Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leser at Pongolle har blitt solgt til Recreativo Huelva for bare £2,7 mill. Litt synd, egentlig.. Føler at han ikke fikk vise hva han var god for. På den andre siden har han vel ved en tidligere anledning uttalt at han ikke ville spille for Liverpool, så sånn sett er det jo helt greit..

 

Edit:

 

Kamp mot Fulham i dag, klokken 1600 på Craven Cottage.

 

Benitez har blitt sitert på at man skal spare førstelagsspillere og benytte squad players og unggutter. Dagbladet sier følgende:

Kaptein Steven Gerrard får hvile her, sammen med en hel del andre faste spillere. Unge Padelli debuterer mellom stengene, Insua får trolig sjansen på venstrebacken. Aurelio, Garcia og Kewell ute. Tropp: Padelli, Arbeloa, Hyypiä, Paletta, Insua, González, Alonso, Sissoko, Zenden, Fowler, Bellamy, Reina, Crouch, Pennant, El Zhar, Hobbs, Anderson, Finnan.

 

Kan laget bli seende slik ut?

 

---------------Padelli/Reina-----------------

-----Arbeloa--Paletta---Sami---Insua-----

Pennant---Sissoko---Zenden---Gonzalez

-----------Bellamy-Fowler------------------

 

Håper forøvrig at Hobbs får sjangsen foran Paletta, og at vi får se mere av El Zhar, og kanskje Anderson iløpet av kampen.

 

Skal forøvrig ikke forundre meg om Fulham får med seg ett poeng eller mere, hvis man stiller med et slikt lag..

Endret av aero^^
Lenke til kommentar

Tjaa-ja, tredjeplassen betyr ikke så mye for meg personlig. Når vi først ikke vinner og heller ikke kommer på andreplass, er det nesten ubetydelig for meg om vi havner på tredje eller fjerde - det betyr ingenting. Men selvsagt er det litt kos å komme foran Arsenal, men jeg har aldri sett på dem som noen store rivaler, så det er heller ikke så utrolig viktig for meg. Men likevel skuffende, for målet vårt foran hver kamp må jo være å vinne den - samme hva den betyr, og det er skuffende at vi ikke gjør det. Nå spilte vi jo bra og burde vunnet, men det ble kanskje litt mange unggutter og reserver i én og samme kamp?

 

Uansett, Kewell gjorde dagen bedre. Herlig å se fyren igjen, og selv om han ikke akkurat fikk tid til å vise seg frem, var det lille han gjorde lovende, og jeg tror han vil være knallgod neste sesong om han ikke blir uheldig igjen. Og CL-finalen, Rafa ... Harry skal spille.

Lenke til kommentar

Dårlig kamp ja...men som Hewitt, så bryr jeg meg ikke nevneverdig om det blir 3. eller 4. plass, selv om det er hyggelig om vi klarer 3.

 

Godt å se Kewell igjen ja, håper han starter mot Charlton. Syns forøvrig at Paletta klarte seg bedre enn mot Pompey sist.

 

Bekymringsverdig er det derimot de 4 skadene vi fikk, særlig den på Josè Reina! :(

Endret av Benitez
Lenke til kommentar
No small toffees for feast tonight

Kopites party with Turkish delight

Jose, Sir Alex... London press

All choking on sweet success

Money, not love, is your drive

But tell us... Can you count to FIVE?

8546231[/snapback]

 

Nå må de snart komme opp med en ny en, for det blir jo 6 i mai :)

Endret av Benitez
Lenke til kommentar

De kommer nok opp med noe. ;)

 

Gir tredjeplassen kortere kvalifisering? Hvis det stemmer, så visste jeg faktisk ikke det ... Tredjeplassen gir nok litt penger ja, blant annet er jo mye av TV-inntektene basert på hvor man havner på tabellen, men tror ikke det er snakk om så stor differanse mellom tredje og fjerde at vi ville lidd om vi havnet på fjerdeplass til slutt.

 

Men vi får se i dag hvordan Arsenal gjør det.

Lenke til kommentar
Gir tredjeplassen kortere kvalifisering? Hvis det stemmer, så visste jeg faktisk ikke det

8547141[/snapback]

Jeg mener at 3.plass får en runde, mens 4.plass må gjennom hele kvalifiseringen.

8547296[/snapback]

 

Nei, begge kjem inn i tredje kvalifiseringsrunde. Det einaste er meir pengar, som ikkje er meir enn om lag £500k. For Arsenal vil det også vise framgang frå forrige sesong, noko som alltid er kjekt (sjølv om det berre er frå 4. til 3.).

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar
De kommer nok opp med noe. ;)

 

Gir tredjeplassen kortere kvalifisering? Hvis det stemmer, så visste jeg faktisk ikke det ... Tredjeplassen gir nok litt penger ja, blant annet er jo mye av TV-inntektene basert på hvor man havner på tabellen, men tror ikke det er snakk om så stor differanse mellom tredje og fjerde at vi ville lidd om vi havnet på fjerdeplass til slutt.

 

Men vi får se i dag hvordan Arsenal gjør det.

8547141[/snapback]

Det trodde ikke jeg heller, men jeg har diskutert dette med en kamerat som er Arsenal-fan, og han var skråsikker på at man fikk en kvalifiseringsrunde mindre dersom man ble nr 3 istedenfor 4. Siden han var så sikker, tok jeg det nesten for gitt at det var jeg som tok feil... Men er det noen som vet noe helt sikkert om dette, ikke bare synsing?

 

Men for så vidt, det spiller jo egentlig ingen rolle, for når vi vinner Champions League er vi jo direkte kvalifisert til neste år uansett - uten noen ekstra kvalifiseringsrunder! :)

Lenke til kommentar
Jeg føler meg rimelig bombesikker på at begge kommer inn i 3.kvalikkrunde.

 

Men Arse-fansen burde jo vite dette ettersom dere kom på fjerde i fjor?!

8547957[/snapback]

 

Allereide sagt at begge kjem inn i 3. kvalifiseringsrunde. ^^ Dei får også samme seeding. (I fjor hadde Arsenal sine einaste kvalifiseringskampar mot Dinamo Zagreb)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...