo er enig i det, men vi må huske på at av mangel på vinger måtte vi spille med 3 spisser og 3 sentrale midtbanespillere, noe som fucka opp den vanlige taktikken vår helt. Edit: Også var det debuten til Berbatov. Endret 16. februar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Vi vant 2-1 uten våre 2 største profiler, uten om de 20 siste minuttene. End of discussion. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Vi hadde også spillere ute av form (Benny), som ikke har vært god før nå i det siste. -Dette var også Riera sin debut. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 3-0 seieren tidligere på året derimot, var "eiing" Gleder meg til kampen på Old Trafford Selv jeg ikke tror den vil ha noen betydning. Vinner vi kampene mot Fulham og Blackburn (hjemme) er vi 8p forran og det begynner å bli mye. Kampen mot City må dere vinne og det tror jeg ikke Liverpool klarer. Uten at jeg så den kampen er nok det mer riktig ja. Gleder meg jeg også. Håper jeg får rett i at vi hver oss og vinner den, nettopp fordi vi kan. Er også usikker på om det har noe å bety, selv om jeg ikke har gitt opp lagagullet. Etter at vi har gitt bort så mange poeng, er vi avhengige at United snubler en del mot slutten, og lite tyder på at de vil gjør nettopp det. Selv om jeg personlig ikke føler de spiller så ekstremt overbevisende så mange vil ha det til. Det har blitt mye 1-0. City kampen kan vi da godt vinne, men det plager meg mer at vi mangler Alonso en feks Gerrard. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 "Bare" Ronaldo og "bare" Carrick etter at han måtte ut ja. "Bare" de altså. Og ikke glem at dere har bedre lag enn oss. Laget dere stilte var sterkere enn oss, siden dere har sterkere stall Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 End of discussion. Enig, nå er det ikke lenge til dere skal bankes ut av "kampen" om PL-gull anyways. Så lenge greier vi å holde oss. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ta spydighetene en annen plass Points. Vi vinner nok på old trafford skal du se. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ta spydighetene en annen plass Points. Vi vinner nok på old trafford skal du se. Ja, for alt tyder på at dere vinner den. guttorm: Selv om jeg personlig ikke føler de spiller så ekstremt overbevisende så mange vil ha det til. Det har blitt mye 1-0." Helt enig med deg. Syntes denne opphausinga fra spesiellt gutta i c+ blir for dumt. Vi har ikke sluppet inn siden november, men det har virkelig vært på bekostning av offensivt spill, til kontrast fra foregående år. Don't get me worng, vi spiller fortsatt bedre offensivt enn Liverpool (noe statesikken underbygger), men mtp på hva gutta kan, har jeg vært litt skuffet til tider. Men, man skal heller ikke glemme at vi har hatt ekstremt mye skader i år, noe som må ta noe av skylda. United og Chelsea har ikke vært i nærheten av like overlegene som i fjor. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ta spydighetene en annen plass Points. Vi vinner nok på old trafford skal du se. Ja, for alt tyder på at dere vinner den. guttorm: Selv om jeg personlig ikke føler de spiller så ekstremt overbevisende så mange vil ha det til. Det har blitt mye 1-0." Helt enig med deg. Syntes denne opphausinga fra spesiellt gutta i c+ blir for dumt. Vi har ikke sluppet inn siden november, men det har virkelig vært på bekostning av offensivt spill, til kontrast fra foregående år. Don't get me worng, vi spiller fortsatt bedre offensivt enn Liverpool (noe statesikken underbygger), men mtp på hva gutta kan, har jeg vært litt skuffet til tider. Men, man skal heller ikke glemme at vi har hatt ekstremt mye skader i år, noe som må ta noe av skylda. United og Chelsea har ikke vært i nærheten av like overlegene som i fjor. Slapp inn igår Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) I ligaen skjønner du vel, vennen. Edit: Jeg må nok moderer meg, så ikke Points blir sjalu. Endret 16. februar 2009 av The Game Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ja, for alt tyder på at dere vinner den. Vell, vi har 1 ligatap siden dere slo oss der i fjor. Alt tyder på at det blir et meget jevnt oppgjør. Vi er nok avhenging av å ha den prioriterte (om man kan bruke det uttrykket når Benitez er ved roret) første ellevern for å klare det, men det er slettes ingen umulighet. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Litt rusk og søppel feiet under teppet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå